Witam i Poszę o pomoc.

• 13 Odpowiedzi
  • 1365 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Witam i Poszę o pomoc.
« dnia: Luty 21, 2008, 22:33:53 »
Witam wszystkich . Jest to mój piewszy post na tym forum, więc najpierw chciałbym się przedstawić. Mam na imię Marcin i mieszkam w Chicago w USA. Interesuję się audioksiążkami a od nie dawna ebookami. Z tego powodu stałem się szczęśliwym lecz zdezorientowanym właścicielem Pocket PC firmy Toshiba, model e330. Nie jest to jakiś najnowszy sprzęt ale jego przeznaczeniem będzie czytanie książek elektronicznych w języku polskim. W tematyce obsługi pocketów jestem całkiem zielony. Mam problem z instalacją jakichkolwiek programów np. mobi pocket reader. Zainstalowałem ten program na swoim komputerze, jest w nim opcja dodawania device i gdy próbuje pojawia się komunikat connect your device a przecież pocket jest już podłączony i widoczny dla komputera. Może ma ktoś doświadczenie z tym programem i mógłbym mi pomóc z zainstalowaniem go na mojej toshibie. Drugim programem, który próbuje uruchomić jest ubook 8, bo najnowsza wersja jest płatna. I tutaj jest problem - po rozpakowaniu pliku rar w katalogu nie ma ani jednego pliku z aplikacją, same których komputer nie kojarzy z żadną aplikacją. Myślałem że po skopiowaniu na pocketa coś się pokaże ale jest taka sama sytuacja. Moim celem jest zainstalowanie programu który będzie wyświetlał prawidłowo ebooki z polskimi literami i żeby obsługiwał jak najwięcej formatów plików tekstowych. Bardzo proszę o pomoc, sam nie jestem w stanie sobie z tym poradzić.
Z góry dziękuje i pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów.
« Ostatnia zmiana: Luty 21, 2008, 22:41:31 wysłana przez marcinchicago39 »

*

Offline emes71

• 684
  • Sprzęt: Zire71 Treo 650  BB Storm2 BB Bold
Odp: Witam i Poszę o pomoc.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 21, 2008, 22:52:36 »