OSZUSTWO I GRANDA!!!!

  • 2 Odpowiedzi
  • 803 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

OSZUSTWO I GRANDA!!!!
« dnia: Październik 11, 2006, 10:07:50 »
Witam! Do niedawna byłem szczęśliwym posiadaczem FSC N560. Niestety, ostatnio użyłem go do samego końca (czyli rozładowania). Na drugi dzień zniknęły dane z karty. Udało mi się odzyskać, ale zrobiłem dla pewności hard  reset....po którym pojawiła się informacja,że palmtop zabezpieczony jest 4 znakowym PINem. Nie wprawadzałem nic takiego, ale nic to - mam określone kombinacje do kreślonych typów urządzeń, więc nie powinno być problemu. Nic z tego - żaden z moich PINów nie pasował, urządzenie się zablokowało, wygenerowało klucz i kazało się skontaktować z help deskiem Fujitsu-Siemens. Po wykonaniu kilku połączeń dowiedziałem się że ABY WPISAĆ 32 znakowy kod palmtop MUSI pojechać do Warszawy do centrali CSS. A KOSZT USŁUGI WYNOSI 60EURO+160zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 400zł !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szanowni Forumowicze!!!! Przestrzegam Was przed ZŁODZIEJAMI w białych rękawiczkach!!!!

PS. Dodając do tego PONAD DWU!!!!! miesięczny czas oczekiwania na naprawę ASUS-a mojego Ojca w serwisie Oriki (zbity ekran), kształtuje mi się dosyć klarowny obraz tego gdzie producenci mają klientów swoich produktów po zakupie!!!!!!!

PS2 Może ktoś mi może pomóc z tym kluczem? Oczywiście palmtop jest nie kradziony - mam wszystkie dokumenty zakupu do wglądu. A swoją drogą - aby wpisać 8x4 znaki urządzenie MUSI jechać do centrali (i jednocześnie być narażone na uszkodzenia w transporcie) bo nikt w lokalnych oddziałach (w moim przypadku w Gdańsku) nie może tego zrobić.......
[/url]

*

Offline piopawlu

  • **
  • 109
  • Płeć: Mężczyzna
    • piopawlu.net
  • Sprzęt: iPhone 3G, Nexus One
OSZUSTWO I GRANDA!!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 11, 2006, 10:59:14 »
Co do Oriki, to ja czekalem 5 tygodni na wymiane ramki do okola matrycy (w umowie gwarancyjnej byly 2). Nie poinformowano mnie o braku czesci. Ale to nie wszystko.. wysylajac napisalem iz przyczyna jest zbyt sztywno chodzacy zawias. Mieli to gleboko w ****, wymienili po 5 tygodniach, zgubili gumki od ramki matrycy no i nie wyregulowali zawiasu.. Po zlozeniu reklamacji czekalem az wysla mi te gumki 3 tygodnie, nie wyslali.. poniewaz pekniecie bylo widoczne po kilku dniach znow wyslalem laptopa.. i kolejne 4 tygodnie..

*

nothin

OSZUSTWO I GRANDA!!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 11, 2006, 14:31:16 »
szczerze współczuję...
jest taki moment, że "kondoniarzom" należy powiedzieć NIE.
za dużo jest tych hm placówek dramatu, za dużo...