Zamieszanie jak chol .... - nie wiem czy Prophet miał z nami takie problemy jak wy z innymi sprzedawcami.
Zależy Wam na tym aby sprzedawca miał logo na stronach HTC ?
A skąd niby kupują Raphaela inni sprzedawcy ?
Jaka gwarancja jest w pudełku, niech mnie Prophet oświeci, bo w natłoku walki z importem telefonów dla klienta nie mam jeszcze swojego TP. Znam jednak warunki tejże gwarancji, prawie na pamięć.
Ludzie już ktoś tu pisał, w Unii jest jedna gwarancja dla urządzeń HTC, i co by się nie działo - CRC może utyskiwać, papier załączony do zestawu jest jak paragraf na ich tyłek i tyle.
Co się liczy? Czy kupimy telefon w salonie 200m2 i napijemy się kawy rozmawiając z niekumatym sprzedawcą, czy lepiej kupić w podobnej cenie od firmy która wam pomoże stawiać pierwsze kroki i wykazuje się profesjonalizmem i wiedzą w zakresie oferowanego produktu ?
Oczywiście dyskusja jest na plus dla sprzedawców bo wzrasta popyt, ale czy naprawdę co niektórym brak inteligencji i takim problemem jest zapoznanie się z gwarancją załączoną w kartonie ?Są i inteligentni - dzwonią do nas po informacje a kupują u konkurencji
taniej 40zł, bez uchwytu na przykład - no cóż my jesteśmy dobroduszni i nikogo nie pozostawiamy bez odpowiedzi
W przypadku Raphaela stało się bardzo dobrze - firmy wprowadziły go wcześniej niż sprzedawcy na allegro, kosztowało to sporo wysiłku przy minimalnych marżach ale TP był o 1000zł tańszy niż premierowy Kaiser.
Uważam to za normalizacje naszego rynku, pomijam już zbędne dyskusje "ten czy tamten w Stanach, w WB ma taniej o 50 -150zł" - bo to polskie realia podatkowe i tak być musi. Kończy się jednak wolna amerykanka co jest plusem dla nas wszystkich.
Ktoś wprowadza ferment nie sprawdzając informacji, co jak zawsze u nas jest normalne. Każda informacja z tego postu jest do weryfikacji, i tyle

Dwa adresy przydatne w dociekaniach:
http://www.crc-polska.com/pl/?go=co_robimyhttp://www.htcpoland.com/