ActiveSync i niebieski ekran

  • 9 Odpowiedzi
  • 700 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ActiveSync i niebieski ekran
« dnia: Wrzesień 29, 2006, 01:02:01 »
Przed pójściem spać ostatnia prośba o pomoc; sprawa dotyczy activesync.
Mam ver 4.2 (po upgrade 4.1). W opcjach ustanowiona ścieżka łączenia USB. Laptop nawiązuje połączenie z vario i próbuje aktualizować dane i w tym momencie następuje błąd - pojawia się niebieski ekran na laptopie i po chwili (2-3s) następuje restart laptopa. Sprawdzałem na wszystkich portach USB - wszędzie identyczny błąd. Co robić? ... Po restarcie komputera ukazuje się monit, że port COM program nie mógł otworzyć - ale przecież taka opcja nie jest zaznaczona..

Bardzo proszę o pomoc.

W laptopie jest WinXP Pro SP2 (ntfs)

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
ActiveSync i niebieski ekran
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 29, 2006, 01:03:48 »
mdoman

a jakie firewalle i antywirusy? No i czy zupdateowany z windowsupdate?
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

ActiveSync i niebieski ekran
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 29, 2006, 07:19:23 »
... używam Kasperky Anti-vir i anti-hacker (zapora). ale wyłączam zapore, zapora systemowa też wyłączona; win update ostatni...

spróbuje odinstalować anti-hacker - ale może jakieś jeszcze inne podpowiedzi, bardzo proszę o pomoc.

dziękuję

*

Offline jas_pik:: Janusz Piwiński

  • ******
  • 7793
  • Płeć: Mężczyzna
    • https://www.facebook.com/mediapik/
  • Sprzęt: Athena &amp iPhone
ActiveSync i niebieski ekran
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 29, 2006, 08:06:53 »
Jeśli masz niebieski ekran śmierci i restartuje laptop to podejrzewam iż masz problem z laptopem a nie z AS - przetestuj na innym kompie .
potrzebna zgoda

ActiveSync i niebieski ekran
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 29, 2006, 08:59:17 »
Na bluescreen powinno pisać co się stało i z czym miał problem. Zapewne jakiś konflikt sterowników. Mój AS gryzł się z driver VIA USB 2.0. Pomogła ręczna exterminacja sterownika.

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
ActiveSync i niebieski ekran
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 29, 2006, 09:02:13 »
mdoman

powalcz z tym antihacker i zapora bo generalnie to jest problemem 99% przypadkow, ale ten jeden procent na inne rzeczy pozostaje. ew. sciagnij AS4.5
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

ActiveSync i niebieski ekran
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 29, 2006, 09:33:28 »
@oleyek
yyyyyy chcesz zasugerować że antywirus lub firewall powodują krytyczny błąd systemu, po podłączeniu usb ??

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
ActiveSync i niebieski ekran
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 29, 2006, 09:38:25 »
Proponuje sprobowac jeszcze AS 4.5 - podobno cos tam poprawili w kwestii polaczen USB.
http://pdaclub.pl/view.php?news_id=11950

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
ActiveSync i niebieski ekran
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 29, 2006, 11:55:45 »
Ronert_nik

Taksz szczegolnie niektore firewalle umieja cos takiego zrobic na jenym kompie mialem problem z sygatem ktory wywijal cos takiego. odinstalowanie go pomoglo AS zadzal dzialac bez problemu pozniej jak zainstalowalem go ponownie wszystko dziala do dzis.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

ActiveSync i niebieski ekran
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 29, 2006, 11:58:10 »
Witam,

Dziękuję za rady - aktualizacja AS do 4.5 pomogła.

Dzięki!