PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Wątek zaczęty przez: mdoman w Styczeń 21, 2007, 22:53:15
-
Witam,
Zmieniłem profil poczty w laptopie i od tego czasu nie mogę synchronizować danych z danymi w qtek 9100; niestety nie mam możliwości powrotu do starego profilu poczty na laptopie. Co muszę zrobić aby ActivSynch nie szukał starego profilu lecz ukatualniał dane w nowym. Dziękuje za informację. Pozdrawiam,
mdoman
-
mdoman
usunac z AS stary profil...
-
cholercia... a a jak to zrobić... W ActiveSync 4.2 mam tylko usunięcie urządzenia - nie znajduję opcji "usunięcie profilu", albo jestem ślepy...
Proszę o krótką wskazówkę.
Dziękuję.
-
mdoman
to usun cale urzadzenie po prostu i wykryje Ci je od nowa i powinno pojsc z nowym profilem.