hmmm, ja bym chcial (sic!?) zrozumiec jedna rzecz .... kto tutaj lansuje produkty, kto jest czescia kreatywna .....
scenka 1
hp dzwoni do htc i mowi .... mamy ciekawy design sprzetu, tu jest specyfikacja wymagan i parametrow ... chcemy miec za miesiac 10szt do testow, czy was to interesuje czy mamy zadzownic do quanty ?
scenka 2
htc dzwoni do hp i .... mamy kilka ciekawych pomyslow na ktore chcemy zebyscie zerkneli, zrobilismy analize rynku, swot etc i wedlug naszych ocen powinny te produkty przy waszym marketingu miec wziecie juz za kilka miesiecy, w zalaczeniu w ciagu tygodnia mozemy podeslac ... kilka egz testowych, a jesli wam sie to spodoba to uzupelnimy o .... roadplan, propozycje wdrozenia, kosztorysy etc
scenka 3
hp i htc spotykaja sie dzis na kolacji .... jej efektem jest m.in. jutrzejsze spotkanie szefow projektantow zeby omowic nowe trendy oraz perspektywy zrobienia nowych gadzetow na szarego zuczka
scenka 4 .... i nastepne
inne
pytania
1. kto w takim ukladzie i za co odpowiada ? z artykulu wynika ze to jest wlasnie HTC i ono narzuca duzo warunkow ...
2. kto jest kreatorem designu ? znowu z artykulu wynika ze to jest HTC
3. i jak sie maja do tego produkty ktor wygladaja tak samo jak np. xda exec a ktore sa sprzedawane bez brandingu operatorow i przez to powinny byc tansze / drozsze
ot, taka garsc ciekawostek ..... tzn pytan
swoja droga to jesli wszystkie firmy sa / beda uzaleznione od HTC czy Quanty jesli chodzi o design i pomysly .... no gto sie robi ciekawa sytuacja na rynku .... ale tylko dla HTC i Quanty
ps. nazwa hp zostala uzyta tylko dla przykladu, w to miejsce mozna wstawic dowolnego innego strategicznego odbiorce tj. T-Mobile, O2, Orange or NTT DoCoMo