PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Wątek zaczęty przez: rymi w Listopad 13, 2008, 12:41:19
-
Bry.
Na Windows XP SP3 zainstalowany był AS 4.5 PL - jest zwykły wbudowany firewall windowsa i NAV 2007 [nie NIS].
Wszystko działało, ale coś się zepsuło i AS już nie widzi pocketów.
Jak podłączam pocketa to wyskakuje dymek, że znaleziono "Generic RNDIS". Potem się zmienia na "Windows Mobile-based Device" i są instalowane automatycznie sterowniki. Następnie, że nie udało się zainstalować urządzenia.
W Menedzerze urządzeń pojawia się nowa karta sieciowa [Windows Mobile-based Device - teraz juz z #11, ale zacząłem kombinowanie jak było #2] z zółtym wykrzyknikiem.
I tak jest z każdym pocketem [podłaczałem już 5 różnych sztuk] i każdym portem USB. Także wykorzystałem 3 różne kabelki miniUSB.
Przeinstalowywałem kilka razy AS, restarty i nadal to samo :/
Na Google znalazłem tylko odpowiedzi, aby przeinstalować Winde. Nie mogę tego zrobić, bo nie ma płyty z Windowsem [mam tylko naklejkę Windows XP Home Edition z numerem seryjnym], a na dysku nie ma tez zadnej partycji "odbudowywujacej" [co za syf ten Maxdata]. Sa tylko jakies płytki z manualami.
Dzwoniłem do Microsoftu, ale zlewają mówiąc, że mam się odezwać do producenta sprzętu. A jest to jakiś laptop Maxdata więc mogiła.
-
nie zmieniałeś może kabelka?
-
ja może nie na temat activsync ale laptopa... jeżeli kupiłeś go z windą to wierzyć mi się nie chce, że jak nie ma płyt z systemem to nie ma ukrytej partycji, z której można doprowadzić kompa do stanu fabrycznego...
-
nie zmieniałeś może kabelka?
No napisałem, że sprawdzałem z trzema różnymi:
Także wykorzystałem 3 różne kabelki miniUSB.
ja może nie na temat activsync ale laptopa... jeżeli kupiłeś go z windą to wierzyć mi się nie chce, że jak nie ma płyt z systemem to nie ma ukrytej partycji, z której można doprowadzić kompa do stanu fabrycznego...
Wlasciciel tego badziewia dal mi cala torbe wraz z kartonem - podobno ze wszystkim rzeczami jakie dostal z laptopem. Partycji nie ma wiec podejrzewam, ze salon Orange nie dal plyty [jest faktura na laptopa z Orange]. Tylko jak uzyskac druga plyte - obawiam sie, ze kaplica.
-
to znaczy jesteś pewien, że nie ma ukrytej partycji na 100%? bo winda jej nie będzie widzieć; jedynie taki program jak paragon hard disk manager zobaczy
-
I czy prypadkiem nie ma plyty system restore czy jakos tak. Taka plyta nie bedzie opisana Windows tylko system restore, system repair czy jeszcze inaczej... Sprobuj wystartowac komputer z tych plyt.
-
Partycji nie ma na bank [patrzylem Partition Magiciem z Hirent Boota oraz pod ERDa].
Wśród płyt [aż 3 ;-) - w tym jedna z Nero a druga z PowerDVD] żadna nie jest bootująca [patrzyłem pod Nero].
Na google znalazlem info, aby pousuwac klucze w rejestrze z ciagiem "usb_rndis" i jest odpowiedz, ze to pomoglo.
U mnie pomoglo na tyle, ze z Kod 10 mam teraz Kod 28 :/
Aggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrh.
-
Co do windowsa to nie ma znaczenia jakiej kopi uzyje sie. NIE MA PIRACKICH PLYT , sa tylko pirackie klucze , wiec po prostu trzeba skolowac sobie winde z netu i pod czas instalki wklepac oryginalny klucz.
A co do AS to czasem wina lezy po stronie pocketów, ale jezeli nie dziala pod kilkoma to moze wina byc outlooka, ewentualnie wylaczonego klienta DHCP ....
