PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: Pio_alt w Kwiecień 21, 2007, 11:58:40

Tytuł: Pomocy Yakumo delta 300 GPS 2l
Wiadomość wysłana przez: Pio_alt w Kwiecień 21, 2007, 11:58:40
Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem i proszę WAS o pomoc.
Nie zdążyłem się nacieszyć nowo zakupionym używanym sprzętem Yakumo delta 300 GPS 2l a tu bum i pękł wyświetlacz,javascript:emoticon
Sad wymieniłem na używany ten sam model, włączam ok ekran powitalny Yakumo-system operacyjny Windows Mobile, a potem test ekranu TOUCHSCREEN-działa krzyżyk się porusza, po ostatnim punkcie od nowa i tak cały czas.
Proszę pomóżcie co z tym dalej zrobić. javascript:emoticon
Z góry dziękuję za pomoc.
Piotr A
Tytuł: Odp: Pomocy Yakumo delta 300 GPS 2l
Wiadomość wysłana przez: OleYek w Kwiecień 21, 2007, 12:23:10
To nie jest test ekranu tylko kalibracja i musisz klikac na krzyzyki na ekranie jezeli CI tego nie przechodzi to znaczy ze masz uwalona warstwe dotykowa.
Tytuł: Odp: Pomocy Yakumo delta 300 GPS 2l
Wiadomość wysłana przez: Pio_alt w Kwiecień 21, 2007, 14:47:35
Ok dzięki że ktoś w końcu się zainteresował :)
Jedno tylko ale, czy skoro jest uszkodzony ekran dotykowy to dlaczego krzyżyk reaguje na dotyk i przesuwa się?
W prawdzie już odesłałem wyświetlacz do Sprzedawcy na wymianę na inny, ale każda pomoc się liczy.
Jeszce raz dzięki.
Tytuł: Odp: Pomocy Yakumo delta 300 GPS 2l
Wiadomość wysłana przez: ziele w Kwiecień 21, 2007, 17:05:49
Zepsuty dotyk zazwyczaj wykrywa że jest dotykany tylko nie tam gdzie faktycznie jest rysik. Dlatego krzyżyk się przesuwa ale nie przechodzi kalibracji. Takie zabezpieczenie jakby ktoś klikał gdziekolwiek, bo wiadomo że potem nie było by możliwości poruszać się po systemie i wejść do ponownej kalibracji.