PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Wątek zaczęty przez: McAron w Kwiecień 22, 2010, 12:38:11
-
Mam problem. Przy każdej próbie wysłania widomości e-mail otrzymuję dwie informacje (jedna po drugiej.
Pierwsza: "Nie można wysłać wiadomości. Sprawdź czy jesteś w zasięgu sieci i czy informacje o koncie są poprawne. Następnie spróbuj ponownie wysłać wiadomość"
Druga: "Nie można pobrać wiadomości do urządzenia przenośnego. Upewnij się, że urządzenie jest podłączone i ustawienia konta e-mail są poprawne. Następnie spróbuj ponownie pobrać wiadomość".
Konto mam skonfigurowane na wp.pl. E-maile przychodzące docierają do mnie bez żadnego problemu. Serwer poczty wychodzącej to smtp.wp.pl, połączenie sieciowe - internet.
Szukałem, kombinowałem i ... nie umiem sobie z tym poradzić.
Czy ktoś może pomóc ?
-
spróbuj w opcjach ustawień serwera poczty wychodzącej SMTP zaznaczyć obydwa pola:
- serwer poczty wychodzącej wymaga uwierzytelnienia,
- użyj tej samej nazwy użytkownika i hasła do wysłania e-maili.
Mi kiedyś to pomogło.
-
Witam...,
Dokładnie tak jak kolega napisał wyżej, tylko Mnie wyprzedził :ok:. START->E-mail->wybierasz swoje konto nie wiem jak je nazwałeś np WP->następnie powinieneś być w SKRZYNCE ODBIORCZEJ i wybierasz na dole MENU->jak Ci sie pojawi MENU to musiz je przesunąć palcem do góry i powinieneś zobaczyć NARZEDZIA->następnie OPCJE...->w pozycji "wybierz konto, aby zmienić ustawienia." klikasz w to konto WP->Edytuj Konfiguracje Konta->przy adresie email nic nie zmieniasz i klikasz DALEJ->imie i nazwisko/wyświetlana nazwa nic nie zmieniasz i DALEj->serwer poczy wych bez zmian i DALEJ->nazwa użytkownia bez zmian a haslo natomiast wpisz jeszcze raz bo jak PDA coś dopisze to bedzie lipa i klikasz DALEJ->i tutaj najważniejsze sprawdź czy masz zaznaczone "Serwer poczty wychodzącej wymaga uwierzytelnienia". Bo to może być tego wina B)
-
Masz tak od zawsze, czy pojawiło się nagle? Masz ustawiony port poczty wychodzącej na 587? Masz włączoną autoryzację poczty wychodzącej?
-
Dziękuję, koledzy.
Zaznaczenie "serwer poczty wychodzącej wymaga uwierzytelnienia" przywróciło pełną sprawność inwalidzie. :grin:
Do notosiup: miałem tak od początku, ponieważ do dzisiaj nie próbowałem wysyłać wiadomości z tel.
A tak z ciekawości: gdzie ustawia się port ?
Pozdrawiam i raz jeszcze wielkie dzięki :ok:
-
gdzie ustawia się port ?
tego to ja już ci nie powiem, nie mam już nic z wm.
-
No to trudno. Nie będę szukał na siłę, skoro poczta hula w obie strony. :wink:
Pozdrawiam.