Nie wiem jak jest w nowszych wersjach AS ,ale moja dziala tylko z COM1 i COM2.... Moze tu jest problem...
-
Co do windowsa to nie ma znaczenia jakiej kopi uzyje sie. NIE MA PIRACKICH PLYT
Bzdura... Czytales kiedys napis na plycie z windowsem, albo licencje do Windowsa?
-
Warto zapytać (jeżeli to nie twój sprzęt) kiedy pojawił się problem z pocketami i cofnąć może na tydzień wcześniej (do punktu przywracania systemu) to taka mało elegancka metoda ale czasami pomaga
Kolejna ewentualność to spróbować na innych portach USB
-
Jeszcze raz odinstaluj AS , następnie wykasuj wszystkie klucze , podfoldery i wszystko co w nazwie ma Activesync i dopiero wtedy wgraj AS - wgraj wersję angielską - na kilku kompach które się zbiesiły pomogło
-
Co do windowsa to nie ma znaczenia jakiej kopi uzyje sie. NIE MA PIRACKICH PLYT , sa tylko pirackie klucze , wiec po prostu trzeba skolowac sobie winde z netu i pod czas instalki wklepac oryginalny klucz.
Jakbys kiedys probowal zainstalowac Windowsa z innej plyty niz masz seriala to bys wiedzial, ze plyta musi pasowac do seriala. Dla odpowiednich grup plyt pasuja tylko odpowiednie grupy seriali.
A co do AS to czasem wina lezy po stronie pocketów, ale jezeli nie dziala pod kilkoma to moze wina byc outlooka, ewentualnie wylaczonego klienta DHCP ....
Jaka wina Outlooka, jakiego klienta DHCP - do tego momentu jeszcze nie doszlo, bo karty sieciowej [pod ktora funkcjonuja pockety w Windowsie] nie udalo sie zainstalowac jeszcze poprawnie.
Warto zapytać (jeżeli to nie twój sprzęt) kiedy pojawił się problem z pocketami i cofnąć może na tydzień wcześniej (do punktu przywracania systemu) to taka mało elegancka metoda ale czasami pomaga
Jako, ze wszystkie podpowiedzi mowia o przeinstalowaniu Windy postanowilem zrobic juz totalny burdel ;-) i poprzywracalem do wszystkich punktow jakie byly - 41 sztuk, a ostatnia ze stycznia 2008 i nic. To samo :/
Kolejna ewentualność to spróbować na innych portach USB
Plis - czytajcie dokładnie. Juz pisalem i to już dwukrotnie, że sprawdzilem na wszystkich portach:
nie zmieniałeś może kabelka?
No napisałem, że sprawdzałem z trzema różnymi:
Także wykorzystałem 3 różne kabelki miniUSB.
Jeszcze raz odinstaluj AS , następnie wykasuj wszystkie klucze , podfoldery i wszystko co w nazwie ma Activesync i dopiero wtedy wgraj AS - wgraj wersję angielską - na kilku kompach które się zbiesiły pomogło
Niestety nic z tego :-( A mam juz Windows Mobile-based Device#42 :-/
Takze uzycie trybu awaryjnego i w nim odinstalowywanie nic nie dalo :-/
Kaplica. Zostaje przeinstalowac Winde :-(
Strona www.maxdata.com [a naprawdę maxdata.de] jest tak pomocna, ze szok ;-) Nawet po uzyciu Google Translate wydaje się jakby to była firma gorzej niż krzak ;-)
Całe szczęscie w pliku C:\Windows\system32\oeminfo.ini znalazłem tel do polskiego supportu [jeśli tą obsługę można wogóle nazwać supportem ;-) bo to była pewnie Pani Sprzątaczka, która odebrała telefon] - płytę mogę dostać za niewygórowana cene 127zł + VAT za jakieś 3-4 tygodnie. Po prostu cudownie. Gdzie tu jest zapis licencyjny o udostępnieniu nowej płytki po cenie nośnika !
-
Co do DHCP to musi byc właczony (zawsze domyslnie jest właczony w windzie) , a dlaczego to sie dowiesz jak bedziesz sie uczył zasad dzialania sieci . A co do kluczy macie racje ,ale w tym ze jest kilka rodzai licencji i wystrczy zassac taką wersje ktora odpowiada w waszej....
