PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Wątek zaczęty przez: tomaszkap w Marzec 23, 2008, 21:34:15
-
08 marca 2008 r. postanowiłem ściągnąć simlocka ze swojego SPV M650 więc skorzystałem ze strony http://abcgsm.eu/. Zapłaciłem kartą 112 zł. za kod odblokowujący i .... czekam do dzisiaj, a kodu ani widu ani słychu :mad:
EDIT
Na razie sprawa jest w trakcie załatwiania i dlatego powstrzymuję się od wyrażania opinii. Jak to się zakończy to dam znać.
-
dzwoniles do nich? pisales mail? zgloszenie serwisowe zrobiles? czy po prostu siedzisz , nic nie robisz i nie polecasz? bo rozne rzeczy na laczach mogly sie dziac...
http://abcgsm.eu/kontakt.html
-
Oczywiście, że pisałem i e-maile i na GG. Odpowiedź oczywiście szybka ale w stylu" to nie od nas zależy, to sprawa serwerów, my tylko pośredniczymy, jakieś problemy" itp. Napisali również, że średni czas to 3 dni a ja czekam już 15 i nic :mad: Gdzieś w regulaminie jest, że 28 dni to max a jak się nie uda to oddają kasę, porażka :(
NIESTETY ZAAKCEPTOWAłEM REGULAMIN I 28 DNI TO TERMIN OSTATECZNY ALE MOżE TO BęDZIE WCZEśNIEJ
-
hm :worried:...
Ja też , od 11 marca czekam , nawet napisałem zapytanie czy to musi tak długo trwać?...
" ...niestety nie jest to uzależnione od nas, kody są generowane na zdalnych serwerach on-line..."
Czytałem regulamin , pozostaje czekać ... :(
-
Na kolejnego e-maila odpowiedzieli, że będzie w terminie czyli DO 28 DNI :(
NA RAZIE CUT
-
Witam wszystkich,
parę słów wyjaśnienia do zaistniałej sytuacji,
firma ABC GSM, jest firmą pośredniczącą w transakcjach pomiędzy Klientami sklepu http://abcgsm.eu/sklep/ , a operatorami "unlock server", gdzie są generowane kody do usunięcia blokad simlock, nie jest wykonawcą tej usługi, lecz tylko pośrednikiem, więc generalnie nie ma wpływu na terminy realizacji, co jest wyraźnie napisane na każdej stronie z opisem konkretnego produktu ( usługi ), jak również na stronach regulaminu, przekazywane terminy są orientacyjne, takie jak przekazuje je nam, konkretny usługodawca ( operator servera ), ale nie jest to gwarantowany termin, tekst zawart na każdej stronie - " orientacyjny termin realizacji - 24h - 72h od zaksięgowania wpłaty ( termin uzależniony jest od sieci GSM na jaka jest założona blokada simlock, oraz od kolejkowania, kody sa generowane na zdalnych serwerach on-line, na podstawie przekazanych danych przez Klienta, orientacyjny termin realizacji nie jest gwarantowanym i może ulec zmianie ). Informacja o realizacji zamówienia ( zakończeniu - wygenerowaniu kodu ) jest przesyłana bezpośrednio z serwera on-line na adres mailowy Klienta. " jak również informacja o wygenerowaniu kodu jest przekazywana bezpośrednio do Klienta, a nie do firmy ABC GSM, firma otrzymuje tylko informacje o zakończeniu usługi, a nie o jej przebiegu, jeżeli termin realizacji przedłuża się, to jest zrozumiałym że taka informacja ( zapytanie ) jest wysyłana do operatora servera z żądaniem wyjaśnienia, ale ze względu ze umowy ramowe ( współpracy ) mówiące o terminie gwarantowanym 28 dni ( co jest również zawarte na stronach regulaminu sklepu ) firma abs gsm nie ma możliwości wyegzekwowania natychmiastowej odpowiedzi, czy realizacji usługi, Klienci o tym również są informowani. Klienci przed dokonaniem zakupu doskonale wiedzą, co kupują i jakie terminy są zagwarantowane dla tej usługi, ze swojej strony wykazujemy się pełną inicjatywą, aby pozyskać kolejnych usługodawców, aby można było zminimalizować terminy realizacji w przypadku przedłużania się ich, czy niemożności wygenerowania kodów, nikt nie może nam zarzucić że kogokolwiek wprowadziliśmy w błąd nie informując, czy nie upubliczniając zawartych tu informacji, Klient dokonuje zakupu mając pełen obraz jak jest realizowana usługa zdalnego odblokowania telefonu, następną kwestią jest system ocen ( recenzji ) zawartych na naszej stronie, Klient zarzucił nam, ze jego recenzje zostały usunięte, tak jest to prawda, ale przypominam że jesteśmy firmą komercyjną i nie pozwolimy sobie na szkalowanie i opublikowanie nie prawdziwych informacji na stronach naszego sklepu, czy portalu, jeżeli takie informację będą się pojawiały na innych portalach lub forach będziemy dochodzić swoich praw na drodze sądowej, tym bardziej że zakupów w sieci Internet powinny dokonywać osoby, które potrafią czytać regulamin danego sklepu ze zrozumieniem, a jeżeli są jakiekolwiek wątpliwości, to zawsze nasz zespół będzie próbował je wyjaśnić, tylko najpierw należy zadać konkretne pytanie.
jeszcze jedna kwestia dotycząca samych opóźnień, były one spowodowane w dużej mierze awarią serwera usługodawcy i przenoszeniem danych na serwery zewnętrzne, realizacja zamówień ( krótkie terminy ) powinna wrócić do normy od 02 kwietnia ( termin ponownego uruchomienia ), w chwili obecnej kody są generowane na alternatywnych serverach w stosunku do głównego uslugodawcy
Pozdrawiam
w imieniu ABC GSM
Michal Kosla
-
Po pierwsze z komentarzy na Waszej stronie wynika, że wszyscy dostają kod bardzo szybko od 3 - 7 dni. Ja też zostałem poinformowany, że przeważnie jest to 7 dni ale, że REGULAMIN mówi do 28 dni. Dobra, nie mam wyjścia czekam :(
Po drugie nie szkalowałem w żaden sposób Waszej firmy !!! Komentarze, które wystawiłem były prawdziwe (pisałem, że czekam 16 dzień) i kulturalne. To chyba normalne, że ocena jest subiektywna.
Jednakże mam nadzieję na pozytywne i szybkie załatwienie tej sprawy :ok:
-
Po pierwsze z komentarzy na Waszej stronie wynika, że wszyscy dostają kod bardzo szybko od 3 - 7 dni. Ja też zostałem poinformowany, że przeważnie jest to 7 dni ale, że REGULAMIN mówi do 28 dni. Dobra, nie mam wyjścia czekam :(
Po drugie nie szkalowałem w żaden sposób Waszej firmy !!! Komentarze, które wystawiłem były prawdziwe (pisałem, że czekam 16 dzień) i kulturalne. To chyba normalne, że ocena jest subiektywna.
Jednakże mam nadzieję na pozytywne i szybkie załatwienie tej sprawy :ok:
Oj coś czybko zmieniłeś zdanie oraz usunąłeś poprzednie wpisy, dla mnie to trochę dziwne.
-
Co jest dla Ciebie dziwne?? Tak się zobowiązałem w prywatnej korespondencji i to moja sprawa. Poza tym chodzi mi tylko o wygenerowanie kodu a nie o jakieś "wojenki".
Fakt jest taki, że czekam na kod 16 dzień i tyle, jak dostanę to napiszę na Forum.
-
Co jest dla Ciebie dziwne?? Tak się zobowiązałem w prywatnej korespondencji i to moja sprawa. Poza tym chodzi mi tylko o wygenerowanie kodu a nie o jakieś "wojenki".
Fakt jest taki, że czekam na kod 16 dzień i tyle, jak dostanę to napiszę na Forum.
To iż najpierw ich objeżdżasz i podajesz cytaty z ich listu, a później wszystko usuwasz. Jak pamiętam ten cytat był znamienny i bardzo ostry, a teraz go usunąłeś. Rozumiem iż wkurza Cię fakt długiego oczekiwania, mnie też by wkurzał, ale zmienianie postów i usuwanie z ich TAKICH informacji wskazuje na to iż albo się przestraszyłeś albo nas oszukiwałeś i nie była to prawda.
-
studentk nikogo nie okłamałem i nic sobie nie wymyśliłem. Możesz sobie myśleć co chcesz. A to co ja robię ze swoimi postami (mogę nawet wykasować wszystkie bo je sam napisałem) to moja sprawa. To co do nich miałem to nie bój się napisałem w prywatnej korespondencji i stwierdziłem, że nie będę umieszczał swojej prywatnej korespondencji na FORUM. Z niczego się nie wycofuję. Dla mnie EOT jak chcesz pogadać to pisz PW.
-
Taka jest prawda, że wszystkie tego typu serwisy korzystają z http://imei-check.co.uk :P
-
Nie wiem z jakiego korzystają serwisu, nie interesuje mnie to. Ja chcę kod i nadal czekam (18 dzień). Chyba sprawdzi się "przepowiednia" gościa z ABCGSM, że nie ma wpływu kiedy dostanę ten kod ale dla mnie się "postara", że to będzie 28 dzień :(
Dostałem przed chwilą kod, który zadziałał :ok: Uff, w końcu się doczekałem i mogę używać w pełni telefon :D
-
To ja tez sobie ponarzekam... Czekam od 7 marca... Na wyslane zapytanie otrzymalem standardowa odpowiedz.. (ze to nie od abcgsm.eu zalezy, i ze gwarantowany czas to 28dni itd..). Dla mnie niestety nikt sie nie postaral i wyglada na to ze bede musial wytrzymac miesiac bez PDA :( Nawet jesli dostalbym ten kod minute po napisaniu tego posta to z cala pewnoscia nigdy nikomu nie polece tego serwisu.
