Sterowanie w grach Mio168

  • 6 Odpowiedzi
  • 560 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline zwi

  • 10
Sterowanie w grach Mio168
« dnia: Kwiecień 03, 2005, 18:46:15 »
Temat pewnie tyczy sie tez Yakumo i wszystkich pochodnych.
Gdzie ustawic opoznienie dzialania sterowania prawo lewo gora dol ?
Daje np w prawo puszczam a w grze postac lub to czym steruje idzie jeszcze ciut dalej w prawo. Praktycznie nie da sie grac w gry.

Sterowanie w grach Mio168
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 03, 2005, 20:27:54 »
To chyba ten sam problem, który zgłaszałem w innym dziale (gry życia), ale pozostał bez odpowiedzi.
Gier właściwie nie używam, ale wyjątkiem są klasyki, których trudno nie mieć. Znalazłem tetrisa na PDA - Kevtris. Grafika przyjemna, ale grać się nie da, gdyż każdy ruch joysticka w prawo czy lewo powoduje podwójne przesunięcie klocka. Jeżeli przeprogramuje się sterowanie grą na klawisze, jest to samo.
Czy ktoś też zauważył takie zjawisko? Jak temu zaradzić?

*

Offline P@blo

  • **
  • 178
Sterowanie w grach Mio168
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 03, 2005, 21:11:50 »
to nie odtyczy wszystkich mio bo w moim 558 jest ok. we wszystkie gry gra sie super. dlatego niestety nie moge pomoc. ale proponuje zarejestrowac sie na amerykanskiej stronie jako mio vip i wtrdy mozna sciagac wiele latek i ciekawych rzeczy do mio. do tego mozna zadawac pytania na rozne tematy i w przeciagu dwoch dni jest odpowiedz od technikow.

tu daje link do rejestracji:
http://mio.mitac.com.cn:1000/mio/M100/signup.jsp
niestety dla europejczykow ta stronka dziala strasznie wolno, wiec trzeba sie uzbroic w cierpliwosc. ale na innych stronach mio nie ma wiekszosci tych programow, tak wiec warto. a i powiem jeszcze jedno warto sie zarejestrowac gdyz wiekszosc rzeczy nie jest dostepna dla niezarejestrowanych (do rejestracji wymagany jest numer seryjny PDA firmy mitac).

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Sterowanie w grach Mio168
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 03, 2005, 22:36:42 »
To nie jest amerykanska strona :)
.cn to Chiny

*

Offline P@blo

  • **
  • 178
Sterowanie w grach Mio168
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 03, 2005, 23:01:32 »
ale to przekierowanie idzie tylko z amerykanskich serwerow...

... no i moze chinskich albo tajwanskich ale wtedy jest w ichnim jezyku, a ja nie potrafie czytac tych hieroglifow :D.

*

Offline PaDo

  • **
  • 240
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Chat B5330
Sterowanie w grach Mio168
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 06, 2005, 14:18:40 »
...czy ktoś sobie z tym problemem poradził??? bo takze go zauwazylem!

[Dodano: 2005-04-06 14:59:21]
byc może to moje mylne podswiadome wrazenie ale chyba troszke sie poprawilo gdy zmienilem opcje : start>settings>buttons>up/down control na minimalną czyli "short" (w przypadku delay... i repeat....)
problemu to nei eliminuje ale wlasnie mam wrazenie ze teraz mam wieksza kontrole nad latajacym kursorem np w emulatorze atari...

tak czy owak moze ktos zna lepsze rozwiazanie a moze warto sklecic po angielsku pytanie do dzialu technicznego mio??? moze ktos sie podejmie ???

[Dodano: 2005-04-06 15:22:24]
Cytat: mblasz
Znalazłem tetrisa na PDA - Kevtris. Grafika przyjemna, ale grać się nie da, gdyż każdy ruch joysticka w prawo czy lewo powoduje podwójne przesunięcie klocka. Jeżeli przeprogramuje się sterowanie grą na klawisze, jest to samo.
Czy ktoś też zauważył takie zjawisko? Jak temu zaradzić?
w tej grze mozna temu zaradzic tak : game>options>control speed    dac na slow i po problemie.....

Sterowanie w grach Mio168
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 06, 2005, 19:20:10 »
A mi ustawienia w Kevtris nic nie dały (game>options>control...), klocek dalej przeskakiwał o dwa miejsca, tylko że wolniej. Ale za to pomogła rada PaDo by poeksperymentować z systemowymi ustawieniami przycisków sprzętowych. Po ustawieniu delay na minimum (short) gra zaczęła funkcjonować dobrze, no może prawie dobrze. Dziwne, bo intuicyjnie powinno pomóc ustawienie na jak najdłuższe opóźnienie reakcji na wciśnięcie klawisza.
Dziękuję za porady. Wspólnie zawsze coś się wykombinuje. :)
Wygląda na to, że autor programu poszedł na łatwiznę, realizując sterowanie grą przez "nieobrobione" dane odczytu stanu przycisków. Wystarczy porównać zachowanie się tej gry z chociażby Total Commanderem CE, tutaj sterowanie klawiszami jest zawsze prawidłowe.