PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Wątek zaczęty przez: globus.gd w Kwiecień 04, 2007, 12:11:04
-
Po wgraniu backupu wyskakuje problem z nawiązaniem połączenia z ActiveSync .. Wizard na początku też wyrzucił jakiś błąd, ale po SR już wszystko było OK ..
W jaki sposób połączyć się taraz z komputerem??
-
backup raczej nie koloduje z AS
zobacz czy nie da sie jeszcze raz
jaki jest komunikat?
-
Używam AS 4.5 .. Własnie go przeinstalowałem i komunikat jest nadal:
Nie można pomyślnie zakończyć synchronizajci. Podłącz urządzenie jeszcze raz i sprubuj ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzać, więcej informacji można znaleźć w sekcji o rozwiązywaniu problemów w pomocy programu Microfost ActiveSync na komputerze.
-
po stronie PCeta mozesz zrobic detekcje problemu, i akurat to w AS dziala, pewnie masz ogniomurek wlaczony
-
po odtworzeniu backupu często mogą się zdarzać problemy z synchronizacją
rozwiązaniem powinno być backup My Documents a potem delete partnership i od nowa i hula jak oszalałe
-
zrobiłem... nie wykrywa żadnego problemu ... pomogło za to wgranie ponowne backupu .. coś za pierwszym razem musiało pójść nietak
-
i tak bywa :)