PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: toLL w Kwiecień 29, 2006, 15:21:09

Tytuł: Problem z BT (inny niż wszystkie)
Wiadomość wysłana przez: toLL w Kwiecień 29, 2006, 15:21:09
Od wczoraj próbuję połączyć mojego Asusa z notebookiem via BT (Win XP HE, Widcomm) - bezskutecznie. Przeczytałem już chyba wszystko co było do przeczytania na forum w tym temacie, ale nic nie pomogło.

Najczęstszą przyczyną kłopotów jest złe ustawienie portów COM. No więc chciałem od tego zacząć. Ale: Widcomm pokazuje mi że usługa "Moje port szeregowy..." jest niedostępna, a we właściwościach mam dostępny tylko jeden port COM 0. Nie muszę chyba dodawać że takiego portu w ActiveSync do wyboru nie mam, tam są COM3 i 4. Jeszcze bardziej się zdziwiłem, gdy okazało się że w Menedżerze urządzeń nie mam żadnych portów COM, więc nic tu nie mogłem pozmieniać.

Grzebałem i grzebałem i znalazłem coś takiego: jak w Menedżerze wybrałem "Pokaż ukryte urządzenia" to po rozwinięciu "Sterowniki niezgodne z PnP" znalazłem pozycję "Serial" z wyrzyknikiem. Jestem przekonany że to jest przyczyną braku jakichkolwiek portów COM na moim komputerze.

Pyanie - jak to uruchomić?
Tytuł: Problem z BT (inny niż wszystkie)
Wiadomość wysłana przez: gader w Kwiecień 29, 2006, 15:47:35
musisz uruchomic usluge portow w zaawansowanej konfiguracji.
(prawym na ikone BT kolo zegara i wybierz konfiguracja zaawansowana
tam bedzie zakladka o uslugach komputera i tam wlacz usluge portow)
Tytuł: Problem z BT (inny niż wszystkie)
Wiadomość wysłana przez: toLL w Maj 02, 2006, 11:11:03
Cytat: "gader"
musisz uruchomic usluge portow w zaawansowanej konfiguracji.
(prawym na ikone BT kolo zegara i wybierz konfiguracja zaawansowana
tam bedzie zakladka o uslugach komputera i tam wlacz usluge portow)


do tego już doszedłem. Problem polegał na tym, że nie dało się tej usługi uruchomić.

Problem rozwiązało przeinstalowanie BT z wyłączonym antywirem (w moim przypadku jest to Kaspersky). Gdzieś to wyczytałem w sieci, no i okazało się, że pomogło.