-
I oto chodzi aby pisać o takich rzeczach. Może i faktycznie pisze w regulaminie że 28 ale jak się czyta opis usługi wynika że ok 24h - 72h, to sugeruje że w tym czasie zostanie wykonana usługa, a to nie 28dni. Dzięki temu wielu osób nie skorzysta z ich usług. Jestem za i napewno osobiście nie skorzystam z ich usług.
-
I oto chodzi aby pisać o takich rzeczach. Może i faktycznie pisze w regulaminie że 28 ale jak się czyta opis usługi wynika że ok 24h - 72h, to sugeruje że w tym czasie zostanie wykonana usługa, a to nie 28dni. Dzięki temu wielu osób nie skorzysta z ich usług. Jestem za i napewno osobiście nie skorzystam z ich usług.
Niestety z opinii zamieszczonych na ich stronie też wynika, że czas jest krótki ok. 3 dni. Może tak było ale teraz mieli/mają kłopoty serwerów zewnętrznych i dlatego tak to długo trwa. Podobno wszystko ma wrócić do normy po 1 kwietnia.
Jakby się ktoś jednak zdecydował to na hasło PDACLUB usługa kosztuje 100 zł.
-
Ja również korzystałem z ich usług. Czas oczekiwania na kod to 3 tygodnie.
-
:| Nooo cóż dalej czekam od 11marca!...
-
:| Nooo cóż dalej czekam od 11marca!...
No to napisz do nich z zapytaniem co w Twojej sprawie. Niby nic nie mogą ale po moich interwencjach dostałem kod szybko. Mi nerwy puściły po 16 dniach oczekiwania.
-
Jutro mija regulaminowe 28dni, kodu nadal nie dostalem, odpowiedzi na emaile brak i w zwiazku z tym chcialem sie dowiedziec jak odzyskac moje pieniadze ?
-
Jutro mija regulaminowe 28dni, kodu nadal nie dostalem, odpowiedzi na emaile brak i w zwiazku z tym chcialem sie dowiedziec jak odzyskac moje pieniadze ?
to może zwróć się najpierw do sklepu, albo przeczytaj w końcu chociaż raz człowieku regulamin, jak widzę każdy umie pisać ale już z czytaniem dla nie których jest gorzej, a pretensji mnóstwo, ludzie czytajcie uważnie co jest napisane, a nie będzie później wątpliwość, nie wiem czy w sieci Internet kupują dzieci czy dorośli ludzie, bo niekiedy mam wątpliwości.
abcgsm
-
Regulamin przeczytalem na samym poczatku, dlatego bylem bardzo spokojny przez te 28dni.. Do sklepu juz sie zwracalem, nie otrzymalem odpowiedzi i teraz zaczynam sie denerwowac.. dzieki waszej "powaznej" firmie zostalem bez pda przez miesiac !! W regulaminie na waszej stronie jest napisane ze po 28dniach nastepuje automatyczna korekta i pieniadze sa zwracane, ale na tej samej stronie jest napisane ze orientacyjny czas realizacji zamowienia to 24-72h co bardzo podwaza wasza wiarygodnosc...
-
Regulamin przeczytalem na samym poczatku, dlatego bylem bardzo spokojny przez te 28dni.. Do sklepu juz sie zwracalem, nie otrzymalem odpowiedzi i teraz zaczynam sie denerwowac.. dzieki waszej "powaznej" firmie zostalem bez pda przez miesiac !! W regulaminie na waszej stronie jest napisane ze po 28dniach nastepuje automatyczna korekta i pieniadze sa zwracane, ale na tej samej stronie jest napisane ze orientacyjny czas realizacji zamowienia to 24-72h co bardzo podwaza wasza wiarygodnosc...
jeżeli podaję Pan konkrety to proszę być wiarygodnym, termin orientacyjny jest podany na stronie produktu, może zacytuje go w pełni, a nie tylko wyrywek, ten który pasuje Klientowi
" orientacyjny termin realizacji - 24h - 72h od zaksięgowania wpłaty ( termin uzależniony jest od sieci GSM na jaka jest założona blokada simlock, oraz od kolejkowania, kody sa generowane na zdalnych serwerach on-line, na podstawie przekazanych danych przez Klienta, orientacyjny termin realizacji nie jest gwarantowanym i może ulec zmianie ). Informacja o realizacji zamówienia ( zakończeniu - wygenerowaniu kodu ) jest przesyłana bezpośrednio z serwera on-line na adres mailowy Klienta."
dodam jeszcze dwa punkty z regulaminu, które dotyczą realizacji zamówień,
# Generowanie kodów do odblokowania ( unlocking via imei ), jest usługą wykonywaną na zdalnych serwerach on-line, a nie produktem, podane terminy realizacji sa orientacyjne, a nie gwarantowane, nie ma możliwosci zrezygnowania z usługi w trakcie jej realizacji, produktem końcowym i zamówionym jest kod do odblokowania, z którego można zrezygnować tylko w przypadku jego niepoprawnosci, tzn. braku okreslonego działania, funkcjonalnosci - zgodnie z opisem jaki występuje na stronie produktu,
# W przypadku nie otrzymania przez Klienta zamówionego kodu ( unlocking via imei ) w terminie do 28 dni od zaksięgowania wpłaty, następuje automatyczna korekta do zamówienia i zwrot równowartosci tego zamówienia, powodem braku, tzn. nie wygenerowania kodu może być awaria serwerów, błędny nr. IMEI, itd.
rozumiem Klientów że są zniecierpliwieni długim okresem oczekiwania, ale nie mogliśmy przewidzieć awarii jakie wystąpiły i opóźnień z tym spowodowanych, przecież nie jest w naszym interesie przetrzymywanie zamówień czy wygenerowanych kodów, tym bardziej że po wygenerowaniu kod jest przesyłany bezpośrednio do Klienta, a nie do nas, serwery znajdują się poza granicami naszego kraju i to też utrudnia komunikację pomiędzy nami a usługodawcą ( operatorem serwera ), sytuacja powinna się zmienić od wczoraj ponieważ ruszył nowy serwer, w ciągu kilku dni powinno wrócić wszystko do normalności, tzn. kod po 2-3 dniach maksymalny termin, zostanie również zmieniony nasz regulamin, jako okres gwarantowany nie będą podawane 28 dni, lecz 10 lub 14, w zależności jaką gwarancję dostaniemy od operatora, szukamy również innych dostawców, którzy mają korzystne warunki dla końcowych Klientów ( czas realizacji i cena ), ale też trzeba zrozumieć że unlock via imei jest stosunkowo nową metodą usuwania blokad na naszym rynku i aby wszystko prawidłowo funkcjonowało potrzeba na to czasu i dużo pracy
pozdrawiam
abcgsm
-
to dlaczego kolega powyzej nie dostal zwrotu automatycznego po 28 dniach? dobrze ze jest ten temat dzieki temu wiem ze nigdy w zyciu nie skorzystam z firmy abcgsm i bede tez szczerze odradzal swoim znajomym.
no ale pewnie znajac tutaj wasze praktyki zaraz kolejna osobe bedziecie szantazowac sądem zeby tylko napisala ze firma abcgsm jest rewelacyjna :]
-
to dlaczego kolega powyzej nie dostal zwrotu automatycznego po 28 dniach? dobrze ze jest ten temat dzieki temu wiem ze nigdy w zyciu nie skorzystam z firmy abcgsm i bede tez szczerze odradzal swoim znajomym.
no ale pewnie znajac tutaj wasze praktyki zaraz kolejna osobe bedziecie szantazowac sądem zeby tylko napisala ze firma abcgsm jest rewelacyjna :]
Najpierw przeczytaj człowieku ten wątek z dnia wczorajszego :
Jutro mija regulaminowe 28dni, kodu nadal nie dostalem, odpowiedzi na emaile brak i w zwiazku z tym chcialem sie dowiedziec jak odzyskac moje pieniadze ?
napisany przez Twojego kolegę
nie wiem czy jesteś dzieckiem, czy osobą dorosłą, jeżeli nie umiesz przeczytać linijki tekstu i go zrozumieć, kiedy mija okres gwarantowany, podaje przecież wyraźnie Twój kolega, a procedura zwrotu jest dokładnie opisana na naszej stronie, może zanim cokolwiek napiszesz to zapoznaj się z tym, chyba że chcesz mieć opinie mało rozgarniętego człowieka, co do skorzystania z naszych usług czy nie, to już tak na prawdę dobra wola każdego kupującego, tylko życzyłbym sobie Klientów, którzy umieją czytać tekst pisany w j.polskim, jeżeli Twoi znajomi wykazują takie cechy, to zapraszam, natomiast Ty Kolego możesz sobie odpuścić, jak twierdzisz że kogokolwiek szantażowaliśmy sądem, aby świadczył nie prawdę na naszą korzyść, taki wywód świadczy tylko o poziomie inteligencji, osoby piszącej
i nie twierdzę że nasza firma jest rewelacyjna i nie popełnia błędów, ale do tego umiemy się przyznać i staramy się je naprawiać w odróżnieniu od niektórych osób,
kody sprzedajemy od dość krótkiego czasu i aby stać się profesjonalistami, musimy się tego nauczyć
Pozdrawiam
abcgsm
-
Kolego możesz sobie odpuścić, jak twierdzisz że kogokolwiek szantażowaliśmy sądem, aby świadczył nie prawdę na naszą korzyść, taki wywód świadczy tylko o poziomie inteligencji, osoby piszącej
i nie twierdzę że nasza firma jest rewelacyjna i nie popełnia błędów, ale do tego umiemy się przyznać i staramy się je naprawiać w odróżnieniu od niektórych osób,
Pozdrawiam
abcgsm
moge to tylko skomentowac tak : hahahahahahhaahahha . Inwektywy w moja strone przemilcze , bo nie prowadze rozmow na tak niskim poziomie. Ale swiadczy to tylko o tym że prawda w oczy kole :P. Tak sie umiecie przyznac do bledow ze kasujecie negatywne opinie na Wasz temat na stronie zostawiajacy tylko takie w stylu : " bez problemu bardzo krotki czas oczekiwania". To jest komuna :)
-
moge to tylko skomentowac tak : hahahahahahhaahahha . Inwektywy w moja strone przemilcze , bo nie prowadze rozmow na tak niskim poziomie. Ale swiadczy to tylko o tym że prawda w oczy kole :P. Tak sie umiecie przyznac do bledow ze kasujecie negatywne opinie na Wasz temat na stronie zostawiajacy tylko takie w stylu : " bez problemu bardzo krotki czas oczekiwania". To jest komuna :)
[/quote]
rzeczywiście, niski poziom konwersacji, o ile można nazwać to konwersacją, co do kasowania opinii negatywnych czy pozytywnych, to proszę najpierw zasięgnąć opinii osoby która je wystawiła i za czyją zgodą ( aprobatą ) została usunięta, jak również przypominam że nasz portal jest portalem komercyjnym i na pewno na jakiego stronach nie pozwolimy sobie na szkalowanie firmy, co do prawdy, to jakby kuła w oczy, to zapewne nikt by z naszej strony na tym forum nie podejmował prowadzenia rozmów z Klientami i nie wyjaśniał tak szczegółowo zaistniałej sytuacji, ostatni kwestia to stwierdzenie z Twojej strony kolego "To jest komuna :) ", teraz już wiem z kim mam do czynienia i na jakim poziomie mogę prowadzić rozmowę
pozdrawiam
abcgsm
-
Panowie poczytajcie sobie tutaj.Dla wielu modeli jest tam rozwiązanie.Pozdrawiam! :ok:
[PIRACTWO] (http://[url=http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=6656)/torrent/82549]http://[PIRACTWO] (http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=6656)/torrent/82549[/url]
To nie torrent tylko link do stronki!!
