Uwaga! Na jednego maila otrzymałem juz trzecią odpowiedź z mBanku. Tym razem wygląda to tak:
Szanowny Panie,
Nawiązując do Pana uwag na temat korzystania z naszych serwisów transakcyjnych za pośrednictwem palmtop'ów, chciałbym poinformować, iż na bieżąco staramy się dostosowywać nasz serwis do zmieniających się warunków i docelowo planujemy udostępnić nasze usługi w jak najszerszym spektrum także użytkownikom Palmtop'ów.
Chwilowo jednak ze względu na przyjęte priorytety we wdrażaniu nowych funkcjonalności oraz "grafik" prac koncepcyjno wdrożeniowych trudno podać mi termin, w jakim nastąpi takie rozszerzenie funkcjonalności.
Zapewniam jednak, że uwagi naszych Klientów są analizowane i stanowią dla nas cenną wskazówkę przy wyborze kierunków rozwoju zarówno oferty produktowej, jak i form obsługi.
z poważaniem
Paweł Ejzert
Inspektor bankowy
Wydział Zarządzania Relacjami z Klientami
mBank
Jak widać jest coraz sympatyczniej. A więc działajmy dalej.