Marchewka vs InterWrite

• 21 Odpowiedzi
  • 2373 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Marchewka vs InterWrite
« dnia: Kwiecień 18, 2006, 12:05:28 »
Polska vs Czechy.
Jestem z tego laikiem, a może ktoś to już porównywał
Najmniej istotne wydaje mi się z polszczenie (czy można je wyłączyć). Zależy mi na bazgraniu po polsku ew. z klawiaturki
Czekam na komentarze bardziej doświadczonych odemnie

*

Offline yayco

• 870
Marchewka vs InterWrite
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 18, 2006, 12:17:52 »
Ja używam interwrite na asusie z dużym zadowoleniem. Zrezygnowałem z polskiej wersji systemu na rzecz angielskiej z nakładką i po dwóch miesiącach ciągle uważam, że dostałęm to za co zapłaciłem: mam dobrze spolszczony system z funkcjami oryginału (rozpoznawanie pisma).
Ciekawostka: przy upgradzie ROMu musiałem zdeinstalować interwrita, ponieważ system był rozpoznawany jako polski :shock:
Nie zauważyłem jakichkolwiek niestabilności, ani spowolnienia

*

Offline pimpus sadelko

• 5146
  • Sprzęt: LooX n560, pda-n, iP4s, ipad 2
Marchewka vs InterWrite
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 18, 2006, 12:38:19 »
pretender
jezeli chcesz miec tylko polskie znaki to zainstaluj polska klawiaturke a spolszczenia sobie odpusc bo wiecej cie umecza niz pomoga

*

Offline gotrek

• *
  • 74
Re: Marchewka vs InterWrite
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 18, 2006, 16:45:58 »
Cytat: "pretender"
Zależy mi na bazgraniu po polsku ew. z klawiaturki
Czekam na komentarze bardziej doświadczonych odemnie

http://vgakey.net/ - Polecam. Uzywam i jestem bardzo zadowolony.
Mio A201 >> FS Loox N560 >> HTC Diamond

*

silentjob

Marchewka vs InterWrite
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 18, 2006, 19:04:04 »
Zgodzę się z przedmówcami, spolszczenie przyniesie w dłuższej perspektywie więcej strat niż zysków, zainwestuj tylko w polską klawiaturę, powinno wystarczyć.

Marchewka vs InterWrite
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 18, 2006, 20:51:19 »