Wifi zrywa połączenie

• 9 Odpowiedzi
  • 2481 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wifi zrywa połączenie
« dnia: Kwiecień 22, 2009, 20:29:44 »
Witam, napisze na wstępie że jestem laikiem w tych sprawach :) zakupiłem niedawno takową maszynę (Prophet) na allegro, pod postacią spv m600, ale przejdźmy do sedna... Łączę się z routerem (d-link) i wszystko jest ok przez jakieś 5-7 minut, po tym czasie zrywa połączenie na jakieś 10-15 sekund i nawiązuje na nowo... Nie mam pojęcia co się dzieje, router jest sprawny bo non stop podłączone są do niego 2 laptopy i 1 komp stacjonarny i takiego problemu nie ma, pomożecie?

Odp: Wifi zrywa połączenie
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 30, 2009, 01:23:34 »
Zmieniłem radio na najnowsze, niestety problem dalej ten sam :/ naprawdę nikt nie wie co może być tego przyczyną? rom to crystal 5.1

edit: dobra, teraz nie zrywa co prawda połączenia, ale jak chodzę po necie to przez jakieś 5-6 min jest ok, a później zatrzymuje się na "Opening..." i nic :/ program: internet explorer
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 30, 2009, 01:28:59 wysłana przez 7thson »

« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 30, 2009, 18:18:59 »
Kolejny update tematu... (może mnie nikt za spam nie zabije). Cały telefon przeskanowałem antywirusem airscanner av, niestety nic nie wykryło, problem nadal nie rozwiązany :/ naprawdę nikt nie wie co może być? Może miał ktoś podobny problem?

*

Offline studentk

• 505
  • Sprzęt: Motorola Defy, Samsung SGS, iPad
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 30, 2009, 18:28:03 »
Kolejny update tematu... (może mnie nikt za spam nie zabije). Cały telefon przeskanowałem antywirusem airscanner av, niestety nic nie wykryło, problem nadal nie rozwiązany :/ naprawdę nikt nie wie co może być? Może miał ktoś podobny problem?

d-link to może być problem

« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 30, 2009, 18:33:44 »
Zmieniłem oprogramowanie na najnowsze w routerze, też nic nie dało, czekam na dalsze propozycje...

*

Offline studentk

• 505