Problem z ActiveSync - utrata danych

  • 7 Odpowiedzi
  • 1363 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z ActiveSync - utrata danych
« dnia: Wrzesień 28, 2008, 18:04:21 »
Witam. Mam wielki problem - powiedziałbym że jestem zdesperowany. Po zainstalowaniu na nowo Windows i ActiveSync chciałem sobie zsynchronizować telefon z Outlookiem. Przy okazji nie wiem co mnie pokusiło i usunąłem  z telefonu powiązanie ActiveSync z kompem a w wyniku tego (nieświadomie) utraciłem wszystkie kontakty i terminy w kalendarzu. Zabrzmi to śmiesznie ale kopie z SPB Sprite Backup, które miałem na karcie pamięci zniknęły tydzień wcześniej w jakichś dziwnych okolicznościach (nagle wszystkie dane jakie miałem na karcie po prostu zniknęły - chociaż system cały czas pokazywał zajętość karty pamięci). Jedyne miejsce w którym były wszystkie kontakty i terminy to mój telefon (HTC Touch Polaris). W tej chwili zastanawiam się czy jest jakiś sposób żeby ta operacje odwrócić ! Czy Ktoś jest mi w stanie pomoc. Proszę !

*

Offline AMi

  • *****
  • 1763
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia 7110
Odp: Problem z ActiveSync - utrata danych
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 28, 2008, 18:09:21 »
1234567890
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2014, 13:34:42 wysłana przez AMi »

Odp: Problem z ActiveSync - utrata danych
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 28, 2008, 18:30:14 »
Rzeczywiście mój błąd. Chodziło o Sprite Backup (napisałem tak chyba z przejęcia po utracie danych). Odzyskałem z karty to co się dało ale Backupy były niestety niespójne.

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Problem z ActiveSync - utrata danych
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 28, 2008, 19:30:42 »
Jezeli masz pusto w outlooku oraz w PPC i nie masz zadnych backupow, to nic nie zrobisz.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

Odp: Problem z ActiveSync - utrata danych
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 28, 2008, 20:46:36 »
A co z plikiem pim.vol - plik ten znajduje sie u mnie w katalogu głównym i ma prawie 700 kB (być może zawiera wszystkie dane, tylko jak go spowrotem skojarzyć z moim urządzeniem ?)

*

Offline AMi

  • *****
  • 1763
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia 7110
Odp: Problem z ActiveSync - utrata danych
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 28, 2008, 21:24:37 »
1234567890
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2014, 13:34:27 wysłana przez AMi »

Odp: Problem z ActiveSync - utrata danych
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 01, 2008, 23:21:46 »
Dzięki za podpowiedzi. Okazuje się że jest program którym można otworzyć plik pim.vol - nazywa się "Pocket dbExplorer 3.1" firmy PhatWare, jednak jedyne w czym mi pomógł to przekonać się że plik jest rzeczywiście pusty tzn. rekordy w bazie są puste. Po wprowadzeniu kilku kontaktów do telefonu i wyedytowaniu pliku pim.vol można przeczytać zawartość poszczególnych rekordów i chyba nawet można poddać je edycji, ale przy pustej bazie to w sumie gra nie warta świeczki. Nie pozostaje mi nic innego jak odtworzyć bazę kontaktów i kalendarz od nowa oraz być ostrożniejszym na przyszłość :-). Zamykam temat.

*

Offline AMi

  • *****
  • 1763
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia 7110
Odp: Problem z ActiveSync - utrata danych
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 02, 2008, 19:20:20 »
1234567890
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2014, 13:34:12 wysłana przez AMi »