jak uruchomic doom3 na WM 2003

  • 14 Odpowiedzi
  • 791 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jak uruchomic doom3 na WM 2003
« dnia: Wrzesień 29, 2004, 16:48:20 »
co jest potrzebne i gdzie to wgrac prosze o pomoc

*

Offline McGreg0r

  • **
  • 105
    • Black Mesa East
  • Sprzęt: archos70, n95, samsung nexus s
jak uruchomic doom3 na WM 2003
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 29, 2004, 17:26:51 »
Hy hy ten nowy doom3 ? ;). Nie wiedzialem ze jakis wpolczesny PDA da sobie z tym rade :D

jak uruchomic doom3 na WM 2003
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 29, 2004, 17:34:39 »
nie potrzebuje wymadzrzania sie tylko porady

*

Offline McGreg0r

  • **
  • 105
    • Black Mesa East
  • Sprzęt: archos70, n95, samsung nexus s
jak uruchomic doom3 na WM 2003
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 29, 2004, 17:45:38 »
Wygladalo co najmniej na zart no chyba ze ten D3 to wcale nie D3. Wobec tego mozesz podac jakiegos linka skad mozna ta gre uzyskac (w legalnym tego slowa znaczeniu)?. Z checia sie temu przyjrze.

jak uruchomic doom3 na WM 2003
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 29, 2004, 17:52:06 »
ja tez chętnie bym odpalił dooma 3 na PPC :) bo raczej no moim blaszaku nie pójdzie ;)

*

Offline Poklik

  • *****
  • 2379
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.poklik.yoyo.pl
  • Sprzęt: eee... 901
jak uruchomic doom3 na WM 2003
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 29, 2004, 17:56:11 »
To jakiś żart? :D

*

Offline Kusiu

  • *****
  • 3968
  • Płeć: Mężczyzna
jak uruchomic doom3 na WM 2003
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 29, 2004, 17:58:20 »
Odpowiedź jest prosta, na dzień dzisiejszy Doom-a 3 (ID Software) nie da się uruchomić na WM2003.

*

Offline MacBirdie

  • *****
  • 1943
  • Płeć: Mężczyzna
  • I znów Poznań ;)
    • macbirdie.net
  • Sprzęt: iPhone 4 16GB | iPad 3G 64GB | iPhone 3G 8GB
jak uruchomic doom3 na WM 2003
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 29, 2004, 18:10:56 »
Czyli nadal panuje mit, że Windows Mobile 2003, to taki Windows XP, tyle że dla palmtopów. :)

Ja odpowiem tak, że gdy PDA będą miały procesory co najmniej 3GHz i układy do grafiki 3D klasy GeForce 6800 GT, to nie będzie problemu. Kiedy? Rok 2010? ;)

*

Offline aves

  • 18
jak uruchomic doom3 na WM 2003
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 29, 2004, 18:11:07 »
nędzna prowokacja...

*

Offline Poklik

  • *****
  • 2379
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.poklik.yoyo.pl
  • Sprzęt: eee... 901
jak uruchomic doom3 na WM 2003
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 29, 2004, 18:12:44 »
Możesz za to uruchomić dooma 1 i 2 na pockecie...

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
jak uruchomic doom3 na WM 2003
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 29, 2004, 18:23:14 »
Cytat: gruzja
nie potrzebuje wymadzrzania sie tylko porady

Ale tak na serio to o co Ci chodzilo? Bo jestem bardzo ciekawy...

jak uruchomic doom3 na WM 2003
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 29, 2004, 18:27:14 »
sorry ale chodzi mi o doom 1 poprostu tak mialem zapisany plik .wad to powie mi ktos jak to uruchomic

*

Offline Poklik

  • *****
  • 2379
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.poklik.yoyo.pl
  • Sprzęt: eee... 901
jak uruchomic doom3 na WM 2003
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 29, 2004, 18:36:52 »
Najlepiej ściągnij gfDooma, następnie przekopiuj go do jakiegoś folderu w pda, a potem skopiuj plik wad do katalogu gfdooma.
Jest jeszcze pocketdoom, jednak on sam się wyłącza, przez co nie mona normalnie grać.
PS. W gfdoomie musisz mieć wersje pliku wad 1.9, gdyż wersja 1.666 (piracka) po prostu na nim nie działa.

jak uruchomic doom3 na WM 2003
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 30, 2004, 12:37:46 »
No wypasik Doom 3 na ppc nie no dobry pomysł pogram se na pokecie:P
bo mi na barthonie troche chaczy
brawa za pomysły

*

Offline MaNwE

  • *
  • 63
jak uruchomic doom3 na WM 2003
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 30, 2004, 14:18:33 »
Cytat: MacBirdie
Ja odpowiem tak, że gdy PDA będą miały procesory co najmniej 3GHz i układy do grafiki 3D klasy GeForce 6800 GT, to nie będzie problemu. Kiedy? Rok 2010? ;)


posadzam, ze bedziesz musial wtedy ze soba mala turbine nosic do chlodzenia, a w plecaku prądnice :p

Już wkrótce komputery mogą ważyć nie więcej niż 1,5 tony.
(Popular Mechanics, 1949)