obraz z kamery IP na PDA

• 32 Odpowiedzi
  • 5073 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

obraz z kamery IP na PDA
« dnia: Kwiecień 13, 2007, 10:20:24 »
Kupiłem MIO 550.   Chciałbym uzyskać na niej obraz z kamery z numerem IP, którą mam zainstalowaną w firmie.   Oczywiście z każdego stacjonarnegoi komputera jest to możliwe.   Z mojego PDA jest możliwe uzyskanie zdjęcia z kamery IP, ale obrazu video nie ma.   Jestem laikiem, może ktoś mi pomoże? Będę bardzo wdzięczny.   
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2007, 22:44:43 wysłana przez cytryna »

*

nothin

Odp: obraz z kamery IP na PDA
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 14, 2007, 06:05:03 »
panowie, problem ciekawy, moze ktoś cosik wygeneruje bez OT...
jakiś streaming?

*

mobi_one

« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 14, 2007, 12:27:26 »
nic ciekawego sie nie wygeneruje ze wzgledu na badziewna obsluge javy
ale mozna zobaczyc to:
http://www.comvu.com/comvu/Streaming.htm
lub moze da sie obejsc IP i to:
http://www.zone1.de/PocketPC/LxCam.html

*

Offline Kapitan Pazur

• 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 14, 2007, 19:40:05 »
kolega pyrzanek już w drugim identycznym wątku dostał odpowiedź że się nie da, bo jego kamera wykorzystuje zbyt zaawansowane technologie jak na możliwości ppc  ;D

*

nothin

« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 14, 2007, 19:42:08 »
nic ciekawego sie nie wygeneruje ze wzgledu na badziewna obsluge javy
ale mozna zobaczyc to:
http://www.comvu.com/comvu/Streaming.htm
lub moze da sie obejsc IP i to:
http://www.zone1.de/PocketPC/LxCam.html

ale ja nie rozumiem, czemu sprowadza się to do javy...
a co z probą streamingu nawet w tcpmp?

*

Offline Kapitan Pazur

• 11296
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 14, 2007, 19:45:25 »
streaming ma to do javy, że na stronie wstawiany jest jakiś applet
pamiętam jak kiedyś przy testowaniu skryptu pokazującego obraz z kamerki, na pc z Operą bez javy też w ogóle nie wyświetlał mi się obraz

*

Offline xprimo

• 477