PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: tomaszbyjos w Wrzesień 05, 2005, 18:43:38
-
Jak w temacie.
Wcześniej już pytałem o klejenie słuchawek i skleiłem ale widocznie cos źle bo po
paru minutach słychać BIP dioda zamiga 3 razy na czerwono i to oznacza ze po paru sekundach (minutach) po prostu się wyłączą. Potem to nawet nie zawsze chcą znowu pracować. Dopiero po resecie w złączu ruszają pracują i scenariusz się powtarza...
Wiecie czy serwis przyjmie takie (klejone) słuchawki może to nie to uszkodzenie tylko coś innego.
Ale znając serwis HP to sprawa przegrana...
Co radzicie?
No niestety to złamanie - klej dał sie ściągnąć ale HP pewnie to odrzuci... ?
Pewnie w ostateczności sam pobawie się w lutowanie.
Apropo to te słuchawki pekają seryjnie ja znam 2 przypadki. To samo miejsce.
CHINSKI SZAJS a tyle kasy...
-
No cóż, HP dało ciała, bo moje również się rozlatują. Pierwsze pęknięcie pojawiło się po dwóch tygodniach użytkowania i znajdowało się w pobliży przejścia pałąka w słuchawkę. Kilka dni temu zauwżyłem kolejne, tym razem duże w połowie pałąka. I to pęknięcie wygląda naprawdę nieciekawie, bo grozi, tak jak u ciebie przerwaniem kabelków wewnatrz pałąka. A przygladając się uważniej pałąkowi zauważyłem kolejne pęknięcia (jeszcze nieduże) w odległości 1/3 długości pałąka, z obu stron peknięcia środkowego. No cóż, przyłączam się .... CHIŃSKI SZAJS !!!!
-
I to sa wlasnie prawdziwe testy... a nie dwa tygodnie zabawy :) Dopiero po dluzszym czasie uzytkowania mozna znalezc wszystkie wady i zalety...
-
Dałem do serwisu zobaczymy co powiedzą ...???
-
ciekaw jestem czy jesli okaze sie , ze jest to nagminna usterka i pekaja jak rysiki w looxie to HP stanie na wysokosci zadania
-
Chciałbym, żeby stanęli na wyskosci zadania, ale FSC trochę zeszło zanim sią przyznali do błędu. A poza tym było im chyba troche łatwiej ze względu na wartość rysików oraz to, że bądź co bądź nie są one integralną częścią urządzenia, a pałąk w słuchawkach, przez który dodatkowo biegną przewody, jednak jest.
Poczekamy i zobaczymy co powie serwis.
-
Jak to załatwią pozytywnie to jeszcze jedne im wyśle. Bo niestety jeszcze jedne pęknięte mam.
Jak ktoś złamie pałąk całkiem skutecznie to niech powie jak wygląda środek pałąka czy są tam przewody czy może ścieżki bo wydaje mi się że kable nie pękają tak łatwo. Ułatwi to procedurę lutowania(rozbierania plastiku co by się do przewodów dostać).
Aaa jak HP odpowie to dam znać od razu.
-
Gdzie dawałeś do serwisu? Do któregoś w Rzeszowie (bo na stronie HP są 2 z Rzeszowa), czy wysyłałeś do innego miasta?
-
Dawałem tam gdzie kupiłem KAREN NOTEBOOK :)
A Oni wysłali...
-
Serwis podobno pytał z jakim "IPAQ" działały słuchawki HEHEHE jak by to miało znaczenie :) - pewnie w przyjeciu serwisowym maja taką rubryczke hehe a to taki inny IPAQ - LOOX :)
-
Naprawa będzie 2x droższa (za karę!!!) >:)
-
Nie pewnie konfiskata za niewłaściwe użycie :) albo za kare jeszcze bardziej połamią
-
i powiedzą ze przy transporcie pękną...teraz pewnie bedziesz czekal 125 lat na odpowiedz, po czym bedziesz sie z nimi sądzil i i tak nie wygrasz i oddadzą Ci spowrotem lecz tyrmaze zlamaną z 400miejscach sluchawke BT:)
-
Nie przesadzajmy, moze nie bedzie tak źle. Jestem ciekawy jak sie odniosą do uszkodzenia mechanicznego, ktore nie jest objęte gwarancją,
-
Nie zrobiłem zdjęcia ale mim zdaniem to nie moja wina. Pękniecie jest w miejscu zgrzewu plastiku (kto robi zgrzew w najbardziej narażonym na wyginanie miejscu a niby taki koncern i tylu inżynierów). Nie ma oznak "zmęczenia plastiku" po prostu rozszedł sie zgrzew!!!!!!!!!! I to w dwóch egzempalrzach.
-
A może HP sprzedaje je w kilku rozmiarach :) S, M, XL, w zalezności od obwodu głowy :))
-
Jasne a w Polsce sprzedają rozmiar dla pigmejów pomylili sie i zamiast do RPA wysłali do RP.
