Serwis

  • 8 Odpowiedzi
  • 455 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Serwis
« dnia: Wrzesień 06, 2004, 16:40:39 »
Oddaje mojego HP do serwisu. Czy odklejac folie Brando ? Mam teraz UltraClear - po odklejeniu w sumie straci wiele na wartosci bo nie uda sie juz tak ladnie naklejic bez brudzenia czyszczenia itp a nie wiem czy po powrocie folia nie zniknie. A do serwisu idzie w spwawie totalnie nie zwiazanej z wyswietlaczem. Czy brac ze soba pudlo czy samo urzadzenie ?

*

Offline mody313

  • **
  • 236
  • Płeć: Mężczyzna
Serwis
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 06, 2004, 17:26:23 »
Jesli powodem oddania do serwisu nie jest ekran to sadze, ze zostawienie folii jest dobrym pomyslem :)

A co do pudla - jesli posylasz kurierem to zdecydowanie lepiej poslac w fabrycznym opakowaniu - zmniejszasz szanse na to, ze cos sie uszkodzi w czasie transportu.

Serwis
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 06, 2004, 17:30:14 »
Oddaje do punktu serwisowego

*

Offline mody313

  • **
  • 236
  • Płeć: Mężczyzna
Serwis
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 06, 2004, 17:46:58 »
Pamietaj, iz czesc napraw jest realizowana poza granicami Polski. W takim przypadku i tak Twojego ipaq'a czeka podroz kurierem. Mysle, ze pudlo jest wskazane :)

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Serwis
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 06, 2004, 18:38:02 »
Na pewno warto poinformować serwis, że na ekranie naklejona jest folia ochronna. Jeśli nakażą jej zdjęcie, to trudno - będziesz musiał ją zdjąć. Oczywiście taki przypadek może mieć miejsce w przypadku naprawy gwarancyjnej. Jeśli natomiast nie nakażą zdjęcia folii, to dopilnuj aby wpisali ją w pokwitowanie/dowód przyjęcia - dzięki temu będą musieli oddać Ci później palmtopa z folią.

Co do opakowania - jak oddajesz do punktu serwisowego, to chyba nie musisz dostarczać pudełka. Od chwili przyjęcia sprzetu do naprawy całą odpowiedzialność za niego przejmuje serwis.
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline mody313

  • **
  • 236
  • Płeć: Mężczyzna
Serwis
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 06, 2004, 18:55:12 »
Cytat: biblo
Co do opakowania - jak oddajesz do punktu serwisowego, to chyba nie musisz dostarczać pudełka. Od chwili przyjęcia sprzetu do naprawy całą odpowiedzialność za niego przejmuje serwis.

Zgadzam sie w 100%. Tylko po co ryzykowac? Kiedys czekalem na zwrot sprzetu 2 tygodnie dluzej (niz trwala naprawa) - powod - uszkodzenie w drodze powrotnej. Drukarka przyszla nowa (z nowa gwarancja :D ) tylko co mi z tego skoro prawie przez miesiac nie mialem mozliwosci by z niej korzystac?

*

Offline Lass

  • ***
  • 276
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2
Serwis
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 06, 2004, 20:56:38 »
Ja ze swego iPAQa zdjąłem folie Brando przed wysłaniem go do serwisu, bałem się żeby mi nie przepadła ;) pudło w moim przypadku musiałem wysłać, zastanawiałem się tylko czy resztę kabli, podstawkę i ładowarkę wysyłać :mysli: w ostateczności pojechał cały komplet :D

Serwis
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 07, 2004, 11:23:52 »
przecież jest napisane zawsze: "urządzenie odesłac w kompletne i oryginalnym opakowaniu"
co chyba zamyka dyskusję?

*

Offline Lass

  • ***
  • 276
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2
Serwis
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 07, 2004, 22:20:23 »
Hehe... a jednak coś zostało w domu :D dokładnie to ta mała przejściówka do podłączenia zasilacza bez podstawki :P