Polska wersja Windows Transcriber + instalacja (Win Mobile5)

• 6 Odpowiedzi
  • 1319 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline silos

• 13
Witam

W zwiazku z dostawa urzadzen SPV M3000 pracujacych w sieci Orange z przeinstalowanym system Windows Mobile 5.0 chcialem doinstalowac dodatkowe urzadzenie wejsciowe do rozpoznawania pisma: Windows Transcriber. Na stronach Microsoft sa tylko 3 wersje jezykowe. Czy nie ma wersji polskiej oraz w jaki sposob zainstalowac ten program? Jestem nowicjuszem i nie wiem czy po sciagnieciu pliku (~3,8M) nalezy go np. Irda przeslac na Palmptop i tam instalowac czy tez przez ActiveSync przez USB/BlueTooth?

Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

M.K.

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 21, 2006, 10:49:17 »
Nie ma polskiej wersji jezykowej. Program sciagnij na PC i uruchom. Instalacja powinna sie rozpoczac i przerzucic program do popietego do PC przez ActiveSync PDA.

*

Offline corck

• *
  • 97
  • Sprzęt: Wizard, Xperia, Touch HD, Hero
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 21, 2006, 18:20:56 »
Hmm mi cos nie bardzo to hula... program wywala blad, ze transcriber powstal dla poprzedniej wersji OS'u i nie moge go po instalacji nawet wybrac z listy 'klawiaturek'.

« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 29, 2006, 14:12:40 »
dokładnie mam ten sam problem tylko teraz pojawiło się coś jeszcze po usunięciu tego programu nie moge go zainstalować ponwnie szperam po internecie i nie moge trafić na opdpowieni transcriber do SPV M3000 zrobiłem błąd . jak go dostałem od orange to to było u mnie zainstalowane ale zrobiłem resecik telefonu przez pomyłke i to znikneło :(

może ktośma link to poprawnie działającego programu

« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 29, 2006, 18:50:55 »
mialem podobny problem z wywalaniem transcribera ...dopiero po sciągnieciu trzeciej w kolejnosci wersji (niemieckiej) zaczelo dzialac
Pozdrawiam

« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 30, 2006, 13:17:11 »