mICROSOFT i sAMSUNG support

  • 13 Odpowiedzi
  • 1318 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline eldresso

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
mICROSOFT i sAMSUNG support
« dnia: Luty 04, 2009, 14:32:57 »
Spędziłem wczoraj cały dzień na znalezienie sposobu, aby wyłączyć automatyczne zmienianie na wielką literę na początku zdania podczas pisania sms'ów. Niestety się nie udało, więc postanowiłem napisać do działu pomocy technicznej microsoftu.
Oto odpowiedź:

Cytuj
Szanowny Panie,

Dziękujemy za skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta Microsoft.

 

Wiadomość przesłana przez Pana nie zawiera wystarczających informacji pozwalających nam na przeanalizowanie zgłoszonego pytania.

Najlepszym i najszybszym sposobem zgłoszenia pytania do wsparcia technicznego firmy Microsoft jest skorzystanie z formularza dostępnego na stronie internetowej  http://support.microsoft.com/gp/hublist/.

 

Na powyższej stronie (http://support.microsoft.com/gp/hublist/) proszę wybrać produkt, którego dotyczy problem. Następnie zostanie Pan przekierowany na stronę zawierającą opisy najczęściej zgłaszanych problemów dotyczących wybranego produktu. Jeśli żaden z tych opisów nie odpowiada problemowi występującemu u Pana, proszę na pasku po prawej stronie wybrać odnośnik Kontakt z pracownikiem pomocy technicznej telefonicznie, w trybie online lub pocztą e-mail.  Kolejne strony będą zbierały informacje na temat: licencji produktu, którego problem dotyczy, opisu problemu i Pana danych kontaktowych.

 

Dla ułatwienia podaję bezpośrednie odnośniki do formularza zgłoszenia problemu technicznego dla najczęściej zgłaszanych pytań przez użytkowników domowych:

- instalacja i pobieranie uaktualnień z Windows Update, Automatic Update, Microsoft Update -> http://support.microsoft.com/oas/default.aspx?gprid=6527

- instalacja i problemy po instalacji Service Pack 1 dla Windows Vista domowych  http://support.microsoft.com/oas/default.aspx?ln=pl&prid=11274&gprid=500921

- instalacja i problemy po instalacji Service Pack 3 dla Windows XP http://support.microsoft.com/oas/default.aspx?ln=pl&prid=11273&gprid=522131

 

Jeżeli jednak preferuje Pan kontakt bezpośredni z konsultantem, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerami telefonów 0801 308 801, 22 594 19 99.

 

Bezpłatna pomoc techniczna dla oprogramowania w wersji OEM świadczona jest przez producenta sprzętu lub sprzedawcę, od którego produkt został zakupiony. W razie wystąpienia problemu z oprogramowaniem w wersji OEM, prosimy o zwrócenie się w pierwszej kolejności do sprzedawcy lub  producenta sprzętu. Numer pomocy technicznej podany jest w dokumentacji sprzętu.

 

Numery kontaktowe do naszych Partnerów OEM znajdzie Pan także na stronie http://www.microsoft.com/poland/oem/partnerzy_oem.aspx.

 

 

Z poważaniem,

A*** J***

Centrum Obsługi Klienta Microsoft

Pomoc Techniczna Microsoft dla zarejestrowanych użytkowników

tel. (+48) (22) 594 19 99; 0801 308 801

e-mail: pomoc@microsoft.com

 

Centrum Obsługi Klienta Microsoft czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 20.00 oraz w soboty od 9:00 do 16:00.

 

po kliknięciu na link http://support.microsoft.com/gp/hublist/ okazuje się, że nie ma działu dla wm6. do tego po co mi linki odnośnie problemów z windows update, sp1 vista lub sp3 xp skoro w temacie maila wyraźnie napisałem, że  mam problem z wm6.1?
no i co to znaczy, że moja wiadomość nie zawiera wystarczających informacji?

Cytuj
Witam.

Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje skuteczny sposób na wyłączenie funkcji "Capitalize first letter of sentence". Pomimo odznaczenia tej funkcji w opcjach "Start -> Settings -> Input ->  Options ->" podczas pisania wiadomości SMS system i tak zamienia pierwsze litery zdania na wielkie.
Z góry dziękuję za odpowiedź


M*** P***

chyba debil by zrozumiał. co ja mam im jeszcze swoje wymiary wysłać? :mad:

a teraz najlepsze https://support.microsoft.com/oas/default.aspx?&c1=509&gprid=11913& tylko 649 zł + Vat za skorzystanie z pomocy :shock:

btw. znalazł już ktoś rozwiązanie w/w problemu?
« Ostatnia zmiana: Luty 05, 2009, 14:23:40 wysłana przez eldresso »
SE P990i, SGH-i780, Kaiser, Desire, Desire Z - MIUI 2.2.3

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: mICROSOFT support
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 04, 2009, 15:12:55 »
Jakie pytanie, taka odpowiedz. Biorac pod uwage, ze M$ wydal setki produktów to skad oni maja wiedziec, ze pytasz o WM a nie np. o Windows2000 ? Albo sterownik do klawiatury bezprzewodowej Microsoft? Z Twojego pytania nie wynika nic. Dlatego jakie pytanie, taka odpowiedz. A zeby bylo smieszniej nie do M$ powinienes zwracac sie z problemami, tylko do producenta swojego sprzetu.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline eldresso

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: mICROSOFT support
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 04, 2009, 15:19:45 »
Cytuj
skoro w temacie maila wyraźnie napisałem, że  mam problem z wm6.1?
kłania się czytanie ze zrozumieniem   :P
z tego co wiem nie tylko Samsungi mają z tym problem. HTC też, więc jest to problem softu i nie tylko wm6.1, ale również 6 i 5 mają z tym problemy
jeśli kupiłem komputer w media markt, a nie szwankuje mi hardware tylko windows się psuje to mam do nich iść po poradę, ew. wydanie service packa czy do microsoftu?
SE P990i, SGH-i780, Kaiser, Desire, Desire Z - MIUI 2.2.3

*

Offline re_

  • *****
  • 4165
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S2, Galaxy Tab 10,1", i5800, Nokia E6
Odp: mICROSOFT support
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 04, 2009, 15:28:01 »
wiesz co ci odpisza jesli poprawnie sformuujesz zapytanie? start/settings/input itd. ty napiszesz, ze wlasnie tak robisz i nie dziala. to oni odpisza ci bys poszedl do producenta swojego sprzetu. producent ci powie, ze to wina MS, jesli w ogole cos ci powie. i tak sie skonczy.

*

Offline eldresso

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: mICROSOFT support
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 04, 2009, 15:35:34 »
właśnie napisałem do samsunga. zobaczymy co odpowiedzą.
moim zdaniem można to gdzieś w rejestrze wyłączyć, ale gdzie. napisałem do jednego użytkownika (on zaś nie może tego włączyć), aby wysłał mi zawartość swojego HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sip
wiem, że są tam wpisy odpowiedzialne za funkcje w Start -> Settings -> Input ->, ale nie mogę znaleźć wpisu dotyczącego w/w problemu
może po porównaniu uda się go znaleźć?
SE P990i, SGH-i780, Kaiser, Desire, Desire Z - MIUI 2.2.3

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: mICROSOFT support
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 04, 2009, 15:48:02 »
wiesz co ci odpisza jesli poprawnie sformuujesz zapytanie? start/settings/input itd. ty napiszesz, ze wlasnie tak robisz i nie dziala. to oni odpisza ci bys poszedl do producenta swojego sprzetu. producent ci powie, ze to wina MS, jesli w ogole cos ci powie. i tak sie skonczy.

Nie odpisza, bo M$ nie sprzedaje w ogole przeciez WM użytkownikom koncowym, wiec ich nie supportuje. Jadro systemu dostaja producenci i oni robia z systemem co chca, wiec w ichj gestii jest suportowanie uzytkownikow a nie w gestii M$.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline eldresso

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: mICROSOFT support
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 05, 2009, 14:23:16 »
równie bezużyteczna odpowiedź od samsunga

Cytuj
Dziękujemy za skorzystanie z Systemu Pomocy Samsung Electronics.
Prosimy zwrócić uwagę, że ten mail został wysłany z centralnego serwera
i bezpośrednia odpowiedź na niego nie dotrze do naszych konsultantów.
W przypadku dalszej korespondencji prosimy ponownie użyć formularza
znajdującego się na naszej witrynie stronie internetowej:
www.samsung.pl.

Szanowny Kliencie
M*** P***

W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie
dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:


Witam.
Zmiana sposobu wpisywania
tekstu
Po dotknięciu pola tekstowego na dole ekranu
pojawi się panel wprowadzania. Można
dotknąć strzałki umieszczonej obok panelu
wprowadzania i wybrać jeden z następujących
sposobów wprowadzania tekstu:
• Klawiatura ekranowa ( )
• Narzędzie do rozpoznawania liter ( )
• Narzędzie do rozpoznawania bloków ( )
Aby wyświetlić lub ukryć panel wprowadzania,
dotknij ikony panelu wprowadzania.
Zmiana domyślnego
sposobu wpisywania tekstu
1. W dowolnym polu tekstowym dotknij strzałki
obok ikony panelu wprowadzania.
2. Dotknij polecenia Opcje....
3. Na karcie Metoda wprow. wybierz sposób
wpisywania.
4. Dotknij przycisku .



Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
------------------------------------------------------------
Konsultant : K*** , S***
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Tel.: 0 801 1SAMSUNG
,, 0 801 172 678 (pon.-pt. 9-18, sob. 9-15)
Fax: 0 22 87 44 250
Witryna: www.samsung.pl

o jaką strzałkę im chodzi, bo mi się nic takiego nie wyświetla?

chyba teraz pomęczę obie firmy telefonami, jednak wątpię aby problem został rozwiązany  :mad:
« Ostatnia zmiana: Luty 05, 2009, 14:24:55 wysłana przez eldresso »
SE P990i, SGH-i780, Kaiser, Desire, Desire Z - MIUI 2.2.3

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: mICROSOFT i sAMSUNG support
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 05, 2009, 14:40:42 »
strzałka to taki trójkącik obok znaczka klawiatury, widoczny wtedy kiedy klawiatura jest wyświetlona
otwiera to samo miejsce gdzie wchodziłeś przez Start/Settings/Input

*

Offline eldresso

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: mICROSOFT i sAMSUNG support
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 05, 2009, 14:48:27 »
dzięki za wyjaśnienie, tylko, że instrukcje od samsunga dalej nie rozwiązują problemu z zamienianiem pierwszej litery po kropce na wielką, a o tym im napisałem, nie o zmianie sposobu wprowadzania tekstu  :mad:
SE P990i, SGH-i780, Kaiser, Desire, Desire Z - MIUI 2.2.3

*

Offline kocureq

  • *****
  • 1216
  • Płeć: Mężczyzna
    • Yet Another Tech Blog
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note, Galaxy S4
Odp: mICROSOFT i sAMSUNG support
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 05, 2009, 15:00:16 »
Bo taki support dostaje dużo zgłoszeń i lecą według scenariusza, wysyłają przygotowane odpowiedzi. Musisz drążyć sprawę dalej, na razie trafiłeś na "level 1 support", jak mają dobrze procedury poustawiane to po drugim / trzecim zgłoszeniu przekażą cię do "level 2" - czyli nietypowych problemów ;)
Palm m505 -> Treo 650 -> Eten M700 -> HTC Touch Pro -> HTC HD2 -> Samsung Galaxy Note -> Samsung Galaxy S4

*

Offline eldresso

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: mICROSOFT i sAMSUNG support
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 05, 2009, 16:02:38 »
Bo taki support dostaje dużo zgłoszeń i lecą według scenariusza, wysyłają przygotowane odpowiedzi. Musisz drążyć sprawę dalej, na razie trafiłeś na "level 1 support", jak mają dobrze procedury poustawiane to po drugim / trzecim zgłoszeniu przekażą cię do "level 2" - czyli nietypowych problemów ;)
więc jak ich atakować. dalej mejlami, czy telefonicznie?
SE P990i, SGH-i780, Kaiser, Desire, Desire Z - MIUI 2.2.3

*

Offline kocureq

  • *****
  • 1216
  • Płeć: Mężczyzna
    • Yet Another Tech Blog
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note, Galaxy S4
Odp: mICROSOFT i sAMSUNG support
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 05, 2009, 17:07:49 »
Dalej mejlami, wklejając poprzednią korespondencję.
Palm m505 -> Treo 650 -> Eten M700 -> HTC Touch Pro -> HTC HD2 -> Samsung Galaxy Note -> Samsung Galaxy S4

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: mICROSOFT i sAMSUNG support
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 05, 2009, 22:47:16 »
Ja bym najpierw zrobil backup, nastepnie HR i wylaczyl autokorekcje i zobaczyl czy sie wtedy wylaczy, bo rownie dobrze moze byc cos posypane w systemie.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline eldresso

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: mICROSOFT i sAMSUNG support
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 05, 2009, 23:40:22 »
Ja bym najpierw zrobil backup, nastepnie HR i wylaczyl autokorekcje i zobaczyl czy sie wtedy wylaczy, bo rownie dobrze moze byc cos posypane w systemie.
wykonałem kilka razy. ostatnio ok 30 min. temu HR, zmiana ustawień i nic. następnie SR i dalej nic
SE P990i, SGH-i780, Kaiser, Desire, Desire Z - MIUI 2.2.3