PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: McJack w Grudzień 07, 2007, 12:50:50
-
Witam.
Mam problem - zniknęła mi ikonka menedżera zadań w prawym górnym rogu w windowsie 6.0. Zamiast niej mam nieaktywne, puste miejsce na pasku. Jeżeli mam uruchomiony jakiś program pojawia się w tym miejscu ikonka [X] czyli wszystko ok, natomiast jak wyłączę (zminimalizuję) program to ikona znika, a powinna pozostać taka ikonka która uruchamia rozwijaną listę uruchomionych programów.
Czy ktoś miał podobny problem lub wie jak można tą ikonkę przywrócić? Gdzie tego szukać? Przegrzebałem wszystko i nie mogę znaleźć. Bardzo proszę o pomoc.
-
a nie instalowałeś przypadkiem ostatnio jakieś softu typu manager zadań?
-
a nie instalowałeś przypadkiem ostatnio jakieś softu typu manager zadań?
Nie.
Znalazłem już gdzie się to włącza (a przynajmniej gdzie się powinno włączać). W menedżerze zadań na zakładce "Przyciski" jest skrócone menu i to jest to, jednak jak włączam to u mnie nic się nie zmienia. Ma ktoś jakieś pomysły co z tym zrobić?
-
Najszybciej to zrobić HR
-
Najszybciej to zrobić HR
i wyrzucić pda przez okno... :mad: takie porady to w (...) możesz wsadzić
-
Najszybciej to zrobić HR
i wyrzucić pda przez okno... :mad: takie porady to w (...) możesz wsadzić
Wbrew pozorom nie byłą to taka głupia rada. Bo skoro nie wiadomo co mogło spowodować zniknięcie tego przycisku, to może być trudno to naprawić. HR, jeśli posiada się aktualny backup danych to tylko kilka, kilkanaście minut pracy.
-
HR, jeśli posiada się aktualny backup danych to tylko kilka, kilkanaście minut pracy.
Jak się ma jakiś problem, to przywracanie backupa nie jest najlepszym pomysłem.... A jeżeli ma się backup sprzed problemu, to nie potrzebny jest HR...
-
Jak się ma jakiś problem, to przywracanie backupa nie jest najlepszym pomysłem.... A jeżeli ma się backup sprzed problemu, to nie potrzebny jest HR...
To nie jest prawda. W 90% właśnie HR+restore pomoże. Jeżeli oczywiście błąd był spowodowany błedem sprzętu czy programowania, a nie celowym działaniem (np. usunięcie wpisu w rejestrze).