PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: Gymkhana w Styczeń 19, 2005, 09:08:27

Tytuł: Sprzęt w Moskwie
Wiadomość wysłana przez: Gymkhana w Styczeń 19, 2005, 09:08:27
Może nie wywołam ponownej burzy, ale chciałem podzielić się z wami swoimi doświadczeniami...
Otóż okazuje się, że jeśli chodzi o Moskwę (nie mylić z całą Rosją :) ) to jest ona kilka ładnych lat do przodu w porównaniu z Polską w temaci elektroniki. Rzeczywiście ceny są porównywalne do tych w USA, jest tam niewątpliwie bliżej, wersje językowe są angielskie (jeśli chodzi o Pockety). Jedyny problem to gwarancja.
Bywam tam od czasu do czasu i mogę powiedzieć, że to co oferowane jest w tamtych sklepach przechodzi ludzkie wyobrażenie. Dla przykładu mogę powiedzieć, że już w czerwcu był tam dość szeroki wybór laptopów, w pełni wyposażonych we wszystkie nowe gadżety z matrycami do 10 cali. Całkiem niezłe cudeńka. Z tego co widzę, to  u nas w ogóle coś takiego  nie funkcjonuje na rynku, a szkoda...
Tytuł: Sprzęt w Moskwie
Wiadomość wysłana przez: biblo w Styczeń 19, 2005, 16:25:33
Ciekawa informacja...

Dodam jeszcze, że w Rosji nadal panuje "kult" dolara (Euro to chyba dla nich nie pieniądze), dzięki czemu ceny przeliczane na PLN są wyjątkowo korzystne - wide "wiadomy" topic...

A co do gwarancji - wiadomo, że HP honoruje gwarancje na sprzęt kupiony poza Polską, z tym że do tej pory raczej chodziło o sprzęt z USA, ew. Europy Zach. Ciekawe, czy zasada ta dotyczy również palmtopów kupionych w Rosji...
Tytuł: Sprzęt w Moskwie
Wiadomość wysłana przez: Gymkhana w Styczeń 19, 2005, 20:26:12
Obawiam się, że nie dotyczy, podobnie jak w przypadku ASUSA, Noki, Panasonica, przed zakupem różnych gadżetów tych firm sprawdzałem. Polska to jakiś trzeci kraj, bo sprzęt kupiony w Polsce można bez problemu serwisować w Moskwie... przynajmniej tak tam twierdzą....