Zrywanie połączeń w Play - nie mam już pomysłów

  • 6 Odpowiedzi
  • 4126 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zrywanie połączeń w Play - nie mam już pomysłów
« dnia: Maj 19, 2009, 15:52:53 »
Przez rok wszystko  z zasięgiem w okolicy warszwskiej Woli było ok, jakieś pół roku temu postawili swoje nadajniki od tego czasu mam ciągłe problemy z jakością rozmów i zrywaniem połączeń. Zmiana na manual i na Plusa nic nie daje (jakość rozmowy jest fatalna), podobnie wyłączenie 3g, ustawienie tylko 2g Play, czy ustawienia sieci preferowanych. Zmieniłem nawet telefon z G900 na I780 i jest dokładnie to samo. Są dni kiedy jest nieco lepiej, a są dni, że 3 razy potrafi zerwać połączenie podczas rozmowy z jedną osobą. Używam telefonu służbowo - więc śmiesznie to wygląda. Poradźcie coś bo umowa jeszcze rok będzie trwała.


*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zrywanie połączeń w Play - nie mam już pomysłów
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 19, 2009, 19:17:53 »
moim zdaniem możesz złożyć do nich reklamację że oiferowane usługi nie działają a za nie płacisz. Możesz też spróbować pogadać z UOKiK, może cos będą umieli doradzić - w końcu to oni nie wywiązują się z umowy, ciężko będzie udowodnić, ale próbować warto.
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

Odp: Zrywanie połączeń w Play - nie mam już pomysłów
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 26, 2009, 09:14:44 »
bikekowal - tą drogę zarzuciłem od początku, nie mam czasu na ujadanie się z nimi, po kilku rozmowach z telefonoodbieraczami w play nie wierzę, że oni mogą cokolwiek pomóc - ich główna rada to oddać telefon do serwisu, czyli spuścić klienta na babus - oni mają rozpisane oficjalne procedury jak mają reagować w takich sytuacjach...


Napisane: 20 Maj 2009, 16:53:15
Naprawdę nikt nic nie może podpowiedzieć...

Zainstalowałem sobie Nicetracka - do dokładnego pomiaru siły sygnału i logu. Sprawdzam po jednym dniu różne warianty - wczoraj auto dziś manual na 3g play - jedna rzecz mnie dziwi - telefon non stop przelogowywyje się z bts na bts - tylko czasami jest tak, że jest przez godzinę zalogowany do jednego nadajnika i sygnał jest wtedy ok, za jakiś czas znów zaczyna skakać po dwóch - trzech nadajnikach co 1-3 min. Oczywiście tel leży cały czas na biurku ;)

Odp: Zrywanie połączeń w Play - nie mam już pomysłów
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 29, 2009, 08:08:12 »
nie doczytałem sorki
« Ostatnia zmiana: Maj 29, 2009, 12:16:12 wysłana przez kail22 »

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zrywanie połączeń w Play - nie mam już pomysłów
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 29, 2009, 10:13:39 »
bikekowal - tą drogę zarzuciłem od początku, nie mam czasu na ujadanie się z nimi, po kilku rozmowach z telefonoodbieraczami w play nie wierzę, że oni mogą cokolwiek pomóc - ich główna rada to oddać telefon do serwisu, czyli spuścić klienta na babus - oni mają rozpisane oficjalne procedury jak mają reagować w takich sytuacjach...

spróbuj tego co podaje kolega poniżej kail22
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline ToKe

  • *
  • 77
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i8000 (Omnia 2)
Odp: Zrywanie połączeń w Play - nie mam już pomysłów
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 31, 2009, 14:44:07 »
Mialem podobna systuacje: zrobilem tak:
przelaczylem na wyszukiwanie sieci ręczne, priorytet wyboru sieci PLAY,PLUS GSM.

I dziala extra - zero zrywania.Co prawda czesciej dziala w roaminugu PLUS-a,ale to juz problem PLAY nie moj.A i zalecam uzywania 2g, a nie 3G.

*

Offline mihho

  • 35
  • Sprzęt: samsung i780 Mio A701
Odp: Zrywanie połączeń w Play - nie mam już pomysłów
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 31, 2009, 22:08:17 »
Mialem podobny problem i faktycznie konsultanci w rozmowach telefonicznych spychali problem, dziewczyna w punkcie Play aproponowala wymiane karty SIM mowiac ze to nic nie kosztuje a moze pomoze. I pomoglo jest ok, moja karta byla zakupiona w pierwszych dniach istnienia PLAYa.
Samsung i780
Mio A701