-
Jako założyciel tego wątku muszę się wypowiedzieć bo jak czytam "wywody" Panów z ABCGSM to jestem przerażony :mad:
Obrażają wszystkich wokół a sami zamiast przeprosić KLIENTA zwalają winę na innych, tak nie zachowuje się poważna firma. Komentarze na ich stronie są manipulowane tzn. są usuwane negatywne. Moje 3 negatywne komentarze zostały usunięte a dopiero 4 pozwoliłem żeby usunęli. Mam zapisaną rozmowę na GG z pracownikiem Waszej firmy gdzie podawał czas wygenerowania kodu 3 lub 7 dni.
Chamstwo i bezczelność tych panów oddaje ten cytat z korespondencji do mnie:
a na marginesie informacji którą Pan zawarł " Nie pozdrawiam i nikomu nie polecam Tomasz Kapuśnik " jest to typowy objaw zaburzeń intelektu i odpowiedni poziom merytoryczny do osoby piszącej takie słowa
Tak mam napisać, że polecam bo czeka się tylko 20 dni po wpłaceniu pieniędzy w dniu zamówienia :shock: Tak traktują klientów, żal.
Acha i jeszcze jedno, to nagle się okazuje, że mają jakiś wpływ na te kody:
"ze swojej strony uczynię wszystko aby realizacja Pańskiego zamówienia przebiegła zgodnie z regulaminem, który Pan zaakceptował, ani jeden dzień wcześniej, jak również ani jeden dzień później"
Wcześniej wycofałem się ale tylko dlatego, że obiecano mi 28 dni a chciałem dostać wcześniej i tak się stało. Napisałem prawdę a zmusiła mnie do tego wypowiedź ABCGSM w tym wątku.
-
Widzę że dostał Pan skrzydeł, szkoda tylko że tak późno
cytuję :
Obrażają wszystkich wokół a sami zamiast przeprosić KLIENTA zwalają winę na innych, tak nie zachowuje się poważna firma. Komentarze na ich stronie są manipulowane tzn. są usuwane negatywne. Moje 3 negatywne komentarze zostały usunięte a dopiero 4 pozwoliłem żeby usunęli. Mam zapisaną rozmowę na GG z pracownikiem Waszej firmy gdzie podawał czas wygenerowania kodu 3 lub 7 dni.
pytanie, kogo obrażamy, Pana, innych, czy tylko analfabetów, którzy nie umieją przeczytać prostego tekstu i mają później problem ze swoim ego, co do komentarzy to już chyba wyjaśniłem szczegółowo i dosadnie i chyba każdy powinien to zrozumieć, jesteśmy firmą komercyjną, a nie portalem do wyrażania swoich emocji czy frustracji, do tego są właśnie takie fora jak ten, takie teksty jakich Pan używa w korespondencji - " Nie pozdrawiam i nikomu nie polecam Tomasz Kapuśnik " , to tylko świadczy o Panu, a nie o nas, nie musi Pan mnie informować o tym że nie zamierza nas pozdrawiać, ale cóż , tak samo wspomina Pan o terminie 3-7 dni, czy ktokolwiek z naszej firmy zagwarantował Panu ten termin, czy powiedział że jest to orientacyjny, proszę wkleić naszą rozmowę z GG, tylko może całość, a nie wycinek, bo to raczej nie jest miejsce na manipulowanie opinią, czy uważa Pan że przewidzieliśmy awarię serwera i specjalnie przedłużyliśmy termin wygenerowania kodu, jeżeli tak to gratuluję takiego rozumowania. Oczywiście tak jak wspomniałem mamy sobie dużo do zarzucenia, ale to już tyle razy pisałem i wyjaśniałem, ze po trochu staje się nudne i żenujące, DLA wszystkich potencjalnych Klientów korzystających lub będących korzystać ze zdalnych serwerów via imei, proponuję zamówić taką usługę bezpośrednio na portalach zachodnich i opisać w jakim terminie są dostarczane kody, w jakim terminie są udzielane odpowiedzi na zapytania mailowe, lub czy można dodzwonić sie do takiego usługodawcy i wtedy zapraszam do porównywania naszych usług i komentarze, bo jak na razie to tylko frustracja, a nie obiektywna opinia
Pozdrawiam
abcgsm
-
Czas oczekiwania z imei-check jest na pewno krótszy, o to przykład, pewnie zdarzają się wyjątki:
Ja zdejmowałem tam simlocka, jak jeszcze nie było opcji zdjęcia sposobem "gospodarczym" :P
Wysłałem plik, zapłaciłem paypalem, zabrałem się za skanowanie dowodu, a w tym czasie przyszedł kod. Czekałem może 1 godzinę....
Mam zapisaną rozmowę na GG z pracownikiem Waszej firmy gdzie podawał czas wygenerowania kodu 3 lub 7 dni.
pytanie, kogo obrażamy, Pana, innych, czy tylko analfabetów, którzy nie umieją przeczytać prostego tekstu i mają później problem ze swoim ego, co do komentarzy to już chyba wyjaśniłem szczegółowo i dosadnie i chyba każdy powinien to zrozumieć, jesteśmy firmą komercyjną, a nie portalem do wyrażania swoich emocji czy frustracji, do tego są właśnie takie fora jak ten,
Nie nic mi nie gwarantował tylko napisał, że trwa to przeważnie 3 dni czasami 7. Napisał również, że są problemy z serwerami i ,że już wszystko wraca do normy (było to 2 tygodnie temu). Na to wygląda, że wszystko wraca do normy dopiero od wczoraj :( ale to się okaże. To, że jesteście firmą komercyjną nie oznacza, że możecie manipulować komentarzami bo przez to wprowadzacie w błąd!! Poza tym moje komentarze nie wyrażały żadnych moich frustracji czy żalów ale informowały, że czas oczekiwania jest o wiele dłuższy i to w sposób KULTURALNY. Wy niestety tak nie potraficie :(
W załączniku plik z rozmowa na GG (używałem GG mojego Taty)
-
ten wątek jak dla mnie jest zakończony, nie mam zamiaru pisać kolejny raz tego samego, czy utwierdzać innych jak wyglądają realia handlu w necie z partnerami zachodnimi, czy się tłumaczyć przed kolejnymi zarzutami, przedstawiłem stosunek firmy do zaistniałej sytuacji i nadal twierdzę że nie wszyscy powinni dokonywać zakupów poprzez internet
pozdrawiam
abcgsm
-
ja natomist uważam że nie wszyscy mają predyspozycje do prowadzenia firmy sprzedajacej uslugi przez internet :]
EOT
-
ten wątek jak dla mnie jest zakończony, nie mam zamiaru pisać kolejny raz tego samego, czy utwierdzać innych jak wyglądają realia handlu w necie z partnerami zachodnimi, czy się tłumaczyć przed kolejnymi zarzutami, przedstawiłem stosunek firmy do zaistniałej sytuacji i nadal twierdzę że nie wszyscy powinni dokonywać zakupów poprzez internet
pozdrawiam
abcgsm
Ja też się zgadzam tylko z tym że nie każdy powinien świadczyć usługi. Każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii.
Pozdrawiam
-
Ooooooo to widze teraz że i ja sobie poczekam na ten kod :-|
"...orientacyjny termin realizacji - 24h - 72h od zaksięgowania wpłaty ( termin uzależniony jest od sieci GSM na jaka jest założona blokada simlock, oraz od kolejkowania, kody sa generowane na zdalnych serwerach on-line, na podstawie przekazanych danych przez Klienta, orientacyjny termin realizacji nie jest gwarantowanym i może ulec zmianie ). "
To po jakiego grzyba mydli sie oczy o tych 72H. :|( Powinien przy nich być odnośnik czytaj maczkiem. Nigdy więcej sie skorzystam z usług tej firmy. >:(
-
To po jakiego grzyba mydli sie oczy o tych 72H. :|( Powinien przy nich być odnośnik czytaj maczkiem. Nigdy więcej sie skorzystam z usług tej firmy. >:(
[/quote]
Gdyby było napisane kto by skorzystał z tej oferty?? Chyba nikt, a tak po wpłacie pieniędzy nic nie możesz zrobić. Pozostaje tylko czekanie i czekanie i czekanie, a wrzody na żołądku z nerwów same się robią. Pozostaje czytać wszystko i dopiero podejmować decyzję.
