Obecna "instrukcja rzeczywiście jest kpiną z, nas, klientów. Ja mam zamiar grzecznie ich poprosić o dostarvzenie pełnego tłumaczenia, popniewaz to co dopstarczyli nie wypełnia wymogów polskiego prawa w tej kwestii.
Juz wcześniejsze kontakty z frmą MEGARAM Computers z
Napisane: Marzec 04, 2008, 23:21:48
Przepraszam, wcisnąłem zły klawisz i poszło za wcześnie.
Obecna "instrukcja rzeczywiście jest kpiną z, nas, klientów. Ja mam zamiar grzecznie ich poprosić o dostarczenie mi pełnego tłumaczenia, poniewaz to co dostarczyli nie wypełnia wymogów polskiego prawa w tej kwestii.
Juz wcześniejsze kontakty z frmą MEGARAM Computers z dały mi troche do myślenia: jak się zainteresowałem zakupem u nich HTC Cruise, to dzwonili żeby zamówić. Jak juz zamówiłem, to dzwonili, żeby zapłacic. Jak zapłaciłem - zapadła cisza. Mimo moich maili nie mogłem się przez tydzien dowiedziec czy wpłata doszła do nich i kiedy bedzie dostawa. Dopiero sam musiałem tam zatelefonować.
teraz kiedy mam problemy z GPS, napisałem do nich, żeby mi powiedzieli co może być ewentualnie przyczyną. Nawet się nie opezwali, że dostali maila.
zastanawiam sie co może być przy ewentualnej próbie realizacji gwarancji.
Chcę wierzyć, że sa to tylko grzechy początkujacego dystrybutora.