era mda 2-pytanie laika o backup battery

• 3 Odpowiedzi
  • 732 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Styczeń 02, 2007, 23:44:39 »
witam
niedawno nabylem era mda 2.dzis wyciagnalem karte sim na ponad godzine i  nie wlaczylem sprzeta.po wlaczeniu okazalo sie ze zafundowal mi hard reset.czy to normalne??
z tego co zauwazylem backup battery nie dalo rady.

mala prosba-moze znajdzie sie osoba ktora przez gg odpowie mi na pare pytan odnosnie mda 2.nie jestem strasznym laikiem<mialem mpx200 a teraz mam mpx220>ale kilka porad i trikow moglo by sie przydac.
z gory dziekuje za odpowiedzi i ewentualna pomoc
pozdrawiam

*

Offline OleYek

• [Pyrlandia] [GMzP]
  • 18341
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 03, 2007, 01:04:21 »
marycha

Jezeli wyjales baterie na ponad godzine to sie nie ma czemu dziwic baterie mozna wyjac max na kilkadziesiat sekund... nie ma czegos takiego jak backup battery, tzn. jest ale znajduje sie ona razem z glowna bateria i sluzy do potrzymywania pamiecie jak juz glowna zdechnie, a wyjmujac glowna wyjmujesz tez backupowa...
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline KarolP

• 839
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 03, 2007, 19:15:36 »
oj oleyek chyba wprowadzasz kolegę w błąd:
backup battery jest w środku zabunkrowana, ale ma bardzo małą pojemność i po wyjęciu main battery, to backup zaczyna działać, jak się wyczerpie to po ramie. Także backup battery przydaje się gdy mamy np. dwie baterie i je zamieniamy, musimy je przecież na chwilę wyjąć

*

Offline OleYek

• [Pyrlandia] [GMzP]
  • 18341
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 03, 2007, 23:13:56 »
KarolP