-
A OTO DALSZY CIAG HISTORII :
Przyszła propozycja serwisu : koszt UWAGA: 344 zł netto dobre nie!!!!!
UWAGA UWAGA LUDZIE NIE KUPOWAĆ TEGO SZAJSU NIE DOSC ZE SIE PSUJE To JESZCE HP MA TO W DU... OOOOO to mnie wku$%#%li . WIECEJ SZAJSU HP NIGDY DLA SIEBIE ANI FIRMY NIE KUPIE. JAK OCHŁONE TO JESZCZE DALSZY CIAG NAPISZE NA RAZIE TO WIECEJ NIE MOGE........!!!!!!! Przyszło mi ma myśl rozwiniecie HP H%$WE PRODUKTY :). tyle bo jeszcze powiem cos czego nie powinienem......!
[Dodano: 2005-09-16 11:37:55]
Jeśli administratorzy mogą (bo nie wiem czy to legalne) to niech ostrzeże przed tym produktem innych klubowiczów SZKODA KASY LEPIEJ DAĆ NA CARITAS ALBO PAJACYKA przynajmniej jakiś pożytek. A nie karmić przerośnięte HP -- tam nawet nie ma z kim gadać wszystko z góry - jak zapytasz to ci mówią takie mamy wytyczne.
-
A OTO DALSZY CIAG HISTORII :
Przyszła propozycja serwisu : koszt UWAGA: 344 zł netto dobre nie!!!!!
No ....... Miałem coś napisać, ale mnie zatkało. Za tyle to przecież można kupić nowych dwie sztuki, tylko po co ???
No cóż wyglada na to że HP ma klienta głęboko w ... poważaniu, czyli jak w większości wcześniej opisanych na różnych forach przypadków.
W związku z tym chyba będę musiał sam naprawić swoje słuchawki, zanim sie rozlecą do końca. :(
Przyszło mi ma myśl rozwiniecie HP H%$WE PRODUKTY :).
Jak już to cH%$WE PRODUKTY. Chyba że chodzi o jakieś inne niecenzuralne słowo, to przepraszam. :)
Jeśli administratorzy mogą (bo nie wiem czy to legalne) to niech ostrzeże przed tym produktem innych klubowiczów
Myślę, że mogą, a nawet powinni. Może wreszcie HP zacznie szanować klientów, jak przestaną się sprzedawać ich "markowe" produkty.
-
Zawsze wiedziałem że hp się nadaje tylko do robienia drukarek :)... no czasem jeszcze coś innego im wyjdzie.
-
z drukarkami HP też miało problemy :) a raczej ja miałem problemy z drukarkami HP
-
Naprawdę dobre to HP robiło kalkulatory RPN. Używam model 10C od wielu, wielu lat i jest niezawodny i niezniszczalny.
pozdr.
robo.
-
Naprawdę dobre to HP robiło kalkulatory RPN. ...
robo.
to prawda, ja mam do dzisiaj hp48gx i nawet PPC nie może go zastąpić.
Za dużo i za szybko wprowadzają produkty bez testów by zarobić jak najwięcej i zapomnieć o użytkownikach gdy się już nabiorą (np. wspaniały głośnik w 4700 - powinni to wymieniać i przepraszać i tak samo ze słuchawkami).
-
... Ciąg Dalszy. -
...Po paru rozmowach z HP dowiedziałem się, że ewentualna reklamacja nie ma sensu(i tak ją zrobię). Poza tym cena jest taka ponieważ te słuchawki "TYLE" kosztują w kanale (kanale-dobre określenie tej firmy) HP - cokolwiek to znaczy.
No nic przypuszczam ze Dziś tj. piątek 13:50 już nic nie zdziałam(zresztą nie chce się jeszcze bardziej denerwować na weekend) -- w PONIEDZIAŁEK RUSZAM DO SZTURMU -- zobaczymy co z tego wyjdzie.
AA Jak komuś tez pękły to niech da znać.
[Dodano: 2005-09-16 13:41:51]
...A co do drukarek HP to dobrze dopóki działają. Ja mam HP LJ 4300 (sprzęt za ok. 7000 zł) i wyprowadzanie papieru padło -- serwis HP powiedział (po 3 tyg.) że nie widzi
usterki. Dziś ta drukarka jest w serwisie po gwarancyjnym bo naprawiają „niewidzialną-usterke” wyprowadzania papieru.
Hmmm a kiedyś HP coś znaczyło.......
-
Niestety mimo reklamacji (znajomości w HP) i uporu nie udało się ... słuchawki wróciły niestety nadal peknięte.... Hmmm wiec .... Nie wiem może jeszcze coś wymyśle ale na razie NIESTETY HP NIE UZNAŁO TEGO ZA WADE PRODUKCYJNĄ.