Problem z zainstalowaniem polskiej lokalizacji.

• 5 Odpowiedzi
  • 432 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Czerwiec 30, 2005, 18:03:28 »
Hej.
Jestem tu nowa i całkiem zielona jeśli chodzi o palmtopy. Właśnie kupiłam h1915 i próbuję zainstalować polską lokalizację - InterWrite Pro. Problem polega na tym, że po instalacji wyskakuje okienko, że ten program nie obsługuję mojego palma... No i nie wiem, co robić. Czy można skądś ściągnąć odpowiednią nakładkę?
Z góry dziękuję za pomoc ;]

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 30, 2005, 19:22:03 »
Program ten jest platny. Byc moze ktos sprzedal Ci program dedykowany dla innego palmtopa, a nie dla iPAQ 1915. Dokladnie jaki komunikat pojawia sie na ekranie?

Jakby co to lokalizacje mozesz kupic w www.mediaoffice.pl

« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 30, 2005, 19:35:30 »
Wyskakuje komunikat, że obsługuje h1940... A dokładnie:
InterWrite (H1940) does not support the connected device type. Aplication manager will make the application available for instalation when a supported device type is connected.
Poza tym na samym początku pisze, że to jest adresowane do Pocket PC 2003 - a mam 2002. Można 2003 skądś ściągnąć?

Ale mam pytanie - znam angielski na tyle, że angielskie menu mi nie przeszkadza - chodzi jednak o polskie litery. Czy bez spolszczenia bedzie można pisać ą, ę itp i czy będą widoczne w dokumentach?
Dzięki ;]

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 30, 2005, 19:49:00 »
Do iPAQ 1915 nie da sie zainstalowac Windows Mobile 2003 for Pocket PC. Tak jak mowilem, ktos Ci sprzedal program dla innego PDA. Na tym go nie zainstalujesz.