Strona główna
Pomoc
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
ActiveSync i niebieski ekran
PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10
Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x)
ActiveSync i niebieski ekran
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
ActiveSync i niebieski ekran
9 Odpowiedzi
700 Wyświetleń
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
mdoman
38
ActiveSync i niebieski ekran
«
dnia:
Wrzesień 29, 2006, 01:02:01 »
Przed pójściem spać ostatnia prośba o pomoc; sprawa dotyczy activesync.
Mam ver 4.2 (po upgrade 4.1). W opcjach ustanowiona ścieżka łączenia USB. Laptop nawiązuje połączenie z vario i próbuje aktualizować dane i w tym momencie następuje błąd - pojawia się niebieski ekran na laptopie i po chwili (2-3s) następuje restart laptopa. Sprawdzałem na wszystkich portach USB - wszędzie identyczny błąd. Co robić? ... Po restarcie komputera ukazuje się monit, że port COM program nie mógł otworzyć - ale przecież taka opcja nie jest zaznaczona..
Bardzo proszę o pomoc.
W laptopie jest WinXP Pro SP2 (ntfs)
Zapisane
OleYek
[Pyrlandia] [GMzP]
18341
Płeć:
Skąd: Poznań
Sprzęt:
iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
ActiveSync i niebieski ekran
«
Odpowiedź #1 dnia:
Wrzesień 29, 2006, 01:03:48 »
mdoman
a jakie firewalle i antywirusy? No i czy zupdateowany z windowsupdate?
Zapisane
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
mdoman
38
ActiveSync i niebieski ekran
«
Odpowiedź #2 dnia:
Wrzesień 29, 2006, 07:19:23 »
... używam Kasperky Anti-vir i anti-hacker (zapora). ale wyłączam zapore, zapora systemowa też wyłączona; win update ostatni...
spróbuje odinstalować anti-hacker - ale może jakieś jeszcze inne podpowiedzi, bardzo proszę o pomoc.
dziękuję
Zapisane
jas_pik:: Janusz Piwiński
7793
Płeć:
Sprzęt: Athena & iPhone
ActiveSync i niebieski ekran
«
Odpowiedź #3 dnia:
Wrzesień 29, 2006, 08:06:53 »
Jeśli masz niebieski ekran śmierci i restartuje laptop to podejrzewam iż masz problem z laptopem a nie z AS - przetestuj na innym kompie .
Zapisane
potrzebna zgoda
Ronert_nik
383
ActiveSync i niebieski ekran
«
Odpowiedź #4 dnia:
Wrzesień 29, 2006, 08:59:17 »
Na bluescreen powinno pisać co się stało i z czym miał problem. Zapewne jakiś konflikt sterowników. Mój AS gryzł się z driver VIA USB 2.0. Pomogła ręczna exterminacja sterownika.
Zapisane
OleYek
[Pyrlandia] [GMzP]
18341
Płeć:
Skąd: Poznań
Sprzęt:
iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
ActiveSync i niebieski ekran
«
Odpowiedź #5 dnia:
Wrzesień 29, 2006, 09:02:13 »
mdoman
powalcz z tym antihacker i zapora bo generalnie to jest problemem 99% przypadkow, ale ten jeden procent na inne rzeczy pozostaje. ew. sciagnij AS4.5
Zapisane
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
Ronert_nik
383
ActiveSync i niebieski ekran
«
Odpowiedź #6 dnia:
Wrzesień 29, 2006, 09:33:28 »
@oleyek
yyyyyy chcesz zasugerować że antywirus lub firewall powodują krytyczny błąd systemu, po podłączeniu usb ??
Zapisane
kanczug
19211
ActiveSync i niebieski ekran
«
Odpowiedź #7 dnia:
Wrzesień 29, 2006, 09:38:25 »
Proponuje sprobowac jeszcze AS 4.5 - podobno cos tam poprawili w kwestii polaczen USB.
http://pdaclub.pl/view.php?news_id=11950
Zapisane
OleYek
[Pyrlandia] [GMzP]
18341
Płeć:
Skąd: Poznań
Sprzęt:
iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
ActiveSync i niebieski ekran
«
Odpowiedź #8 dnia:
Wrzesień 29, 2006, 11:55:45 »
Ronert_nik
Taksz szczegolnie niektore firewalle umieja cos takiego zrobic na jenym kompie mialem problem z sygatem ktory wywijal cos takiego. odinstalowanie go pomoglo AS zadzal dzialac bez problemu pozniej jak zainstalowalem go ponownie wszystko dziala do dzis.
Zapisane
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
mdoman
38
ActiveSync i niebieski ekran
«
Odpowiedź #9 dnia:
Wrzesień 29, 2006, 11:58:10 »
Witam,
Dziękuję za rady - aktualizacja AS do 4.5 pomogła.
Dzięki!
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »