PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Wątek zaczęty przez: wpmike w Listopad 05, 2007, 12:58:33
-
W jaki sposób wysyłać zapytania i polecenia w formacie *#10# do sieci? Mój PDA krzyczy 'failed'.
-
W jaki sposób wysyłać zapytania i polecenia w formacie *#10# do sieci? Mój PDA krzyczy 'failed'.
Jezeli krzyczy Failed to znaczy, ze podajesz zly kod. Poza tym normalnie "dzwonisz" pod ten numer...
-
Nie - nie podaję złego numeru. To jest standardowe zapytanie o pozostałe środki (O2 UK). Inne polecenia (Voicemail On/Off) zrobili na 4-cyfrowych numerach, wiec nie mam z tym problemu. Jednak *#10# jakoś nie chce działać.
-
Hmmm... moze problem polega wlasnie na tym, ze jest dwucyfrowy numer, bo jezeli inne dzialaja... Moze jakies ograniczenie WM ale trudno powiedziec. Chociaz dwucyfrowe powinny tez przejsc bo przeciez uslugi typu przenoszenia polaczen i inne takie maja dwucyfrowe kody... Sprawdzales na zwyklym telefonie, czy ten kod dziala na pewno na tej karcie, bo generalnie powinien dzialac, a u mnie failed sie pojawia tylko jak walne sie i wpisze zly numer serwisowy, ktorego nie ma.
-
Działa, działa. Gwoli wyjaśnienia: Voice On/Off załatwili samymi cyframi, bez * i #. Jedynie polecenia z * i # mi nie działają.
-
To nie umiem wiecej wymyslic dlaczego nie dziala. bo moj PPC po wpisaniu w/w kodu normalnie otwiera sie okienko pleasw wait i wysyla zapytanie do sieci i pozniej dostaje failed bo w orange nie ma takiego kodu... chyba ze ta *# jest przeszkoda przed kodem :worried:
-
No właśnie nie wiem. Napiszę do supportu, może oni coś poradzą.