REDFISH

• 7 Odpowiedzi
  • 1105 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

REDFISH
« dnia: Październik 28, 2003, 17:42:42 »
jesli jest ktos kto uzywa tego programu to prosze o pomoc co mam zrobic krok po kroku zeby to zadzialalo.czy ten program mam zainstalowac tylko na PC czy tez na palmtopa.strony chce ogladac w html.program zainstalowalem na PC ale nie wiem czy dobrze skonfigurowany,na palmtopie mam tylko strone startowa redfisha i gdy chce sciagnac inne serwisy to synchronizacja dziala ale nie wiem gdzie te strony sa instalowane bo nic poza startowa redfisha nie ma

pomozcie poczatkujacemu

*

Offline Daszek

• 257
    • 2oo
  • Sprzęt: BLOW-43Vbt, iPhone3g, htc sensation
REDFISH
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 28, 2003, 22:51:59 »
Mysle, ze powinienes zaczac od zajrzenia na strone http://www.redfish.org.pl/
i przeczytania faq

*

Offline baart

• *
  • 92
REDFISH
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 18, 2004, 11:01:29 »
jestem kompletnym nowicjuszem i nigdy nie korzystałem z tego typu programów
zainstalowałem redfisha na ipaqu, wpisałem hasła, w konfiguarcji ustawiłem newsy i miasta (dla pogody)
kiedy w redfish dowloader wybieram opcje pobierz palmnews, przełącza się do pocketexplorera i łączy ze stroną  sync.redfish.org.pl/index.php a po chwili próbuje ściągnąć i zapisać plik index.php. dokładnie to samo dzieje się przy próbie pobrania pogody,
co robię źle

*

Offline Sebol

• **
  • 158
REDFISH
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 18, 2004, 11:07:49 »
Bo tak to ma dokladnie dzialac. On Ci sciagnie pliki skompresowane.

*

Offline baart

• *
  • 92
REDFISH
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 18, 2004, 11:17:09 »
ale nic nie ściąga, tzn plik index.php nigdzie ise nie zapisuje - widzę postęp zapisu, potem słysze dźwięk i ...pliku nie ma
mało tego widzę że nie ma katalogu my documents\redfish

*

Offline WIrek

• *
  • 88
    • http://wirek.republika.pl/files/index.htm#pocket
REDFISH
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 18, 2004, 13:28:04 »