problem z SPV M600 (S200) nie dziala zaden zestaw sluchawkow

  • 3 Odpowiedzi
  • 1457 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

problem z SPV M600 (S200) nie dziala zaden zestaw sluchawkow
« dnia: Styczeń 20, 2007, 21:51:02 »
Witam. Mam problem ze swoim SPV M600. podlaczam zestaw sluchawkowy do telefonu i nie dziala mi guzik na sluchawkach (nie chce mi odbierac rozmow przychodzacych (zaden zestaw nie dziala a probowalem juz kilku)).Mam rowniez problem ze sluchaniem muzyki, na sluchawkach jest bardzo malo basu (wogole nieslysze wokalu, dopiero po nacisnieciu i trzymaniu guzika do polaczenia rozmow slysze dobrze utwory. niewiem czy to moze jest jakis problem z softem.Z gory dzieki
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Prosze o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
problem z SPV M600 (S200) nie dziala zaden zestaw sluchawkow
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 20, 2007, 21:54:56 »
A probujesz na oryginalnych sluchawkach czy na jakichs innych?
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

problem z SPV M600 (S200) nie dziala zaden zestaw sluchawkow
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 20, 2007, 22:15:53 »
sprawdzalem na 3 zestawach sluchawkowych.na oryginalnym ktory dodaje orange i dwoch mniej firmowych.problem sie powtarza. na poczatku chwile chodzilo.Dziwne!!!!!!!!!! :wkurzony: to jest najdziwniejsze ze muzyka w sluchawkach leci ale slabszej jakosci dopiero przy trzymaniu wlaczonego przycisku na sluchawkach jest wszystko dobrze.
probuje wlaczac zestaw sluchawkowy i nic. moze ktos mi powie gdzie sa jakies opcje w Windows Mobile 2005 na SPV M600 ustawiania zestawu sluchawkowego (czy wogole sa takie ustawienia).
Pozdrawiam
I wielkie dzieki za kazde propozycje naprawy tego problemu.

*

Offline ja456

  • *****
  • 1248
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900 & HTC HD2
problem z SPV M600 (S200) nie dziala zaden zestaw sluchawkow
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 20, 2007, 22:44:47 »
A sprawdzałeś ustawienia Start->Settings-> iPAQ Audio (możliwe, że jest to tylko w HP, ale powinna być gdzieś jakaś regulacja, choćby najprostsza)
Były: HP h4150, HP 114 i HP rw6815. sklejka