Strona główna
Pomoc
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
ActiveSync - niedozwolona operacja
PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10
Pocket PC - ogólnie (WM Classic)
ActiveSync - niedozwolona operacja
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
ActiveSync - niedozwolona operacja
3 Odpowiedzi
384 Wyświetleń
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
radian
111
Płeć:
Sprzęt: HTC Desire (HTC Diamond, HTC Cruise, HP hw6515)
ActiveSync - niedozwolona operacja
«
dnia:
Październik 03, 2005, 11:30:31 »
Ludzie! Ratujcie, bo zaraz oszaleję. Instaluję sobie ActiveSync (próbowałem już kilku wersji), wszystko idzie dobrze... Kiedy - zgodnie z poleceniem - wkładam ipaq'a do cradle'a wyskakuje komunikat, ze AS wykonał niedozwoloną operację i zostanie zamknięty! Nie mogę w ogóle się połączyć! Problem występuje tylko na jednym komputerze, na innych instaluje się i działa poprawnie. Próbowałem już instalacji przy wyłączeniu wszystkich możliwych programów, w trybie awaryjnym.. i ciągle to samo
Zapisane
kanczug
19211
ActiveSync - niedozwolona operacja
«
Odpowiedź #1 dnia:
Październik 03, 2005, 11:36:32 »
Sprawdzales czy nie masz jakis wirusow?
Zapisane
radian
111
Płeć:
Sprzęt: HTC Desire (HTC Diamond, HTC Cruise, HP hw6515)
ActiveSync - niedozwolona operacja
«
Odpowiedź #2 dnia:
Październik 03, 2005, 11:53:07 »
Wirusów brak.
Z tego, co czytam na forach HP i innych, to ludzie mają podobny problem. Związany ponoć jest z plikiem apptoport.dll, ale rozwiązania problemów na tych forach nie ma :-/
http://www.ipaqhq.com/forums/archive/index.php/t-18768.html
Coś mi się wydaje, że mnie format c: czeka :-/ Bo już drugi dzień się męczę
[Dodano: 2005-10-03 12:14:55]
JEST I ROZWIĄZANIE!!
http://cexx.org/lspfix.htm
Ściągamy program i przenosimy apptoport.dll do rubryki Remove.
I wszystko cacy!
Zapisane
perla
2689
Sprzęt: Samsung Tab2- 7, Galaxy S2 , Kindle 3,
ActiveSync - niedozwolona operacja
«
Odpowiedź #3 dnia:
Październik 04, 2005, 09:41:11 »
Moze pomoze.
W podobnej sytuacji , mnie pomoglo gdy na tym komputerze usunełem partnership i ponownie załozylem, zsynchronizowalem.
Opisany problem jest czesciej gdy na dwoch kompach są rózne wersje
AS.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »