Powitanie i pare pytan ;)

• 11 Odpowiedzi
  • 1011 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Listopad 09, 2005, 11:59:24 »
Witam wszystkich !! Jak widac jestem nowy wiec czesc !!
Obserwowalem Wasze forum od jakiegos czasu a poniewaz zakupilem w koncu XDA IIs melduje sie jako uzytkownik ;) Jak zwykle bede mial pare pytan poniewaz jestem zielony jesli chodzi o uzywanie PDA...Sprzet kupilem uzywany na aukcji e-bay - stan bdb.Po odpakowaniu nie chcial sie wlaczyc wiec ladowarka w dlon i po chwili zaskoczyl.Byl po hard resecie tak wiec poustawialem wszystko tak jak prosil.Potem odczekalem az baterie sie naladuja i wlozylem karte sim.Wczesniej sciagnalem simlocka progsem xda_unlock.Wszystko dziala ok,ale....Wczoraj przy bawieniu sie aplikacjami i Windowsem zdazyl sie zwiesic 3 razy....Jedyne co pomoglo to wyciagniecie baterii na chwile i ponowne zalaczenie...Czy TTTM czy nalezy sie obawiac ze cos jest uszkodzone ?Druga rzecz - jak ustawic dzwonek z pliku Mp3 lub sygnal wiadomosci SMS ewentualnie sygnal alarmu...Zgralem pare Mp3 do katalogu My Music potem do Katalogu WindowsRings i nic...Nie ma opcji do wyboru....
Zastanawiam sie rowniez na GPS - destinatora juz mam a odbiornik wlasnie chce zakupic:myslalem na Bt-338 lub tansza opcja Nemerixem.Ktory polecacie ?Dzieki za pomoc.Pewnie i tak Was jeszcze zgnebie paroma pytankami :) Pozdrawiam.

[Dodano: 2005-11-09 16:51:26]
I jak nikt nic nie wie ? :(

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 09, 2005, 17:15:45 »
Jesli chodzi o GPS to polecam BT-338 lub inny oparty na ukladzie SiRF Star III lub cos takiego:
http://www.pdaclub.pl/view.php?news_id=10801

Dzwonki z plikow MP3 powinno sie dac ustawic na MDA III, ale nie wiem czasem czy nie trzeba miec najnowszego ROMu. Jaka masz wersje Windows Media Playera? Jak 10.0 to dzwonki MP3 powinny dzialac.