Pomocy !!!!!!!!!!!!

  • 8 Odpowiedzi
  • 1334 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pomocy !!!!!!!!!!!!
« dnia: Marzec 05, 2005, 10:48:58 »
Szukam pomocy. Od bardzo niedawna jestem użytkownikiem MDAII firmy Techmex.Jestem nowicjuszem w tej dziedzinie i chyba narobiłem sobie poważnego problemu ponieważ ściągnąłem aktualizacje do ERA MDA II ze strony ERY i przy próbie wgrania aktualizacji chyba coś się popsuło.Urządzenie przestało się włączać i na Wyświetlaczy jest napis"Serial lub jak podłączę kabel USB to pojawia się USB w górnej części wyświetlacza.Na dole wyświetla się v 1.03" Bardzo proszę o pomoc. Może jakiś adres serwisu lub jakieś wskazówki które pomogą mi usunąć tą usterke.

Pomocy !!!!!!!!!!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 05, 2005, 11:51:04 »
Spokojnie to zadna usterka , po prostu wloz telefon w podstawke i zacznij update jeszcze raz

*

Offline Claude

  • *****
  • 2086
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: htc hd7, ipad2, acer iconia tab w501,
Pomocy !!!!!!!!!!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 05, 2005, 14:49:30 »
Tez tak mialem ;) , ponownie odpalony upgrade ruszyl i pozniej wszystko bylo ok
1942, irgendwo im Nordatlantik - "Alaaarm!"....

Pomocy !!!!!!!!!!!!
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 05, 2005, 21:34:49 »
Cytat: skalny
Spokojnie to zadna usterka , po prostu wloz telefon w podstawke i zacznij update jeszcze raz
Jak mam zacząć update od początku skoro moje urządzenie nie synchronizuje się z moim komuterem ??

*

Offline darekkot

  • ****
  • 705
  • Sprzęt: Acer n311,HTC Touch Pro
Pomocy !!!!!!!!!!!!
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 05, 2005, 21:56:47 »
Zrob jak mowia!
Wloz mda w cradle i uruchom upgreade jeszcze raz
HTC Touch Pro,ROM: Lite v.3.0 by qsqa,Radio: 1.02.25.28

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Pomocy !!!!!!!!!!!!
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 05, 2005, 22:06:04 »
Synchronizacja jest niepotrzebna, a dokladniej polaczenie ActiveSync. Tak naprawde to program do flashowania sam ubija proces ActiveSynca zaraz przed rozpoczeciem wgrywania systemu.

Pomocy !!!!!!!!!!!!
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 05, 2005, 22:29:56 »
Pokazuje mi się komunikat ERROR 100:MODEL ID ERROR 5-N-PH-PH-PH.
MOŻE MAM ZŁY PROGRAM ?? Macie jakiś link gdzie mogę znaleść oprogramowanie.

[Dodano: 2005-03-05 22:34:37]
Może istotne jest to że to jest sprzęt Techmex-u czyli nie ERA MDA 2 tylko prawdopodobnie Qtek 2020 ale nie jestem pewien ponieważ nie jest nigdzi napisane. Urządzenie nie było synchwonizowane przez stację dokującą tylko przez kabel USB i wcześniej było wszystko OK.

Pomocy !!!!!!!!!!!!
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 06, 2005, 21:11:18 »
Prosta sprawa , Era MDA uzywa oprogramowania gdzie ID Operatora to T-Mobile , Techmex dla odmiany uzywa oprogramowania prosto od Qteka . Wiec radze sciagnac prawidlowy ROM ze strony Qteka odpalic update a urzadzenie ozyje . Romem z Ery nie da sie zrobic update'u na Techmexie bez odpowiednich przerobek . Tak ze do dziela www.qtek.nu

Pomocy !!!!!!!!!!!!
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 06, 2005, 23:13:34 »
Bardzo wszystkim dziękuje za próbę pomocy ale niestety wasz tród nie przyniósł pożądanego skutku. Nadal sprzęt nie żyje. Zrobiłem co sugerowaliście. Co mam zrobić ? Może znacie jakiś dobry serwis który jest w stanie mi pomóc.Jestem z Warszawy.

[Dodano: 2005-03-06 23:33:50]
Jeszcze raz próbowałem i teraz pokazuje że nie ma połączenia.Może to że nie mogę zainstalować oprogramowania  leży po stronie kabla USB którego używam ??