Tu jest programik do eksportu rozmów do pliku tekstowego:
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-callhistory-export-v0-1.htmlPlik wyjściowy to "\callhistory.tsv"
Jest to plik tekstowy, w którym poszczególne dane są oddzielone tabulatorem. Wczytanie do arkusza kalkulacyjnego (OpenOffice Calc, Excel, itp.) jest bajecznie proste, a później to z tymi danymi można robić wszystko co się chce, prawda?
pola rekordu to:
- IOM - kierunek rozmowy (Incoming, Outgoing, Missed - przychodząca, wychodząca, przegapiona

).
- numer - numer lub no number (gdy numer ukryty/prywatny/zastrzeżony)
- nazwa - nazwa z książki outlooka (tak jak się wyświetla w czasie rozmowy) lub puste pole (gdy numer nie zarejestrowany).
- typ numeru - typ numeru (d - dom, k - komórka, itd.)
- czas startu - czas startu rozmowy w formacie “YYYY.MM.DD HH24:mm.ss”
- czas trwania - w sekundach
- roaming - flaga roamingu (roam lub local).
- connected - połączony/zajęty/bez odpowiedzi (Connected or busy/no answer).
- ended - połączenie było: (Ended or Dropped).
- CallerIdType - Id dzwoniącego było typu (CID_Available, CID_Blocked or CID_Unavailable - dostępne, zablokowane, niedostępne)
Tip: maksymalna długość logu jest zdefiniowana w rejestrze jako:
HKEY_CURRENT_USER/ControlPanel/Phone/CallHistoryMax (DWORD) - domyślnie 65535