prosba

• 7 Odpowiedzi
  • 814 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

prosba
« dnia: Lipiec 08, 2004, 23:55:45 »
witam.jestem nowicjuszem w kwestii pda.mam pytanie. poszukuje mapy z mozliwoscia nanoszenia na nia danych tj pozycji z gps oraz np wartosci z czujnikow podlaczonych do pda poprzez bluetootha. slyszal ktos moze cos o arcmap? z gory dzieki wielkie za wszelkie info.

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
prosba
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 08, 2004, 23:59:01 »
Jakich wartosci z jakich czujnikow?

prosba
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 09, 2004, 00:01:59 »
ma to wygladac tak.jedziesz autem.w srodku lezy sobie pda z czujnikiem np co2 na zew. do tego podlaczony jest gps. automatycznie na mapie nanoszone sa informacje o pozycji i o wartosci co2.

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
prosba
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 09, 2004, 09:17:45 »
Jak sobie napiszesz oprogramowanie do obslugi takiego czujnika i dodatkowo dodasz (jakism cudem) taki modul do programu z mapa to bedzie to dzialac. Chyba ze jest juz taka mapa, ale szczerze mowiac to nie znam takiego tytulu.

*

Offline jarekt

• 755
  • na stanie Wizard, Uni, TouchHD, HTCHero, Milestone
  • Sprzęt: THD, Hero, Milestone
prosba
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 09, 2004, 23:49:59 »
Sprawa jest duzo latwiejsza - wystarczy prosciutki GPS logger czyli program zapisujacy dane z GPSa. Rzecz chyba jest dosc prosta do napisania (dane z GPSa ida po COMie) ale mozna skorzystac z gotowych programow ktorych jest multum. Jesli chodzi o CO2 to mozna taki program uzupelnic o logowanie w czasie zawartosci CO2 choc wystarczylby program chodzacy rownolegle do GPS loggera - jesli bedziesz mial zapisane w dowolnej formie dane z czujnika z dokladna godzina pomiaru mozna to tez chyba dosc prosto skonfrontowac z logami z GPSa przy czym operacji tych (oraz ew. nalozenia na mape) dokonywac wypadaloby juz spokojnie na duzym PC.

prosba
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 09, 2004, 23:56:33 »