Utrata możliwości synchronizacji z PC

  • 1 Odpowiedzi
  • 396 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Utrata możliwości synchronizacji z PC
« dnia: Kwiecień 27, 2006, 23:38:27 »
Witam.
Próbowałem znaleść coś na ten temat w forum, ale bez skutku.
Po przesiadce na nowego pocketa (WM5) postanowiłem zrobić porządek w ActiveSyncu (4.1) i pokasowałem wszystkie wpisy w File/Mobile Device, gdyż namnożyło się ich sporo (po każdym hardresecie nowy).
Od tej pory po podłączeniu PPC do PC, komputer zauważa go, ale nie chce synchronizować kontaktów, kalendarza, itp., czyli zachowuje się jakby PPC był podłączony w trybie 'gościa'. Wyświetla okienko z tekstem: 'Synchronization cannot be completed succesfully. Reconnect your device and try again (...).' Próbowałem przeinstalować AS, zrobić hardreset PPC - nic nie pomaga. Może gdzieś na PC Activesync przechouje jakieś swoje pliki konfiguracyjne, które nie znikają podczas deinstalacji AS (?).
Spotkał się już ktoś z Was z takim problemem? Nie bardzo wiem co zrobić. Pewnie pomógałby reinstalacja systemu na PC :))   :(.
Pozdrawiam

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Utrata możliwości synchronizacji z PC
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 28, 2006, 19:16:46 »