Pozdrawiam
:ok:
-
wybaczcie OT ale jak zobaczylem podejscie do potencjalnych klientow... zal.
regulamin regulaminem, jakas kultura dyskusji chyba obowiazuje a tu piekne elaboraty nt poziomu intelektualnego i wycieczki osobiste. jak zobaczylem reakcje przedstawiciela abcgsm to wiem z cala pewnoscia ze z tej firmy nigdy nie skorzystam i bede odradzal. zal po trzykroc.
a ze swojej strony polecam podana juz wczesniej imei-check.
-
Jednego nie rozumiem - jest znana i sprawdzona, przez użytkowników z całego świata www.imei-check.co.uk.
Przy obecnych kursach znacznie tańsza, zazwyczaj pierwsza oferująca unlocki telefonów HTC, bo to oni właśnie pierwsi opracowują rozwiązania.
Czyli podsumowując - tańsza i najbardziej renomowana. W dodatku zakup unlockera u nich trwa kilka godzin a nie kilka (-dziesiąt) dni.
W dodatku ich ulocker automatycznie usuwa również CID-locka.
Czy ktoś może mi w takim razie dac chociaż jeden logiczny powód dla którego ktoś miałby płacić więcej jakieś firmie-krzak? Jakieś zboczone upodobania do sportów ekstremalnych?
-
Witam.
Po ponad miesiacu oczekiwania nadal nie mam kodu ani pieniedzy. Czy ktos moglby podpowiedziec jak odzyskac pieniadze ? Na maile firma nie odpowiada... Ja z imei-check nie moglem skorzystac poniewaz nie posiadam karty akceptowanej przez paypal...
-
Witam.
Po ponad miesiacu oczekiwania nadal nie mam kodu ani pieniedzy. Czy ktos moglby podpowiedziec jak odzyskac pieniadze ? Na maile firma nie odpowiada... Ja z imei-check nie moglem skorzystac poniewaz nie posiadam karty akceptowanej przez paypal...
dlaczego twierdzisz że nie masz odpowiedzi, może zredaguj chociaż jednego maila poprawnie, może podaj kiedy dokonałeś wpłaty, jaki to jest okres, może powiedz jaki produkt zakupiłeś, może trochę więcej informacji, wtedy uzyskasz zapewne odpowiedź
-
Ja z imei-check nie moglem skorzystac poniewaz nie posiadam karty akceptowanej przez paypal...
Paypal można również podpiąć do konta bankowego a nie do karty.
-
Jednego nie rozumiem - jest znana i sprawdzona, przez użytkowników z całego świata www.imei-check.co.uk.
Przy obecnych kursach znacznie tańsza, zazwyczaj pierwsza oferująca unlocki telefonów HTC, bo to oni właśnie pierwsi opracowują rozwiązania.
Czyli podsumowując - tańsza i najbardziej renomowana. W dodatku zakup unlockera u nich trwa kilka godzin a nie kilka (-dziesiąt) dni.
W dodatku ich ulocker automatycznie usuwa również CID-locka.
Czy ktoś może mi w takim razie dac chociaż jeden logiczny powód dla którego ktoś miałby płacić więcej jakieś firmie-krzak? Jakieś zboczone upodobania do sportów ekstremalnych?
Ja zdecydowałem się na ABCGSM bo:
1. nie trzeba nic wgrywać tylko wpisuje się kod
2. nie trzeba potwierdzać danych z karty za pomocą skanu dowodu tożsamości. Ja już zostałem okradziony bo ktoś używał moich danych z karty i nie ufam takim praktykom.
-
ja chyba jednak podjalbym to ryzyko po tym co tu przeczytalem :D
-
Nareszcie dostałem!!!!.
Ale dorzucę kilka groszy, zamówiłem usługę 11 marca 2008 czekałem cierpliwie :mad:na cholerne 30 dni , nareszcie w środę 9 kwietnia wysłałem zapytanie do ABC.GSM, niestety nie dostałem odpowiedzi. W czwartek 10 już na ciśnieniu :mad: :mad:napisałem kolejnego e-maila załączając kopię maila potwierdzającego transakcję, powołując się na nr. zamówienia. ... O 17.00 otrzymałem wiadomość !!!
ŻADNYCH WYJAśNIEŃ!!!!, tylko...Kod do odblokowania telefonu o numerze IMEI : ********** , Proszę o wprowadzenie go zgodnie z instrukcja.
Faktycznie profesionalne podejście do klienta!!!, na szczęście chociaż kod zadziałał :E
-
tak sobie czytam i czytam i wypowiedź Pana z abc mnie przeraża. Skoro piszą o potencjalnym czasie oczekiwania 3-7 dni to jak każdy normalny człowiek rozumiem,że zazwyczaj tak to jest, a 28 dni to brzydko mówiąc dupochron(mają prawo). Ale skoro usługa trwa 27,26 czy 28 dni to ja będąc właścicielem takiego serwisu (firmy itp) chcąc mieć klientów więcej a nie mniej, grzecznie uwag wysłuchał (klient nasz Pan i ma zawsze racje) przeprosił i robił swoje. A już na pewno nie dyskutował w ten sposób z klientem na forum czy gg(notabene raczej był to atak na klienta niż dyskusja). Tak na marginesie to po co się zakłada tego typu firmę?? Myślałem żeby zarabiać dzięki klientom (pomijając, że średni czas używania PDA u nas to rok) i ich powrotowi do firmy następnym razem.
Powiem szczerze mam SPVke do ściągnięcia simlocka i nie skorzystałem z imei-check tylko dlatego ,ze nie mam konta paypaya ale po tym co czytam jednak tak zrobie :) (a tylko dlatego ,że Pan z abc był niemiły ) :grin:
-
Ciekaw jestem czy ktoś z forumowiczów korzystający z usługi ABC GSM otrzymał kod w czasie krótszym niż np 10 dni. Ja pczekuję już 21 dzień i narazie cisza. Oficjalnie wszystko jest OK zgodnie z regulaminem wiec się nie czepiam ale zastanawia mnie czy te 28 dni oczekiwania z wyjątku nie stało się regułą...
-
To zacznij się czepiać :evil: Na początku delikatnie się przypomnij a potem ostrzej, u mnie poskutkowało.
-
No i dalej czekam...
-
Jedyne co mi pozostaje to współczuć Ci. Pokazuje że takie komentarze na temat usług i firm które je świadczą powinny być aby móc wiedzieć jak one działają i omijać je szerokim kołem.
Pozdrawiam i trzymam kciuki aby czas oczekiwania był jak najkrótszy. :ok:
-
Ciekawe tylko czy jako firma komercyjna, która daje sobie "prawo" do usuwania komentarzy negatywnych to czy przypadkiem sami nie pisza tych pozytywnych jeżeli wiele osób jest jednak niezadowolonych z ich usług.
-
Ciekawe tylko czy jako firma komercyjna, która daje sobie "prawo" do usuwania komentarzy negatywnych to czy przypadkiem sami nie pisza tych pozytywnych jeżeli wiele osób jest jednak niezadowolonych z ich usług.
heh.
taka mozliwosc zawsze istnieje
-
Czekam już 36 dzień i dalej nic!! Ciekaw jestem jaka będzie odpowiedź ze strony firmy...
-
Czekam już 36 dzień i dalej nic!! Ciekaw jestem jaka będzie odpowiedź ze strony firmy...
przypominial mi sie motyw ze shreka 1 - poczatkowa scena w wychodku "to sobie jeszcze poczeka". skojarzenie z TA SCENA nieprzypadkowe.
-
27 marca 2008 zamówiłem ze strony http://abcgsm.eu/. kod odblokowujący swoje SPV M650 i co ....?
Poczekałem trzy dni jak było w ogłoszeniu i nic kodu nie ma :-| zato jet informacja że czas realizacji może sie przedłużyć do 28 dni :-?, czekam cierpliwie, mija 30 dzień i nic kodu jak nie było tak niema :(. Dzwonie do "miłego" Pana i się dowiaduję że w ciągu 7 dni otzrymam zwrot poniesionych kosztów - OK :ok:
dziś mija 9 dzień a zwrotu jak nie było tak nie ma ....? :mad: Na dodatek nie odbiera nikt telefonu, a o odpisywaniu na E-maile przez tą firmę to juz nie wspomne że można zapomnieć.
Hmm teraz się zastanawiam co z tym faktem?
Może ktoś z kolegów forumowiczów tez został tak wyrolowany?
-
Czemu dublujesz wątki?
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=93639.0
-
a czy ja wiem czy zdublowany chodzi coprawda o tą sama firme ale tu chciałbym znaleść osoby które zostały wyrolowane przez tą firmę i dowiedzieć sie w jaki spsób odzyskały pieniądze :ok:
-
Scalilem oba watki. A w ogole przenosze do ogolnego, bo temat moze dotyczyc wiecej osob...
-
Czekam już 36 dzień i dalej nic!! Ciekaw jestem jaka będzie odpowiedź ze strony firmy...
Dostałem simlocka w 40 dniu. ABC GSM tłumaczy to problemami technicznymi.... w każdym razie kod zadziałał.
-
O problemach technicznych to ja byłem informowany 2 miesiące temu, przeczytaj moją rozmowę na GG z pracownikiem firmy (pierwszy post na tej stronie w załączniku). Za 112 zł. trzeba czekać aż 40 dni, szok :shock:
-
No ładnie to ja też wpadłem, żałuje, że wcześniej tego tematu nie widziałem, bo od 13 do dziś czekam na kod i widać zanosi się na dłuuugie czekanie. Nie warto na przyszłość kasy szczędzić...
