Problem z autoryzowanym serwisem...

  • 2 Odpowiedzi
  • 414 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Padi

  • ****
  • 904
  • Płeć: Mężczyzna
    • To co lubię...
  • Sprzęt: HTC HD2 Leo
Problem z autoryzowanym serwisem...
« dnia: Wrzesień 18, 2006, 20:15:29 »
Witam!

Proszę o poradę...

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2007, 22:31:54 wysłana przez Padi »
Historia PDA... BlueAngel, Wizard, Universal, Ameo, Kaiser, Touch Pro, Blackstone, Leo... co dalej czas pokaże.

*

Offline croul

  • *
  • 68
Re: Problem z autoryzowanym serwisem...
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 19, 2006, 10:57:34 »
Cytat: "Padi"
Witam!

Proszę o poradę...

Zakupiłem MDA vario, po czterech dniach zauważyłem, że MDA nie paruje się z nie wszystkimi urządzeniami BLUETOOTH, np. nokia 6131 błąd podczas autoryzacji kodu, słuchawki Jabra BT620s ten sam problem, za to z GPS G-Space nie ma problemu chodzi super. Słuchawki sprawne sprawdzałem z MDA III.

Udałem się do serwisu, oczywiście wymienić telefonu nie chcieli, serwisant w punkcie Ery pobawił sie telefonem próbując go zparować ze swoją Nokią, no i błąd!!! Poszedł po drugi MDA, próba... parowanie bez problemu! Wynik? Uszkodzone moje MDA!

Po dwóch tygodniach ide do serwisu, a tu pan mówi że w Warszawie w serwisie nie stwierdzili żadnych usterek! Telefon jest w drodze do mnie.

Co robić jeżeli telefon wróci do mnie w takim samym stanie.
Mam słuchawki i nokie a mda sie z nimi nie paruje! Po wpisaniu kodu np:0000 pokazuje się "błąd ochrony danych"

A co ciekawe....

Simlocka zdjęty prze ze mnie, cid też.
Jedynie rom orginalny Ery wgrałem. serwis sie nie gapnął???

Czy ja coś źle robie przy parowaniu, czy serwis próbuje mnie wykiwać???

Czekam na wasze propozycje....
Łukasz


Widzisz, problem jest z softem a nie sprzętem.
Jeśli zaczną grzebać w sofcie to i tak simlocka i cida znajdą :(
Więc naprawdę kiepska sprawa.
Możesz próbować ich męczyć, efektem będzie albo naprawienie albo anulowanie gwarancji :(

*

Offline Padi

  • ****
  • 904
  • Płeć: Mężczyzna
    • To co lubię...
  • Sprzęt: HTC HD2 Leo
Problem z autoryzowanym serwisem...
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 19, 2006, 22:29:08 »
DC...

witam dziś poszedłem odebrac mda vario... i co??
serwis uznał, że z mda nic sie nie dzieje i jest sprawne na 100%.
Przeglądając pismo z serwisu w Jankach, patrze ... a tam jest napisane...
"uwagi klienta: zawieszanie sie przy starcie systemu", no i sie zdziwiłem bo ja  zgłaszałem problemy z parowaniem urządzeń przez bluetooth!!!
Najlepsze jest to że wgrali starszą werje systemu niż była!!!
Po godzinnej kłutni w salonie Ery, dowiedziałem sie że kierownik może podjąć decyzje co do wymiany na nowy ale dziś już nie pracuje, chętnia za to chcieli go wysłać ponownie gdzie sie nie zgodziłem, od zakupu telefon miałem 4 dni i 3 tygodnie w serwisie!!!

Jutro ide sie szarpać z Kierownictwem salonu firmowego Era w Lublinie.

C.D.N
Historia PDA... BlueAngel, Wizard, Universal, Ameo, Kaiser, Touch Pro, Blackstone, Leo... co dalej czas pokaże.