PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Wątek zaczęty przez: przemeg w Marzec 03, 2010, 20:04:10
-
witam.
mam diamonda i do synchronizacji danych używam google sync.
ale dziś (od ok 1.5h) mam problem z synchronizacją.
mam angielski rom Gen.Y więc komunikat mam po angielsku a brzmi on tak:
"Google Sync - Error!
The following error occurred:
null"
numer błędu: 0x8500200E
ktoś używa tego sposobu synchronizacji i ma błąd ? albo uzywa i mu działa ok ?
Pozdro.
-
Ja ma taki problem od pewnego czasu.
Wcześniej wszystko działało (tzn, poza Zadaniami - jak tylko zaznaczyłem tą opcje, to w ogóle nie chciało się synchronizować), ale od jakiś dwóch tygodni niestety ciągle pojawia się błąd - 0x86000050C.
-
a powiem Ci tak... z ciekawości podpiąłem sowje inne konto z gmaila... i zadziałało. synchro idzie bez problemu. najgorsze jest to ze zadnych zmian nie wprowadzalem na koncie gmail :|
dziwna sprawa.
-
Dziwne to dopiero to, że mi nie działa inne konto - tym razem 0x85010017
Przeczytałem gdzieś, że pomaga wykasować synchronizację, ustawić inne konto, a potem z powrotem wrócić do pierwotnego konta. Spróbuj, może Tobie się uda.
-
Od rana dzisiaj są problemy z synchronizacją z google, czasem idzie a czasem połączenie jest ale żadnych zmian nie widać
-
nie pomógł hard reset, reczna instalacja AS i czynnośc ta powtórzona już chyba z 5 razy :|
sądze ze coś się dzieje po stronie G.
Połączone: Marzec 03, 2010, 21:48:03
nie pomógł hard reset, reczna instalacja AS i czynnośc ta powtórzona już chyba z 5 razy :|
sądze ze coś się dzieje po stronie G.
-
I proszę, dwa razy dodałem, skasowałem i zaczęło działać.
Pytanie tylko czy dlatego, że akurat wstrzeliłem się w "brak awarii", czy teraz co jakiś czas trzeba robić takie zabawy z kasowaniem?
Połączone: Marzec 03, 2010, 21:50:45
-
i u mnie ruszyło. czyli cos sie walnelo chwilowo :)
Połączone: Marzec 03, 2010, 22:08:20
i u mnie ruszyło. czyli cos sie walnelo chwilowo :)
-
Błąd z pierwszego posta co prawda pojawił mi się pierwszy raz, ale z usługi jako takiej korzystam w zasadzie od samego początku jak jest. Bywało juz wcześniej że synchronizacja nie działała przez kilka godzin, działo sie to wtedy z regóły kiedy coś dodwali nowego, więc może za jakiś czas nastąpią zmiany.
Nie ma co robić HR, czy męczyć się w jakikolwiek inny sposób tylko odczekać swoje B)
-
teraz to i ja to wiem :P