PDA z wyjsciem wideo

• 6 Odpowiedzi
  • 652 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline LoL

• 2
PDA z wyjsciem wideo
« dnia: Kwiecień 14, 2005, 21:59:09 »
Witam. Chcialem zapytac Was czy jest palmtop z wyjsciem wideo? Chce go polaczyc do monitorka w samochodzie, tak zeby pokazywal mape na monitorze, a dodatkowo ogladac z niego filmy.

Najlepiej zeby mial wbudowane wyjscie wideo, to slot na karty bede mial na pamiec z filmami. Ewentalnie zeby mial sporo pamieci okolo 1GB i wiecej oraz za pomoca jakiegos adaptera wyjscie wideo.

Dodatkowo by mial modul GPS,moze byc doczepiany, ale moze miec wbudowany.

Mozecie mi cos polecic, bo jestem zielony w tymtemacie.

Dziekuje z gory.
GG 2011138 info@vipcollectionshop.pl

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
PDA z wyjsciem wideo
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 14, 2005, 22:41:10 »
W takim razie najlepszy bedzie Dell Axim x50v, ktorzy przy pomocy specjalnego adaptera podlaczanego do portu synchronizacyjnego moze dawac sygnal video-out. Takie adaptery sa tez dla palmtopow Toshiba e8xx, ale Axim ma ten port akcelerowany. Nie ma PDA z wbudowanym GPS i wbudowanym wyjsciem video - wtedy tylko na karcie CF lub SDIO.

*

Offline spooky

• **
  • 152
  • Sprzęt: HTC TP
PDA z wyjsciem wideo
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 14, 2005, 22:42:57 »
Ale są przecież chyba adaptery na CF z wyjściem video. Mam rację ? :>

*

Offline kanczug

• 19211
PDA z wyjsciem wideo
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 14, 2005, 22:43:09 »
Tyle ze obraz bedziesz moze i mial na tym telewizorku/monitorku, ale pamietaj ze palmtopa obsluguje sie glownie dotykajac jego ekran. By uzyskac najlepsza wydajnosc przesylania obrazu taki ekran trzeba wylaczyc. W przeciwnym razie moze troche klatkowac obraz. Wtedy trudno bedzie na slepo dotykac programowych przyciskow wyznaczajac np. trase. Lepiej kup sobie PDA z duzym ekranem i po klopocie. Np HP iPAQ hx4700 ma 4" panel LCD.

[Dodano: 2005-04-14 22:44:38]
Cytat: spooky