Problem z synchronizacją

  • 1 Odpowiedzi
  • 693 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline bastiann

  • ****
  • 919
  • Sprzęt: ERA G2
Problem z synchronizacją
« dnia: Maj 27, 2003, 21:17:18 »
Hmm... jaj mam AS na Win 2003 server i jest OK ale sprawdzę w pracy na win2k pro.
Ja bym zrobił tak:
Odinstalowac AS
Odinstalowac driver do Loox-a
zrestartowć Win
zainstalować driver do Loox-a i AS
Jesli reinstalujesz outlook-a to warto go najpierw odinstalować a dopiero póxniej zainstalowac ponownie. Można sobie zrobić backup z Outlook-a ale ja bym najpierw spróbował na "gołym" bez danych. Byc może jest coś na styku miedzy AS a Outlook-em.

*

Offline bastiann

  • ****
  • 919
  • Sprzęt: ERA G2
Problem z synchronizacją
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 29, 2003, 21:54:23 »
Rzeczywiście dziwne. Próbowałem dziś w firmie i na Win2K działe bez problemów. "Duży Outlook" trzyma wszystkie dane w jednym pliku chyba tu: C:Documents and SettingsastiannLocal SettingsApplication DataMicrosoftOutlook dlatego jak odinstalujesz i zainstalujesz ponownie Outlooka to wszystkowraca do poprzedniego stanu. Skoro wymiana systemu na inny miała by pomóc to zanim to robisz, spróbuj założyć nowy profil w win2k i w nowym profilu (login jako inny ludzik) spróbuj działanie AS. Jak się bedzie OK to znaczy się że coś jest jednak nie tak z Outlookiem w starym profilu. Zawsze można wyeksportowac dane ze starego profilu i wczytać w nowym

[Dodano: 2003-05-30 12:34:27]
Sziedzę właśnie w pracy. Podłączyłem mojego Loox-a do komputera i ... nic. Cisza. Zero synchronizacji, zero komunikacji z komputerem. Po chwili szamotaniny podłączyłem kabelek USB przy zgaszonym Loox-e. Po chwili zaświecił się i nastapiła synchronizacja ...