-
Ciekawe ilu daje się złapać na haczyk i czeka cierpliwie owe 28 dni i więcej po przelaniu kasy na ich konto. Fajnie "obracać" czyjąś kasą przez miesiąc bez jakichkolwiek zobowiązań "bo w regulaminie jest napisane, że...". Od jednego zamówienia tylko w zwykłym banku narośnie ok. 50 gr odsetek - niby nie dużo ale co jeśli "frajerów" jest więcej a przecież możliwości inwestowania są nieograniczone. Może to i teoria spiskowa ale... :evil:
-
Czekam już 36 dzień i dalej nic!! Ciekaw jestem jaka będzie odpowiedź ze strony firmy...
Dostałem simlocka w 40 dniu. ABC GSM tłumaczy to problemami technicznymi.... w każdym razie kod zadziałał.
Kiedy już nie wytrzymałem to poprosiłem o zwrot kasy po 36 dniach od daty wpłaty na konto. To sie dopiero obudzili przepraszając że maja problemy techniczne i kod był za 1,5 dnia na skrzynce.
Problemy techniczne jak kojarzę to maja od początku kwietnia, na stronie internetowej takowej informacji nie ma wiec jak dla mnie świadomie klienta wprowadzają w błąd. Jednak spotkałem się już na innym forum z wypowiedzią na temat tej firmy, że całkiem możliwym jest że trzymają kasę do oporu a jak już klient nie wytrzymuje to działają.
Nadal więc czekam czy ktokolwiek dostał kod z tej firmy po 2-3 dniach... chyba to jakaś legenda
-
Jak do mnie pisał gościu z ABCGSM to raz pisał, że nie ma wpływu na czas oczekiwania a w następnym liście mnie straszył, że załatwi ale w ostatnim dniu (28). A po ostrej interwencji minęło 2 dni i dostałem kod :shock: Niestety widać, że coś kręcą a o problemach technicznych informują wszystkich od 2 m-cy :mad:
-
vigore olalbym ten kod i zazadal zwrotu kasy jak przekroczyli o tyle termin.
czy go wyslali potem czy nie by mnie nie interesowalo, stanowczo zadalbym zwrotu kasy
-
vigore olalbym ten kod i zazadal zwrotu kasy jak przekroczyli o tyle termin.
czy go wyslali potem czy nie by mnie nie interesowalo, stanowczo zadalbym zwrotu kasy
I myslisz, ze doczekalbys sie? Jezeli ta firma krzak w ten sposob traktuje swoich klientow to na 100% nie zwroca pieniedzy tylko je zatrzymaja i tak na prawde co im zrobisz ?
-
vigore olalbym ten kod i zazadal zwrotu kasy jak przekroczyli o tyle termin.
czy go wyslali potem czy nie by mnie nie interesowalo, stanowczo zadalbym zwrotu kasy
I myslisz, ze doczekalbys sie? Jezeli ta firma krzak w ten sposob traktuje swoich klientow to na 100% nie zwroca pieniedzy tylko je zatrzymaja i tak na prawde co im zrobisz ?
mysle ze ja bym nie odpuscil. bym narobil problemow ile sie da.
-
Mozecie podac dokladnego linka to tej informacji o tych 28 dniach ???
Bo ja juz czekam 40 dni :/
-
Mozecie podac dokladnego linka to tej informacji o tych 28 dniach ???
Bo ja juz czekam 40 dni :/
jest to podane w regulaminie na: http://abcgsm.eu/sklep/conditions.php?language=pl w podpunkcie Refunds and Returns. Nie wim tylko dlaczego strona pojawia sie tylko w języku angielskim? :worried: jest tam podane to: Refunds will be given for tangible goods that have been returned within 30 days in "as sold" condition. Refunds will not be given for goods that; czyli w wolnym tłumaczeniu po 30 dniach przysługuje Ci prawo zwrotu kasy jezeli kod nie został wysłany i tyle.
Radzę Ci zrobić to co ja czyli napisać do supportu ABC GSM o zwrot kasy ze względu na przekroczony termin usługi.
Potem możesz zgłosić sprawe do Federacji Konsumenta i narobić im trochę syfu bo im sie to zwyczajnie należy.
Pozdrawiam
-
nom, pozglaszajcie to do FK. jaja se z ludzi robia w tym abc :E
-
No ja "dopiero" 15 dni czekam, ale chyba zacznę od jutra (bo dzisiaj juz nie pracują) dzwonić do nich codziennie. Może to pomoże ;]
Ehh no cóż jeszcze im zaproponuje pozycjonowanie za darmoche. W tym jestem nawet, nawet więc to im mogę załatwić, dodam jeszcze od siebie opinię która może być przez np. was poparta ^^.
To by gwarantowało im zmniejszenie się kolejek, więc i szybciej załatwiali by kody.
Co wy na to ? ^^
-
Może jakiegos hakera cwaniakom nasłać na serwer - niech im zamieści na stronie ostrzeżenie i szlus.
-
To jest niezgodne z prawem, tymczasowe (bo każda poważna firma ma kopie strony) i w sumie mało użyteczne, a zrobienie im takiej stronki z ocenami usług, wypozycjonowanie na tych samych słowach kluczowych jest jak najbardziej zgodne i konsekwentne :].
-
Po 45 dniach po kilku rozmowach z obsluga na gg [na emaile nieodpowiadaja wogole] uzgodnilem, ze mi zwroca mi kase.
Wogole jestem w ciezkim szoku, ze uda sie odzyskac kase. Juz myslalem, ze naprawde bede musial im nie popuscic i walczyc o swoje w jakies instytucji konsumenckiej, bo ostatnio udalo mi sie z nimi skontaktowac w 27 dniu i do 43 dnia zadnego odzewu nie bylo na gg lub emailu [na gg atakowalem codziennie, email co kilka dni].
Kod do odblokowania telefonu o numerze IMEI : %IMEI% nie zostal wygenerowany, nie mamy mozliwosci odblokowania telefonu.
Została wystawiona korekta tytułem nie wykonania usługi, zwrot wpłaty zostanie wykonany w terminie 7 dni zgodnie z przekazanymi przez zamawiającego ( Klienta sklepu ) danymi do przelewu zwrotnego.
-
No tak to tyle, że kasę odebrałeś, ale kurcze zabrali Ci czas, a i tak dalej musisz szukać dostawcę kodu ;/ Gdzie dalej starasz się o kod ?
-
Nie bede generowal kodu - kupilem cos takiego ----> http://www.allegro.pl/item372537408_tornadosim_simlock_bez_utraty_gwarancji_wysylfree.html
Jutro odbieram i zobacze czy dziala ;-)
<EDIT>
Nie dziala, choc sprzedajacy zapewnial, ze sprzedal 3 sztuki Tornada ludkom, ktorzy maja HTC Touch Dual i im dziala [dostalem zwrot gotowki].
</EDIT>
Jesli nie zadziala to pewnie http://www.imei-check.co.uk/nikiunlock.php
<EDIT>
Zaryzykowalem ponownie [bo w koncu jakby sie stracilo gwarancje] i zdjalem SIM Locka sposobem z http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=94389.msg672601#msg672601
</EDIT>
Ale juz teraz wiem [madry Polak po szkodzie ;-) ], ze kupno z simlockiem to byl bardzo duzy blad :/
-
Bardzo mnie ciekawi czy tornadosim działa z M650. :O~ Testowałeś rymi ??
-
Można już samemu ściągnąć simlocka !!!
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=99387.msg672489#msg672489
-
Informacja : "uwaga - można uwalić sprzęt " nie zachęca... szczególnie początkujących... jakim jestem :worried:
-
Panowie wezcie jeszcze pod uwage inna opcje - firma krzak sciaga od klientow kase i obraca nia przez ok. 45 dni po czym jak wygeneruje odpowiedni zysk postanawiam oddac kwote bazowa jaka pobrala za wykonanie pseudouslugi. Calkiem niezly sposob na kredytowanie dzialalnosci niestety na krotki czas tylko :E
-
a czy ktoś próbował to gdzieś zgłosić??? Skoro zgodnie z regulaminem mają 30 dni na załatwienie sprawy to po tym terminie teoretycznie można do sądu walić o straty (kupa nerwów stracona a przez to nie sypiamy co za tym idzie słabsze wyniki w pracy-brak premii itd itd) Kwota będzie niska ale firma dostanie po dupie - sąd nakaże kontrole :) itd
ps wszyscy zapominaja, że regulamin jest dla 2 stron nie tylko dla klienta :)
-
a czy ktoś próbował to gdzieś zgłosić??? Skoro zgodnie z regulaminem mają 30 dni na załatwienie sprawy to po tym terminie teoretycznie można do sądu walić o straty (kupa nerwów stracona a przez to nie sypiamy co za tym idzie słabsze wyniki w pracy-brak premii itd itd) Kwota będzie niska ale firma dostanie po dupie - sąd nakaże kontrole :) itd
ps wszyscy zapominaja, że regulamin jest dla 2 stron nie tylko dla klienta :)
Zaraz wyżej miałeś post:
Potem możesz zgłosić sprawe do Federacji Konsumenta i narobić im trochę syfu bo im sie to zwyczajnie należy.
Wystarczy poczytać, a co do sądów to ciężko powiedzieć bo sama firma jest w Anglii a nie wiem jak wy, ale ja ich prawa nie znam :/ Ale jutro kończą się moje 28 dni i jak tylko się do nich dodzwonię zamierzam postawić kilka moich warunków jasno.
-
Dobra - trzeba cos z tym zrobic, bo to juz po prostu kpina :mad:
Dzis jest 12 dzien jak przyjeto moje zadanie zwrotu kasy [mialo byc do 7 dni]. Na emaile nieodpowiadaja, na zaczepki na gg tez nie, na telefonie stacjonarnym ciagle zglasza sie sekretarka, na komorce nikt nie odbiera.
