BRAK POŁĄCZENIA - Centrum Obsługi Urządzeń z systemem Windows Mobile

  • 9 Odpowiedzi
  • 13988 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Witam serdecznie.
Otóż mam HTC Touch Pro. Gdy podłączam go do komputera i włączam "Centrum Obsługi Urządzeń z systemem Windows Mobile" ciągle mam "Brak połączenia" i nie wiem jak to połączenie ustawić/skonfigurować

Proszę o rzetelną pomoc !
Mam system operacyjny: Windows 7

Dziękuje i pozdrawiam
 :wink:

*

Offline PyToN

  • **
  • 174
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Dell X51v 625MHz | Gigabyte U60 | HTC Touch Pro
Odp: BRAK POŁĄCZENIA - Centrum Obsługi Urządzeń z systemem Windows Mobile
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 06, 2010, 08:32:28 »
Jeśli masz nie oryginalny ROM to być może trzeba odznaczyć pewną opcje w połączeniach AS na telefonie.

Nie powiem ci gdzie to było bo nie pamiętam ale na forum pisze o tym. (Lece do pracy pa)

*

Offline open

  • ****
  • 799
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto Defy
    Touch Pro
    Lark FreeBird 5.1
Odp: BRAK POŁĄCZENIA - Centrum Obsługi Urządzeń z systemem Windows Mobile
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 06, 2010, 10:27:08 »
Zakładając, że nic nie jest uszkodzone sprzętowo (złącze, kabelek, porty w PC) spróbuj odznaczyć opcję "Enable faster data synchronization" w Start / Settings / Connections / USB to PC.

Odp: BRAK POŁĄCZENIA - Centrum Obsługi Urządzeń z systemem Windows Mobile
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 06, 2010, 23:50:11 »
Cóż ogólnie to kabel nie jest uszkodzony gdyż mogę przenieść pliku ustawiając przy podłączeniu kable "Napęd dyskowy" także powiedzmy że ten problem jest mało istotny

Mam jeszcze jedne problem. (Nie chciałem już zakładać nowego tematu)
Otóż jak widać na załączniku mam 6 folderów i 4 ikony poza folderami. Jak mogę przenieść te ikony do folderów.
Dodam jeszcze że ikony Total Commander i Obsługa wiadomości są podwójne tzn. są one w folderach "Telefon" (Obsługa wiad.) i Aplikacje (Total Commander)

Moje pytanie: Czy da się jakoś skasować oraz przenieść te ikony ?

MAM SWOJEGO HTC OD NIEDAWNA STĄD TAKIE MOJE PYTANIA BO JEST ZIELONY JEŻELI CHODZI O TEN TELEFON.

Pozdrawiam wszystkich :proud:
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2010, 23:53:01 wysłana przez JackLupino »

*

Offline szabla

  • 11
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Pro
Odp: BRAK POŁĄCZENIA - Centrum Obsługi Urządzeń z systemem Windows Mobile
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 07, 2010, 08:11:38 »
Apropo Centrum Obsługi Urządzeń z systemem Windows Mobile, sprawdź czy Ci jakiś firewall nie blokuje połączenia. Ja miałem podobny problem - okazało się, że Eset blokuje połączenie. Wystarczyło dodać regułę i wszystko po problemie.

Pozdrawiam

*

Offline open

  • ****
  • 799
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto Defy
    Touch Pro
    Lark FreeBird 5.1
Odp: BRAK POŁĄCZENIA - Centrum Obsługi Urządzeń z systemem Windows Mobile
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 07, 2010, 16:57:24 »
Otóż jak widać na załączniku mam 6 folderów i 4 ikony poza folderami.
Załącznika nie widać, a z opisu nie jestem w stanie zrozumieć o co chodzi....  :worried:

Odp: BRAK POŁĄCZENIA - Centrum Obsługi Urządzeń z systemem Windows Mobile
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 07, 2010, 18:50:50 »
Nie wiem czemu nie widać załącznika...

Ale wgrałem zdjęcie za serwer:
http://www.img-share.net/uploads/222201009063128.jpg

*

Offline open

  • ****
  • 799
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto Defy
    Touch Pro
    Lark FreeBird 5.1
Odp: BRAK POŁĄCZENIA - Centrum Obsługi Urządzeń z systemem Windows Mobile
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 08, 2010, 07:49:35 »
Otóż jak widać na załączniku mam 6 folderów i 4 ikony poza folderami. Jak mogę przenieść te ikony do folderów.
Dodałeś zdjęcie, więc zrozumiałem  :mrgreen:
Ogólnie, jak w "dużym" Windowsie, to są po prostu skróty do programów, które wrzucasz do \Windows\Start Menu  (ew. Menu Start w PL windowsie) np. za pomocą Total Commandera.
Jeśli to za skomplikowane to są nawet specjalne programy służące do przenoszenia tych skrótów, np. JSPA Program Manager v3.1  :ok:

edit: Aha, zainstaluj sobie też jakiś program do zrzutów ekranu, np. Capture Screen Utility i będziesz mógł robić takie załączniki ;)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2010, 08:05:20 wysłana przez open »

Odp: BRAK POŁĄCZENIA - Centrum Obsługi Urządzeń z systemem Windows Mobile
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 08, 2010, 20:36:54 »
DZIĘKI !!!  :ok:

*

Offline kjamnik

  • 5
  • Sprzęt: Mio 169, Asus p750, HTC HD
Odp: BRAK POŁĄCZENIA - Centrum Obsługi Urządzeń z systemem Windows Mobile
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 29, 2010, 14:16:18 »
Miałem ten sam problem. Po wykonaniu niżej opisanych czynności wszystko wróciło do normy.
Odłączamy PPC od komutera.
Wchodzimy w Start-Programy-ActiveSync. W ActiveSync-u wchodzimy w Menu-Połączenia. Stawiamy "ptaszka" przy "Synchronizuj wszystkie....".
Gotowe.