PROSZE O WYROZUMIAŁOSC---NOWY Z COMPACTEM:)

• 8 Odpowiedzi
  • 727 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Luty 02, 2006, 20:54:52 »
WITAM SERDECZNIE!!!!

wlasnie przywiozlem do domu kartonik z mda compact w srodku---przed chwila go odpalilem i zanim zaczne go powoli rozgryzac mam kilka pytan a w zasadzie prosb o rady,mianowicie:

1.mam rom ery a z tego co tu czytalem 1.13 tmobile jest lepszy---czy moglibyscie mnie przeprowadzic krok po kroku przez instaowanie tego rom'u??

2.czy,zeby wlozyc nowego roma potrzebuje wiecej miejsca na karcie??bo poki co jeszcze jej nie mam ale zamierzam kupic ja jutro--ale juz mnie swierzbia rece--stad ta niecierpliwosc i chec wrania juz czegos:D

...to poki co tyle,z pewnoscia bede mial jeszcze 1000 pytan bo jestem zupelnie zielony w temacie mda--z gory dziekuje za wyrozumialosc

« Odpowiedź #2 dnia: Luty 03, 2006, 19:13:45 »
ten opis dotyczy raczej Bigstorage a nie wgrania romu
Proponuje najpierw dokładnie przeszukać forum na PDAclub oraz XDA-developers a potem zabrać sie za upgrade. Jest kilka metod.
Jak się wie co i jak to jest to bardzo proste.
Z mojej strony moge dodać że nie potrzeba wogóle czytnika kart ( w końcu już go mamy w MDA Compact) wystarczy Card Export2.

« Odpowiedź #3 dnia: Luty 03, 2006, 19:32:09 »
Albo co mi tam napisze.
Najpierw sciągamy rom z http://t-mobile.iris-global.com/download_manager_mda_com.html%5B/url%5D
po ściągnięciu klikamy na niego prawym przyciskiem i rozpakowujemy do jakiegos katalogu.
następnie ściągamy najnowsze Radio z http://ftp://xda:xda@xda-developers.com/Magician/Radio/MagicianRadio_1.13.00.zip
rozpakowujemy to do tego samego katalogu , nadrgrywając plik radio_.nbf
Jeśli mamy MDA compact z Ery lub innego operatora (poza T-mobile) to musimy jeszcze zciągnąc plik
http://ftp://xda:xda@ftp.xda-developers.com/Magician/Tools/MaUpgradeUt_noID.exe
aby nie wyskoczył Country Error.