Czy jest nas wiecej oszukanych ?? Tych ktorym niezwrocono kasy ?? Lepiej to by wygladalo na policji, bo jak pojde sam to bedzie mala szkodliwosc bo to tylko 97,09zł
Znalazlem, ze sa z Warszawy -------> http://www.adin.pl/ogloszenia/1197756226.php
Jesli nie uda mi sie z nimi skontaktowac i odebrac kasy do piatku to chyba ich odwiedze :kill:
-
Siemka
Jeśli ktoś jeszcze się zastanawia czy skorzystać z usług ABC GSM
To opowiem jak tu wyglądało u mnie... A long long time ago....
zamówiłem u nich kodzik, odrazu jednego dnia kasa poszła i zamówienie zmieniło stan "w czasie realizacji", po tygodniu zaczynałem się martwić (bo na stronie pisali max 4 dni) Telefonicznie dowiedziałem się, że mają awarię serwera i trzeba czekać (chyba zawsze i wszystkim to ściemniają) >>> i tak kilka razy >>>
>> około 28dnia (ostateczny termin wg ich własnego regulaminu)
- wypadał czwartek, zadzwoniłem i usłyszałem, że dziwne, ze mail jeszcze nie doszedł, bo pan od ABC widział, że zamówienie zostało już zrealizowane! Powiedział zebym poczekał 12h to mail z kodem na pewno dojdzie...czekałem do następnego dnia
Piątek - dzwonię i słyszę, iż w tej chwili Pan nie ma dostępu do kompa, ale jak tylko dojedzie - koło godziny 15/16 to wejdzie gdzieś na strone i manualnie sprawdzi kod i mi go poda...
Czekałem do 18/19 godziny w między czasie brak odpowiedzi na gg, pod telefonami, skype itd...
- weekend więc wiadomo nie pracują,a ja już miałem piane na ustach...
poniedziałek mail od nich... 0_o już złapałem za SPV bo myślałem że kod doszedł. A tu mail:
Kod do odblokowania telefonu o numerze IMEI : %IMEI% nie zostal wygenerowany, nie mamy mozliwosci odblokowania telefonu.
Prosze o podanie danych do wystawienia korekty tytułem nie wykonania usługi i zwrotu wpłaty wraz z nr. konta bankowego,
korekta do zamówienia i zwrot nastąpi w terminie 7 dni.
Więc odpowiadam na pytanie postawione powyżej:
NIEEE !
ABC GSM - http://www.abcgsm.eu/ Ta "firma" (o ile można ich tak nazwać) robi sobie po prostu jaja z ludzi. Zadowoleni siedzą w Anglii i opowiadają ludziom bajki, typu "serwer padł, trzeba czekać", "już jutro kod będzie" itd...
I tak będziesz czekał pprzez miesiąc ( a przy kupnie usług, jest napisane czas oczekiwania 2-5 dni w zależności od aparatu i sieci )
Zero szacunku do klienta!
Tak więc kolego właśnie czekam na zwrot kasy, odpisałem im by lepiej się zmieścili w tygodniu! Więc jeśli się to im nie uda, śmiało stary zgłaszamy sprawę w odpowiednie ręce.
Bo to kpina, chamstwo, oszustwo i złodziejstwo jest!
Ja jestem za! Jeśli jest tu ktoś jeszcze niech koniecznie się odezwie, Panowie takich niby-firm nie należy tolerować!
Bo szkoda naszego czasu by z nimi się użerać.
PS: Wszystkich też zapraszam tu:
http://www.sklepy24.pl/zakupy/elektronika_telekomunikacja/sklep/abcgsm_eu/opinie/dodaj (jescze jej nie ma, pewnie musi być zatwierdzona)
to jest moja opinia o tym sklepie, gdzie możecie ją poprzeć
Oraz tu: http://www.sklepy24.pl/zakupy/elektronika_telekomunikacja/sklep/abcgsm_eu w przycisku oceń sklep, możecie napisać własną opinię o nich !
Polecam też szukać innych takich stron / katalogów firm i ich w taki sposób traktować! Czyli sumiennie ocenić :]
-
Niestety ale opinie negatywne usuwają, sam się przekonałem a 3 razy wystawiałem. Ja rozpocząłem ten wątek i po ostrej wymianie e-maili kod dostałem. Na GG też mi mówili, że serwery mają awarię (w marcu), dobra ściema :)
-
zarzadaj odsetek jesli sie spoznia.
-
Oraz tu: http://www.sklepy24.pl/zakupy/elektronika_telekomunikacja/sklep/abcgsm_eu w przycisku oceń sklep, możecie napisać własną opinię o nich !
Niestety akurat tu to nic nie da:
"Sklep Abcgsm.eu nie wyraził zgody na publikację w serwisie Sklepy24.pl opinii internautów o swoich usługach oraz rezygnował z udziału w systemie rekomendacji i programie Trusted Store."
:/
12 czerwca dalem im termin do dzisiaj tj 18 czerwca do godz 14:00 [bo o 13:00 w moim banku pojawiaja sie przelewy]
Nie sadze abym dostal kase. Dziś idę na Policje zgłosić, że jestem ofiarą oszustwa internetowego.
Nie sądzę aby to wiele dało, ale choć ja będę miał poczucie, że coś zrobiłem w tej sprawie.
-
Dziś idę na Policje zgłosić, że jestem ofiarą oszustwa internetowego.
Lub do zgłoś to do federacji Konsumenta - tu też warto zapukać.
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
######## EDIT #
I jak kolego ? ja też zaczynam zabawę, bo już tydzień poszedł, a pieniążków nie ma. Nie zamierzam się z nimi już dłużej użerać...
-
Zglosilem do Federacji konsumetow - brak reakcji od tygodnia. Dzwonilem do nich - powiedzieli, ze jesli email doszedl to zajma sie sprawa. Na pytanie kiedy odpowiedziano mi, ze srednio 4-5 tygodni [hehehehehe].
Zglosilem takze do PayPal.
2 dni temu udalo mi sie wreszcie pogadać z Marek Kośla [tak stoi na przelewie w PayPal] - stwierdził, ze dzien wczesniej zatwierdzili zwrot kasy na serverze wiec przelew powinien do dzis dojsc [oczywiscie kasy nadal nie ma :/ ].
Z powodu, ze mam za duzo ostatnio spraw na glowie nie mam czasu na Policje i czekanie 4 godzin [bylem juz na Komendzie, ale oficer dyzurny owiedzial, ze prosze usiasc i czekac w kolejce, bo dzis duzo zgloszen maja i pewnie bede musial czekac ze 2-3 godziny na wejscie].
Ale jesli nie dostane kasy to na pewno pojde. Nie wolno pozwalac na takie traktowanie.
-
Ja dostałem jeszcze maila 23 że własnie trwa przelew i to od tej daty należy poczekać 7dni. Więc do 30 ostateczny termin mojego czekań, lepiej żeby kasa doszła, bo ja już nieco wolnego czasu znajdę ;]
================= edit
Kasy nie ma dalej, wiec tez składam sprawę dla tych baranow.
Jesli jest tu ktos jeszcze z podobna sytuacją koniecznie nie siedźcie bezczynnie!
Im więcej osób doniesie to do federaci oraz na prokuraturę, tym większe zainteresowanie wzbudzimy !+
Ja zamierzam to zrobić przy pierwszej wizycie w mieście.
-
No to ja miałem chyba szczęście, na kod do mojego Kaisera czekałem równo 2 tygodnie. Wybrałem fast server z gwarantowanym czasem dostawy, dopłata chyba 10 zł.
-
No mnie Panowie zapewniają że pieniążki dotrą ;]
Tak czy siak zobaczymy
-
A ja tak z ciekawości zapytam, w którejś z odpowiedzi abcgsm cytuje z korespondencji publikując imię i nazwisko klienta. Wydaje mi się że dopuścili się wykroczenia.
Swoją drogą wątek bardzo ciekawy i pouczający. Jak to można się pogrążyć z każdym postem w miejscu gdzie już nie ma się już kontroli nad negatywnymi wypowiedziami.
-
Cała ta historia jest tak ciekawa... czego to człowiek nie usłyszy. Teraz dowiedziałem się, że mieli przeprowadzkę, przez tydzień nie mogli obsługiwać polskich klientów i, że teraz się za to zabiorą...
-
No mnie Panowie zapewniają że pieniążki dotrą ;]
Tak czy siak zobaczymy
Po Twojej wypowiedzi w piatek przedpoludniem zadzwonilem i ja na nic nie liczac i dostalem zgola inna odpowiedz.
Cała ta historia jest tak ciekawa... czego to człowiek nie usłyszy. Teraz dowiedziałem się, że mieli przeprowadzkę, przez tydzień nie mogli obsługiwać polskich klientów i, że teraz się za to zabiorą...
A ja slyszalem, ze byl na urlopie i przy okazji na spotkaniu u dostawcy uslug negocjowal lepsza obsluge swoich klientow.
Dostalem zapewnienia, ze przelew poszedl w piatek [z firmy angielskiej wiec przelewe troche potrwa, ale ze w tym tygodniu zobacze wreszcie kase].
-
A na końcu nam powiedzą, że przyszło tornado i zabrało ich do krainy Oz ...
===================== edit: 20 sierpnia
Witam ponownie, dziś mamy 20 sierpnia a na koncie zwrotu dalej nie dostałem. To taka informacja dla tych co jeszcze wierzą w to co usłyszą przez telefon od złodziei ABC gsm.
Jeśli są tu osoby oszukane, takie jak ja, osoby które nie zamierzają dalej pozwalać na tego typu traktowanie konsumentów, proszę o kontakt (pw, mail, tlen wszystkie te dane są tu na moim koncie, lub gg: 6782938)
Sprawę trzeba przekierować do organów władzy, jednak jak wiecie w pojedynkę ciężko będzie w ogóle zwrócić na siebie uwagę... Dlatego też potrzebne są wszystkie osoby które zostały okradzione/oszukane !!! i chętne do odpowiedzi w tym temacie.
Tutaj podaję też link do adresów placówek Federacji ochrony konsumenta http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=314 (http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=314)
Oczywiście oszustwa i internetowe policja powinna przyjąć, lub też prokuratura.
Dlatego ludzie, jednoczmy się i zdziałajmy coś konkretnego. Niech Ci panowie nie czują się tam tak beztrosko!
-
Oczywiscie kasy nie mam nadal.
2 tygodnie temu udalo sie porozmawiac telefonicznie - prosil aby podeslac emaila, bo tak mu bedzie latwiej wkleic informacje. Odpowiedzi nie dostalem.
Od tygodnia dzwonie codziennie - od razu zglasza sie poczta glosowa.
-
Więc mamy jak narazie 2 osoby, ludzie jeśli też czekacie w nieskończoność na kasę, nie dajcie się oszukiwać! Przy masowych pozwach z pewnością przykrócimy abc!
-
no ja też zostałem oszukany - od 21 lipca czekam na unlock code. zaplacilem 107,00 pln
ani kodu, ani kontaktu, telefonów nikt nie odbiera, nikt nie odpisuje na e-maile.
Dołączam sie do poszkodowanych.
-
No i już zaczyna się rozwijać wątek, mamy 3 osoby i mam nadzieję znajdą się kolejne :)
-
Ja też się dołączam. Czekam na unlocka od 23 czerwca hehe. Ja rozumie ,że może gosciu mieć jakieś problemy z obsługą ale fajnie gdyby przynajmniej na maila napisał. Ale nie odpisać przez tydzień czy dwa to jest hamstwo na maksa.
-
Gdzie tam... do nich dodzwonić nawet się nie da... A jak już da to zmyślają bajeczki jakich mało.
Mi potrafili powiedzieć, że kod już jest i że powinien być na mailu, na mailu nic nie miałem, to kazał czekać z 2 dni bo to mail z anglii. Po jakimś tygodniu dostałem maila, ale tylko takiego, że nie są w stanie wygenerować kodu do tego SPV... No szok, że oni potrafią takie śpiewki ludziom sprzedawać !!!
No ale teraz mamy już 4 osoby, więc jest coraz lepiej :evil: W końcu dostaną kopa, za robienie sobie jaj z ludzi...
Aha, niech te osoby poza kusmarem (bo jego gg już mam), odezwą się do mnie na gg: 6782938.
Będziemy mieli jakiś kontakt ze sobą w razie jakiś działań.
-
Ja czekam juz ponad 50 dni. Dolaczam sie do grona ludzi oszukanych.
-
Ja czekam juz ponad 50 dni. Dolaczam sie do grona ludzi oszukanych.
i słusznie, to już mamy 5 osób. Jeszce muszę się czegoś dowiedzieć, odnośnie takich spraw i zaczynamy zabawę, szyszka odezwij się do mnie na gg. wyżej podałem nr i podobnie osoby których jeszcze nie mam nr. gg.
Jak pozałatwiam kilka spraw to zgadamy się i przekażemy tą sprawę w kilka miejsc :evil:
-
Sprawdzcie historie swoich zamowien - u mnie po ponad 3 miesiacach zmienil sie status na "Korekta" [02-09-2008] - wczesniej byl "Unavailable" [30-05-2008] i oczywiscie przed nim "W trakcie realizacji" [16-04-2008].
Oczywiscie kasy nadal nie mam :/
-
A mnie ta pseudo Firma straszyła bo stwietrdzili, że ich niesłusznie oczerniam :mad: Teraz widać kto miał rację, szkoda, że poszkodowani wcześniej nie trafili na ten wątek.
-
mercury juz jestem na gg. u mnie jutro mija 60 dni :mad: jestem z warszawki. podskocze sobie do nich i zapytam co dalej. jak nie bedzie reakcji to odrazu ide na Policje i tyle. A co tam miales sie dowiedziec ? jakbys co wiedzial daj na gg. Narobimy troszke dymu.
Napisane: Wrzesień 10, 2008, 21:31:37
AAAA MOJ NR GG:427154 NAJLEPIEJ COS OK 20 -TEJ.
-
Spoko,
no ja już mam numer do znajomego dzielnicowego, zapytam sie go gdzie i jak najlepiej to zgłosić... Bardzo dobrze, że tam możesz się do nich przejść. Zapytaj się co planują, ponieważ sprawa zostanie zgłoszona i nie tylko z Twojej strony. Daj znać, a jak się nie uda to bierzemy się wszyscy za robotę.
-
abcgsm.eu nie polecam a wręcz przestrzegam!!!!! zamówienie zostało złożone 24 sierpnia 2008 roku, pieniądze zostały przelane w tym samym dniu. Po kilku mailach z prośbą o wyjaśnienie dlaczego to tyle trwa, dopiero gdy decydowałam udać się na policję i poinformowałam o tym abcgsm.eu uzyskałam odpowiedź. Oczywiście nic konkretnego się nie dowiedziałam, zasłaniano się regulaminem. 12 września dostałam informacje, że nie ma możliwości wygenerowania kodu i, że w ciągu 7 dni pieniądze zostaną mi zwrócone. Jest 23 września a pieniądze nadal nie wpłynęły na moje konto. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania mogę udostępnić korespondencję.
-
Witam,
No co do tej sprawy to czas zabrać się za robotę, na wstępie trzeba odwiedzić policję. Od tego tak czy siak trzeba rozpocząć wszelkie działania. Aha, robb161 jeszcze nie mam Twojego nr gg, zagadaj do mnie: 6782938.
Z resztą (poszkodowanych) dogadam się już przez gadu.
Jeśli jeszcze znajdzie się ktoś olany/oszukany przez ABC, niech pisze i dołącza się do sprawy! Obecnie mamy 6 osób, więc to już nie będzie pozew od jednej osoby :evil:
-
Witajcie,
ja otrzymalem od nich potwierdzenie wplaty za zdjecie simlocka 22 wrzesnia ale juz widze, ze sobie moge poczekac. Na maile zero odpowiedzi. Chętnie podłącze się do Waszych działań.
pozdro,
Karol
-
I słusznie... Te texty z praktyki powiem Ci, że tworzą na porządku dziennym...
- ABC "Jak to ? to jeszcze pan nie dostał nr. do odblokowania ? ja już mam wiadomość, że kod został do Pana wysłany, pewnie mail dochodzi bo to z za granicy..."
A po dłuuugim czasie zamiast ,maila z kodem, mail" niestety nie jesteśmy w stanie wygenerować kodu...
Widać dokładnie gdzie mają klientów...
kmarosze słusznie, że chcesz się dołączyć, zagadaj do mnie na gg, pod nr: 6782938, tam się dokładniej zgadamy co i jak.
Obecnie jest nas siedmiu i liczba ta rośnie, więc coraz więcej dymu jesteśmy w stanie narobić :]
Resztę osób proszę o odezwanie się, czy dostali ode mnie wiadomości na gg, bo nie wszyscy odpisują.
-
ale Panowie, zglaszac a nie czekacie i zbieracie coraz wiecej chetnych, wazne ze sprawa bedzie o ponad 400zl czy tam 500 zeby nie byla jakas niska szkodliwosc czynu czy kolegium. Niech wszyscy ida na policje w tym samym dniu podadza dane osob ktore rowniez zostaly oszukane policja przesle to do prokuratury i odwrotu juz nie bedzie... nawet jak oddadza pieniadze.
-
No właśnie kolego, dokładnie to robimy :) i dlatego, by szkodliwość nie była niska zbierałem osoby. Teraz bierzemy się za robotę ;) Jeśli kość chce dojść to do mnie na gg > kontakt.
-
Dopisuje się do tej grupy poszkodowanych. Nie ma absolutnie żadnego kontaktu z tą "firmą" a pieniądze przesłane, teraz żałuje że najpierw nie zajrzałem TUTAJ....
-
Dopisuje się do tej grupy poszkodowanych. Nie ma absolutnie żadnego kontaktu z tą "firmą" a pieniądze przesłane, teraz żałuje że najpierw nie zajrzałem TUTAJ....
No niestety kolego, na błędach się człowiek uczy. Sprawa już jest zgłoszona... zobaczymy co się urodzi. Jak chcesz się przyłączyć to zagadaj do mnie na gg: 6782938.
-
Jeśli mozna wiedzieć to gdzie sprawę zgłosiliście ? Jakiś w ogóle odzew ?
-
ja mam konto na PayPal odpowiednio skonfigurowane, jak ktos chce moge pomóc
bo jak widze dzialanie tej firmy to krew moze czlowieka zalac
-
W jaki sposób możesz pomóc ? Ja się zastanawiam czy można w jakiś inny sposób odzyskać te pieniądze jak tylko kontakt z nimi bezpośredni. Np. do banku zgłosić chęć odzyskania pieniędzy... ?
-
banki się w to nie mieszają raczej. Jedyne co mozna zrobić to zgłaszac sprawe na policjach, prokuraturach, federacji konsumenta itp...
-
Witam, też zostałem oszukany przez tą firmę, dzisiaj akurat nie mam czasu na zagłębianie się w treść postów, ale obiecuję, że do weekendu przeczytam wszystko i dołączę do poszkodowanych by odzyskać moje pieniądze, w końcu 200zł piechotą nie chodzi i mi za darmo ich nikt nie dał... Jak czas pozwoli to jutro lub w sobotę opiszę wszystko dokładnie i może wspólnym wysiłkiem uda się nam coś zdziałać!
-
Korzystając z chwili czasu przeczytałem cały wątek dotyczący ABC-GSM i na potwierdzenie przedmówców zamieszczę historię mojego zamówienia z dnia 22 luty 2008r. Do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, a oto kopia historii zamówienia dostępnej po zalogowaniu się do ich sklepu:
22-02-2008 Nowe ustalona cena promocyjna 100zł/szt
24-02-2008 Nowe Proszę o podanie nr. IMEI, oraz modelu tel.
28-02-2008 W trakcie realizacji
12-03-2008 Unavailable Kod do odblokowania telefonu o numerze IMEI : xxxxxxxxxxxxxx nie zostal wygenerowany,
nie ma mozliwosci odblokowani telefonu.
28-05-2008 Unavailable Kod do odblokowania telefonu o numerze IMEI : %IMEI% nie zostal wygenerowany, nie mamy mozliwosci odblokowania telefonu.
