PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Raphael => Wątek zaczęty przez: tomitomipdaclub w Styczeń 24, 2010, 15:32:58
-
po roku użytkowania w moim HTC Touch Pro zaprzestał działać głośnik, tak sam z siebie, bez przyczyny. trzeba bylo podłozyc pod obudowe kawałek papieru, coś ise tam dociskało i działał, ale nie zawsze - czasem rano budzik nie obudził bo milczał. przy okazji czasami szwankowały słuchawki, po mojemu średnio to jest rozwiązane i coś tam nie stykało.
składając reklamację w EuroRtvAgd dorzuciłem wieszający się system, zwłaszcza z włączonym TouchFlo. po 2 tygodniach dostałem od nich oficjalne pismo, że są to uszkodzenia mechaniczne, nie podlegające gwarancji. podobno maja ekspertyzę techniczną, która tak stanowi. zadzwoniłem do nich, ale nic się nie dowiedziałem. telefon podobno był w serwisie CRC.
i tu mam pytanie, o jakim uszkodzeniu mechanicznym oni mówią?? wiadomo, telefon raz czy dwa wyleciał z kieszeni, ale nigdy się przy okazji nie otworzył, nie przestał działać. miałem wiele rożnych zabawek, traktowanych dużo gorzej i takich problemów nigdy nie było. czy mam jakieś możliwości odwołania?? zależy mi na sprawnym telefonie, za dużo kosztował, żeby tak się z nim działo.
-
O CRC krążą legendy, poszukaj sobie na forum.
Jeżeli to usterka czysto mechaniczna, to teoretycznie da się to naprawić, ale odwoływać to marne szanse - no chyba, że masz kupę kasy na ekspertyzy i sąd.
-
Jeżeli to usterka czysto mechaniczna, to teoretycznie da się to naprawić,
tylko mnie zastanawia jak oni do tego doszli?? telefon ma jeden rożek przytarty, ale tak się dzieje normalnie użytkując telefon. przyznaje z 1 czy 2 razy zaliczył kontakt z podłogą, ale nigdy się przy tym nawet nie otworzył. milczeć zaczął też jakoś nie od razu.
pomija fakt, że pismo wystawili 13 stycznia, do dzisiaj go nie oddali, a w sklepie nic nie wiedzą. magia.
Napisane: Styczeń 25, 2010, 07:09:07
Napisane: Styczeń 25, 2010, 10:05:12
dzwonie przed chwilą na infolinię sklepu, mieli ustalić o jakiej usterce mechanicznej mówimy,a przemiła Pani mi mówi, że naprawią telefon, normalnie szok.
-
Trzymam kciuki, że Euro uda się wymusić naprawę na "gnojach" z CRC...
-
wczoraj odebrałem telefon z z EURO, REGENERIS idąc po najmniejszej, a zarazem najdroższej linii oporu wymieniło płytę gówną.
tak więc drodzy parafianie - odwoływać się ile wlezie - u mnie wystarczył jeden telefon.
-
Polityka wielu firm właśnie na tym polega, że odrzucają raklamację z nadzieją, że nie zgłosisz się ponownie, dopiero odwołanie przyjmują, myśląc logicznie, ile osób zrezygnowało dochodzenia swojego właśnie po czymś takim? za pewne bardzo wiele, ciesze się, że Tobie się udało wywalczyć swoje :ok:
Pozdrawiam