PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: Cat^ w Maj 06, 2005, 12:18:24
-
Czy faktycznie jest niezgodność Microsoft'a z Microsoftem czy jakiś "myk trzeba zrobić by działała synchronizacja kalendarza, notatek, poczty i kontaktów? Synchronizacja plików działa ok. O co chodzi?
Zestaw mam następujący:
- HP compaq nc6000 z Windows XP PL Pro SP2 + MS Office Pro 2003 (Outlook 2003 11.6359.6360 SP1) + Active Sync 3.8.0
- HP hx4700
- połączenie kablowe przez USB.
Podczas próby synchronizacji wyskakuje mi na pececie bardzo śmieszny komunikat: "Program Microsoft Outlook nie jest już zainstalowany, więc program ActiveSync nie może kontynuować. Aby kontynuować synchronizację ponownie zainstaluj program Outlook...".
Outlook jest oczywiście zainstalowany i działa wyśmienicie. Nie jest to problem tylko mojego zestawu, bo kolega ma ten sam problem z iPAQiem H3870 synchronizowanym z identycznym laptopem z takim samym systemem... O co tu kurde chodzi???
-
Przeinstaluj Outlooka, a potem jak to nic nie da to jeszcze ActiveSynca. Wczesniej mozesz jeszcze sprawdzic jedno - w Outlooku jest taka funkcja w menu Pomoc -> Wykryj i napraw.
-
Afera polega na tym, że taka sytuacja występuje po świeżej instalacji na goły system obu aplikacji!!!
-
Sprawdzales wykryj i napraw?
-
Sprawdzę w poniedziałek. Muszę od informatyków (to komp służbowy) wyciągnąć instalkę Office'a.
-
No i pomogło wyinstalowanie i zainstalowanie ponowne całego pakietu Office (licencja korporacyjna). "Wykryj i napraw" nie używałem. Wydaje mi się, że kluczowa może być tutaj kolejność instalacji oprogramowania. Jeśli najpierw był zainstalowany Office a potem ActiveSync - synchronizacja nie działała; po ponownym zainstalowaniu Office na zainstalowanym już ActiveSync'u - wszystko działa OK.
-
Byc moze ten problem występuje gdy Outlook jest w innym niz domyślnym katalogu/dysku ?
-
No i pomogło wyinstalowanie i zainstalowanie ponowne całego pakietu Office (licencja korporacyjna). "Wykryj i napraw" nie używałem. Wydaje mi się, że kluczowa może być tutaj kolejność instalacji oprogramowania. Jeśli najpierw był zainstalowany Office a potem ActiveSync - synchronizacja nie działała; po ponownym zainstalowaniu Office na zainstalowanym już ActiveSync'u - wszystko działa OK.
Cześć ^Cat,
kolejność wgrywania oprogramowania nie powinna mieć wpływu. Szukałbym błędu (chociażby dla ciekawośći) gdzie indziej.
Ja mam Toshibę SatellitePro 4300 na której pracuje pełen XPPro i do tego doinstalowywałem ActiveSync'a, a potem robiłem upgrade do jego nowszej wersji i nie mam żadnych problemów z synchronizacją Outlooka, plików, notatek i innych "odhaczonych". Więc chyba nie tu problem.
-
Ja tez zawsze wrzucam MS Office a potem dopiero instaluje ActiveSync i nie mam problemow.
-
a moze miales outlooka express? :]