Została wystawiona korekta tytułem nie wykonania usługi, zwrot wpłaty zostanie wykonany w terminie 7 dni zgodnie z przekazanymi przez zamawiającego ( Klienta sklepu ) danymi do przelewu zwrotnego.
<-- Tu moje dane -->
02-09-2008 Korekta <-- Tu moje dane -->
14-10-2008 Korekta Komunikat
Przerwa Techniczna
Informujemy Państwa że Serwis ABC-GSM jest NIE czynny z powodów technicznych
planowane włączenie - 20.10.2008r
za utrudnienia wszystkich przepraszamy
Dodam jeszcze tylko, że z firmą nie ma ŻADNEGO kontaktu, ani telefon, ani gg, ani droga mailowa nie wchodzi w grę, pełna olewka!
-
Witam, może mi ktoś tu pomóc. Czekam już ponad 2 miesiące na kod i do dzisiaj go niema !!! Na maile nie odp. Co mogę w takim wypadku zrobić ??
-
przeczytać cały wątek
-
otóż ta firma już nie istnieje na polskim rynku... tzn odbiera jedynie przelewy. Usług już nie wysyłają :] Telefonów już nie mają, placówki w warszawie też już nie ma! Zostało po nich tylko wspomnienie i pusty lokal. Chyba do Anglii się przenieśli i im już wszystko dynda... Jak ktoś czuję się oszukany (i nie dziwne jak się tak czuje) to niech się odezwie do mnie (poczytaj wcześniejsze moje wątki w tym temacie) Sprawa przeciw nim jest już założona i zbieram teraz osoby, by całość miała charakter grupowy.
-
Panowie, nad czym Wy deliberujecie?! Zostaliscie normalnie w swiecie oszukani, wyłudzono od Was pieniądze. Sprawa jest banalnie prosta. Niech jeden z Was idzie na najblizszy posterunek policji ( komisariat) i złozy zawiadomienie o popełnieniu przestepstwa. Do protokołu niech poda dane osobowe pozostałych pokrzywdzonych i wtedy machina ruszy. Najlepiej sprawe zgłosić w komisariacie własciwym terytorialnie do miejsca popełnienia przestępstwa czyli siedzibie firmy ( Warszawie?) Do protokoły najlepiej dołaczyc kopie korespondencji mailowej oraz potwierdzenia przelewów i...czekać. Ot co. Acha - i nie dajcie sie przypadkiem zbycstwierdzeniem, że to była umowa kupna-sprzedazy czyli sprawa jest cywilna....bzdura - abc.com mając wiedzę na temat tego, że kody nie docieraja do kupujących nadal pobierał kasę czyli...klasycznie oszustwo z art. 286&1 kk. Powodzenia.
-
Panowie, nad czym Wy deliberujecie?! Zostaliscie normalnie w swiecie oszukani, wyłudzono od Was pieniądze. Sprawa jest banalnie prosta. Niech jeden z Was idzie na najblizszy posterunek policji ( komisariat) i złozy zawiadomienie o popełnieniu przestepstwa. Do protokołu niech poda dane osobowe pozostałych pokrzywdzonych i wtedy machina ruszy. Najlepiej sprawe zgłosić w komisariacie własciwym terytorialnie do miejsca popełnienia przestępstwa czyli siedzibie firmy ( Warszawie?) Do protokoły najlepiej dołaczyc kopie korespondencji mailowej oraz potwierdzenia przelewów i...czekać. Ot co. Acha - i nie dajcie sie przypadkiem zbycstwierdzeniem, że to była umowa kupna-sprzedazy czyli sprawa jest cywilna....bzdura - abc.com mając wiedzę na temat tego, że kody nie docieraja do kupujących nadal pobierał kasę czyli...klasycznie oszustwo z art. 286&1 kk. Powodzenia.
Ja tu tylko odpisuję w roli informacyjnej :)
Dokładnie to co kolego napisałeś wyżej, jest już wdrożone w życie, sprawa trwa.
Teraz zachęcam wszystkie oszukane osoby na kontakt ze mną i podanie swoich danych
(nie ze wszystkimi z tego forum udało się złapać kontakt- wiele osób twierdzi, że to nie jest duża suma pieniędzy i szkoda czasu... Ale to przecież nie o to chodzi! Ja nie ukrywam, nie sądzę, że odzyskam kase, ale i nie o to walczę, Raczej chodzi o to by takie pseudo-firmy nie czuły się bezkarnie ! Żeby ja i wy nie natrafili na podobnych typów w przyszłości z nieco większymi sumami).
Na bieżąco informuję osobę która prowadzi śledztwo, niedawno podałem jej nr. IP z których dostawałem maile, teraz trwa też sprawdzanie kto jest właścicielem konta bankowego.
Co do miejsca to nie koniecznie trzeba zgłaszać tam gdzie zostało popełnione przestępstwo. Policja już sama sobie wysyła papiery w takie miejsce. (tylko, że teraz pod dawnym adresem ABC jest sex-shop :P)
-
Caly OffTopic zsotal wydzielony i przeniesiony tutaj: http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=119243.0
-
Co do miejsca to nie koniecznie trzeba zgłaszać tam gdzie zostało popełnione przestępstwo. Policja już sama sobie wysyła papiery w takie miejsce. (tylko, że teraz pod dawnym adresem ABC jest sex-shop :P)
Pewnie, że można zgłosić gdziekolwiek jednak sprawa zawsze będzie prowadzona właściwie miejscowo czyli zwykle w miejscu popełnienia przestęsptwa i złożenie tam właśnie zawiadomnienia eliminuje przesyłanie dokumentów i ewentualne spory kompetencyjne, ktore niepotrzebnie całkiem wydłużają czas trwania postępowania. Uzbrójcie się w cierpliwość i niech wszyscy pokrzywdzeni zgłaszają się z każdego zakątka kraju - prowadzący postępowanie zwróci się wtedy do jednostki w Waszym miejscu zamieszkania i tam zostaniecie przesłuchani. Skoro sprawa już sie rozpoczęła ja bym nie odpuścił - a niech gnoje mają na co zasłużyli - w końcu wszyscy tylko narzekają, że Polska to kraj złodziei i cwaniaczków ale jakoś nikt z nimi nie chce walczyć bo....co tam stówka, pryszcz - skoro tak, to proszę bardzo stówka tu, stówka tam i cwaniaczki się bogacą dzięki...leniuchom :wink:
-
Zgadzam się zygzag w 100%, dlatego tez się za to zabrałem. I też zachęcam wszystkich do działania. Jeśli ktoś już naprawdę nie ma czasu żeby wejść na komendę, niech przynajmniej do mnie zagada i podeśle mi swoje dane.
-
Informacja dla tych co płacili poprzez PayPal i końcowo była obciążana karta kredytowa.
Jest coś takiego jak chargeback [ http://www.kartyonline.net/arty.php?id=144 ] - proponuję skorzystać jeszcze z tej drogi odzyskania kasy.
Ja żłożyłem w banku reklamację tej transakcji z informacją, że choć zapłaciłem to usługa nie została wykonana. Bank wykorzysta arbitaż VISA i spróbuue odzyskać kasę [reklamacja może trwać do 90 dni, ale co mi tam - ważne, aby narobić im problemów].
Dodatkowo czy zauważyliście, że nie ma już sklepu online w ABCGSM ?? Zwineli się wogóle czy jak :/
-
Dla poszkodowanych, sprawa jaknajbardziej aktualna. właśnie dostałem druczek powiadamiający o tym, iż sprawa trafiła do prokuratury. Widać znalazł się Pan ABC GSM :]
-
Dla poszkodowanych, sprawa jaknajbardziej aktualna. właśnie dostałem druczek powiadamiający o tym, iż sprawa trafiła do prokuratury. Widać znalazł się Pan ABC GSM :]
I bardzo dobrze, pytanie tylko co prokurator zrobi...
-
I bardzo dobrze, pytanie tylko co prokurator zrobi...
O to nie trzeba się martwić.
Właśnie dostałem wezwanie na rozprawę na koniec sierpnia. Jak widać właściciel się znalazł i mam nadzieję, że za to wszystko odpowiednio beknie :evil:
-
To bedziemy kibicowac. Dawaj znac pozniej jak sie sprawa rozwinie.
-
To bedziemy kibicowac. Dawaj znac pozniej jak sie sprawa rozwinie.
Sprawa właśnie się zakończyła, miałem tą możliwość spotkania się z włąścicielem ABC (jak obiecałem w licznych rozmowach telefonicznych) Pan Krzysztof K. przyznał się do winy, w zamian dostał 2lata w zawieszeniu na 6 miesięcy pozbawienia wolności + grzywna + koszty sądowe + zwrot pieniążków na które zostałem wyrolowany.
Tak więc wszystko potoczyło się naprawdę sprawnie (aż mnie to zadziwiło). Jednak jeśli reszta osób poszkodowanych chce również odzyskać pieniążki, musi zrobić dokładnie to samo, czyli skarga na policji, a następnie sprawa w sądzie Grodzkim (tu już zaproszenie wysyłają sami).
Miałem nadzieję, że dzisiejsza rozprawa będzie dotyczyła wszystkich osób, które podawały mi swoje dane. Niestety sąd prowadził rozprawę tylko pod kątem mojej szkody. Każdy poszkodowany musi wnieść skargę we własnym zakresie.
Jednak najważniejsze zostało już zrobione. Myślę, że jedną trefną firmę mamy już mniej.
Miło, że w części nasze prawo potrafi jeszcze działać...
Pozdrawiam.
-
i brawo
teraz ruszy lawina...
-
super, miałem z nimi nie przyjemności, ale kod dostałem :)
-
No to tylko teraz następny i zawiasy anulowane i pan Abc idzie na urlop. I pomyśleć że w porę przeczytałem info na forum o problemach, inaczej sam bym dzisiaj po sądach biegał. Ach ale ważne że jednego typa mniej...