PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: Bat. w Wrzesień 28, 2006, 15:33:29

Tytuł: RealVGA i brak dotyku przy 320x240
Wiadomość wysłana przez: Bat. w Wrzesień 28, 2006, 15:33:29
Ostatnio bawiłem się trybem RealVGA i przy nim zostanę, jednak niepokoi mnie jedna rzecz - wszystkie gry, które są zrobione w 320x240 po odpaleniu są ładnie na pełnym ekranie, ale na dotyk reaguje tylko prostokąt 320x240 w jednym rogu ekranu! To jest 1/4 ekranu i przez to nie mogę ani spokojnie pograć, ani nawet gry wyłączyć (zazwyczaj Exit jest niżej). Po zmianie na zwykłe VGA znowu wszystko jest wporządku.
Ubolewam najbardziej nad WWP, a nie chce mi się za każdym razem robić softresetu żeby w coś pograć i potem znowu softreset...
Czy jest na to jakiś hack/sposób? Próbowałem VGA Brute Force w Tweak 2k2 .NET, ale nie podziałało.
Tytuł: Re: RealVGA i brak dotyku przy 320x240
Wiadomość wysłana przez: processor w Wrzesień 28, 2006, 18:15:46
Cytat: "BatSk8"
Ostatnio bawiłem się trybem RealVGA i przy nim zostanę, jednak niepokoi mnie jedna rzecz - wszystkie gry, które są zrobione w 320x240 po odpaleniu są ładnie na pełnym ekranie, ale na dotyk reaguje tylko prostokąt 320x240 w jednym rogu ekranu! To jest 1/4 ekranu i przez to nie mogę ani spokojnie pograć, ani nawet gry wyłączyć (zazwyczaj Exit jest niżej). Po zmianie na zwykłe VGA znowu wszystko jest wporządku.
Ubolewam najbardziej nad WWP, a nie chce mi się za każdym razem robić softresetu żeby w coś pograć i potem znowu softreset...
Czy jest na to jakiś hack/sposób? Próbowałem VGA Brute Force w Tweak 2k2 .NET, ale nie podziałało.


A ja mam inny problem że w 320x240 jak uruchomię grę która jest napisana w portrait a grafiki ma o 90* w lewo (sztuczny landscape) to gra normalnie uruchamia się w landscape ale ekran dotykowy ma juz o 90* w prawo, czyli 240x320 mimo że wyświetlanie jest ustawione jako 320x240. Tak jest np. w "Snails" czy "Syberia". I sam muszę przełączać ręcznie na portrait.

A w dodatku niektóre gry 3D nie lubią Nyditota, bo co prawda same sobie zmieniają rozdzielczość z 320x240 na 240x320 (np. te z PDAMill), ale po zakończeniu gry mimo że rozdzielczość wraca spowrotem do 320x240 to pasek start spada mi na dół (razem w WisBarem) przykrywając mi pasek NEW.[/url]