-
Dobrze miec chody w dziale IT ;-)
Zadzwonili do MS i mowia, ze to to to i to.
I dostali linka http://support.microsoft.com/kb/823771/pl
No i "karta sieciowa, ktora jest pocket" sie wreszcie zainstalowala jak nalezy i AS zobaczyl wreszcie poketa.
Uffffffffffffffffffffffffffffff.
-
Cytuję M$
Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące kroki:1. Kliknij przycisk Start, kliknij prawym przyciskiem myszy polecenie Mój komputer, a następnie kliknij polecenie Właściwości.
2. Kliknij kartę Sprzęt, a następnie kliknij przycisk Menedżer urządzeń.
3. W Menedżerze urządzeń rozwiń pozycję Karty sieciowe, kliknij prawym przyciskiem myszy pozycję Nazwa_karty_sieciowej, a następnie kliknij przycisk Odinstaluj.
4. W oknie dialogowym Potwierdzanie usunięcia urządzenia kliknij przycisk OK.
5. Powtórz kroki 3 i 4 dla każdej karty sieciowej wymienionej na liście w Menedżerze urządzeń.
6. Zamknij okno Menedżera urządzeń.
7. Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz polecenie msconfig, a następnie kliknij przycisk OK.
8. Na karcie Ogólne kliknij opcję Uruchamianie diagnostyczne – załaduj tylko podstawowe urządzenia i usługi.
9. Kliknij kartę Usługi, a następnie kliknij, aby zaznaczyć pole wyboru Ukryj wszystkie usługi firmy Microsoft.
10. Na liście Usługi kliknij, aby wyczyścić pola wyboru każdej usługi, a następnie kliknij przycisk OK.
11. Uruchom ponownie komputer.
12. Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz polecenie regedit, a następnie kliknij przycisk OK.
13. W Edytorze rejestru kliknij wpis HKEY_LOCAL_MACHINE, kliknij menu Plik, a następnie kliknij polecenie Eksportuj.
14. Na liście Zapisz w kliknij pozycję Pulpit, w polu Nazwa wpisz HKEY_LOCAL_MACHINE, kliknij przycisk Zapisz, a następnie zamknij okno dialogowe Eksportuj plik rejestru.
15. Rozwiń wpis HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services, a następnie wyszukaj wpisy rejestru odpowiadające karcie sieciowej. Na przykład, jeśli masz kartę sieciową Linksys, wyszukaj wpisy o nazwie Linksys. Kliknij odnaleziony wpis prawym przyciskiem myszy, a następnie kliknij polecenie Usuń.
16. Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz polecenie msconfig, a następnie kliknij przycisk OK.
17. Na karcie Ogólne kliknij opcję Uruchamianie normalne – załaduj wszystkie sterowniki urządzeń i usługi.
18. Kliknij kartę Usługi, a następnie kliknij, aby zaznaczyć pole wyboru każdej usługi.
19. Uruchom ponownie komputer.
20. System Windows XP wykryje kartę sieciową i zainstaluje poprawne pliki sterownika.
21. Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz polecenie msconfig, a następnie kliknij przycisk OK.
22. Na karcie Ogólne kliknij opcję Uruchamianie normalne – załaduj wszystkie sterowniki urządzeń i usługi.
23. Kliknij kartę Usługi, a następnie kliknij, aby zaznaczyć pole wyboru Ukryj wszystkie usługi firmy Microsoft.
24. Na liście Usługi kliknij, aby zaznaczyć pola wyboru każdej usługi, a następnie kliknij przycisk OK.
25. Ponownie uruchom komputer kilka razy, aby upewnić się, że wszystkie urządzenia i usługi ładują się poprawnie.
26. Po upewnieniu się, że wszystkie urządzenia działają poprawnie kliknij prawym przyciskiem myszy następujący wpis rejestru na pulpicie, kliknij polecenie Usuń, a następnie kliknij przycisk Tak, aby potwierdzić. HKEY_LOCAL_MACHINE,