PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: SirGandalff w Grudzień 02, 2006, 17:50:34
-
Witam wszystkich serdecznie. Stalem sie mniej lub bardziej szczesliwym posiadaczem palma Airis t620 i juz mam problem. Podczas wgrywania polskiej nakladki na system na koniec palm sie zawiesil.... a po resecie juz nie wstal... wyswietla sie tylko ekran z logo a potem juz tylko bialy ekran... i zero komunikacji z komputerem. Reset nie pomaga. Jest ktos w stanie poradzic co z tym zrobic i jak go reaktywowac????
-
Może pomóc hard reset, jak to zrobić? Przeczytaj resztę:
Na francuskim forum ( http://forum.hardware.fr/hfr/MiniPCPortablesPDA/PDA-Organiseurs/avis-airis-t620-sujet_33625_12.htm ) znalazłem takie coś:
-Appuyer sur le joystick "en haut" et simultanément appuyer sur reset. Maintenir le joystick en position haute jusqu'a ce que l'écran Airis disparaisse
po "przepuszczeniu" przez translator na altavista.com wyszło ->
-To support on the joystick "in top" and simultaneously to press on reset. To maintain the joystick in high position until A what the Airis screen disappears
życzę powodzenia, a i dodam, że po hard resecie sprzęt będzie czysty tzn. stracisz wszystkie zainstalowane programy i ustawienia
-
12^2
-
ja456 jestes normalnie wielki :) Pomoglo. Kit z danymi palm zyje :) Tylko skad teraz pociagnac polska nakladke ktora bedzie chodzic :) Jeszcze raz wielkie dzieki.
-
trzeba kupić spolszczenie dedykowane do danego modelu i wersji systemu, przeważnie działa tylko na angielskiej wersji oprogramowania. Twój model jest raczej mało popularny, więc mogą być problemy z zakupem.
-
ja456 jestes normalnie wielki :) Pomoglo. Kit z danymi palm zyje :) Tylko skad teraz pociagnac polska nakladke ktora bedzie chodzic :) Jeszcze raz wielkie dzieki.
:) wystarczyło poszukać chwile w googlach :P Lepiej zapamiętaj to na przyszłość, bo może się jeszcze przydać :)
-
Szukalem ale widac jakos malo skutecznie. Gdyby nie Ty to zostalby mi serwis tylko :-)