PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: j23 w Kwiecień 18, 2003, 11:10:05

Tytuł: Problem z ActiveSync
Wiadomość wysłana przez: j23 w Kwiecień 18, 2003, 11:10:05
Problemy z synchronizacją danych

Otrzymuję komunikat
Calendar,Contacts,Tasks,Notes: attention required

Po wybraniu Resolve items otrzymuję komunikat
Items of one or more information types cannot
be synchronized. Disconnect and reconnect your
device.

To view all error messages and dialog boxes that
require your input, you must connect to this
computer via infrared or serial/USB cable.

W pozostałych przypadkach: Favorites, Pocket Access,
Inbox, Files działa bez problemu

Proszę o pomoc. W serwisie Compaq dostałem jedynie radę w postaci "twardego" resetu. Mam zsynchronizowane dane z przed 2 dni
i trochę szkoda to stracić. Czy jest jakiś sposób by to obejść?
Tytuł: Problem z ActiveSync
Wiadomość wysłana przez: Dommir w Kwiecień 18, 2003, 15:09:11
Ten sam problem poruszyłem 11 kwietnia.niestety rady Jakuba nic nie pomogły.Zdecydowałem się wreszcie na hard reset i żeby było śmieszniej dalej jest to samo.Mało tego przeinstalowałem ActviveSync i dalej jest to samo.Może jest to jakaś usterka w systemie lub urządzeniu. Mam 3970.
Tytuł: Problem z ActiveSync
Wiadomość wysłana przez: MacBirdie w Kwiecień 18, 2003, 15:16:43
Być może musicie zapuścić Personal Folders Repair Tool, czy coś podobnego - w pomocy znajdziecie, gdzie ten program jest na dysku.

edit:
Znalazłem:

Scanpst.exe w katalogu:
dysk:Program FilesCommon FilesSystemMapi1045
Tytuł: Problem z ActiveSync
Wiadomość wysłana przez: Dommir w Kwiecień 18, 2003, 17:55:16
Zrobiłem jak podpowiadał Maciej lecz niestety nie przyniosło to efektu.
Aplikacja nie odnalazła żadnych błędów.Poszedłem więc na całość i zrobiłem tak:
1.Usunąłem Outlooka z PC-ta
2.Zrobiłem hard reset w Pockecie
3.Zainstalowałem na nowo Outlooka
4.Wystartowałem
Jak myślicie co się działo?
Działo się wszystko po staremu czyli tak jak było na początku.
Zaczynam nabierać przekonania, że moja zabawka dała d...
Czy nie znajdzie się nikt kto wyprowadzi mnie z błędu?
Tytuł: Problem z ActiveSync
Wiadomość wysłana przez: kanczug w Kwiecień 18, 2003, 18:26:00
A jak laczysz sie z komputerem?? Przez jaki kabelek? Moze przez WLAN albo LAN, albo PAN itd...? Bo ja tez tak mialem raz przy synchronizacji przez WLAN, ale potem przez kabelek wszystko sie naprawilo i przez WLAN znowu dziala.
Tytuł: Problem z ActiveSync
Wiadomość wysłana przez: Dommir w Kwiecień 18, 2003, 18:33:48
Od początku z komputerem łączę się przez kabelek i do chwili obecnej wszystko działało normalnie.Konkretnego momentu kiedy tak zaczęło się dziać nie pamiętam bo nie codziennie synchronizuję dane.
Jestem pewny jednego, że było to po odczytaniu backupu z karty.
Tytuł: Problem z ActiveSync
Wiadomość wysłana przez: Dommir w Kwiecień 18, 2003, 20:35:22
Chyba jest jednak problem w PC-cie.Spróbowałem zsynchronizować dane z innym PDA i problem się powtarza.Może jest jakiś z bazami danych.Czy usunięcie Outlooka z systemu usuwa również bazy danych?
Tytuł: Problem z ActiveSync
Wiadomość wysłana przez: j23 w Kwiecień 18, 2003, 20:48:03
Spróbowałem ponownie instalując wszystko na innym komputerze z Windows2000. Za pierwszym razem się nie udało komunikat ten sam. Ponowiłem próby usuwająć partnership i dodając nowy, ale z sychronizacją podstawową i udało się. Oczywiście w pierwszym komputerze bez zmian. Wynika z tego, że gdzieś leży problem po
stronie PC. Prawdopodobnie, gdzieś jest gubiona informacja o tym co i jak sychronizować z Outlook. Być może, ktoś idąć moim tropem do końca rozwiąże problem.
Tytuł: Problem z ActiveSync
Wiadomość wysłana przez: j23 w Kwiecień 19, 2003, 23:30:08
Sychronizacja podstawowa nie obejmuje Files, Acess i cos jeszcze. W chwili obecnej nie moge kontynuwac dalszych prob. Korzystam jedynie z ipaq i nokia 6310. Po swietach dokoncze testy
Tytuł: Problem z ActiveSync
Wiadomość wysłana przez: Dommir w Kwiecień 22, 2003, 11:21:31
Pytanie do j23 - czy udało Ci się rozwiązać problem?
Tytuł: Problem z ActiveSync
Wiadomość wysłana przez: j23 w Kwiecień 22, 2003, 15:40:23
Jeszcze nie. Po kilku usunięciach partnership, mam synchronizację INBOX, ale do pełni szczęścia jeszcze daleko.