ActiveSync bez karty SIM - nie dziala

  • 2 Odpowiedzi
  • 521 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ActiveSync bez karty SIM - nie dziala
« dnia: Marzec 07, 2006, 10:50:59 »
Od dwoch dni jestem szczesliwym posiadaczem Qtek'a 9100 a konkretnie SPV M3000 z Orange. Poniewaz mam karte SIM z Ery chcialem sciagnac SIMlocka przy pomocy Lokiwi. Niestety nie moge w ogole polaczyc sie z Qtek'iem przy pomocy ActiveSync'a ani przez kabel, ani IrDA ani Bluetooth. Za kazdym razem komputer "widzi" urzadzenie ale ActiveSync nie. Prosze pomozcie! Czy przyczyna moze byc to ze w Qtecu nie ma karty SIM?

*

Offline mos84

  • **
  • 155
ActiveSync bez karty SIM - nie dziala
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 08, 2006, 00:58:09 »
jestem szczesliwym posiadaczem Qtek'a 9100 a konkretnie SPV M3000 z Orange

to albo Qtek albo SPV...

ActiveSync tak czy siak powinien działać. Może masz jakiś konflikt sterowników. Próbuj się podłączyć przez USB, skasuj całe oprogramowanie i pozwól Windowsowi samemu znaleźć nowe urządzenie.[/url]

ActiveSync bez karty SIM - nie dziala
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 08, 2006, 10:09:21 »
W koncu sie udalo - oczywiscie byl to standardowy problem ActiveSync z ustawieniami portow. Tym ktorzy mieliby podobne problemy polecam strone: http://www.pocketpcfaq.com/faqs/activesync/tshoot-as4x.htm - krok po kroku opisane co zrobic gdy ActiveSync nie dziala.